2011-12-20, 23:40
Medlem
Snackar med honom nu och det är all good in the hood igen! Tyvärr ses vi inte förrän på nyårsafton
2011-12-20, 23:45
Medlem
am00ks avatar
bra där ! good luck

måste passa på att fråga varför det är ett så stort hinder att ha sex när hans familj är i hemmet ?
2011-12-21, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shutdownhappiness
Snackar med honom nu och det är all good in the hood igen! Tyvärr ses vi inte förrän på nyårsafton

Jag är nog inte ensam om att begära en uppdatering dagen efter! FB smisk blir det om vi inte får någon

Citat:
Ursprungligen postat av am00k
bra där ! good luck

måste passa på att fråga varför det är ett så stort hinder att ha sex när hans familj är i hemmet ?

Man slipper att tänka på det oxå? Blir lite mer avslappnat.

Mindre roligt att bli avbruten första gången...
2011-12-21, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av am00k
bra där ! good luck

weeeeeeeeeell hans mamma är ganska konservativ och jag tror inte det hade varit skitkul att ha hans 15-åriga lillebror hängdandes omkring när vi ses för första gången ensamma... Jag föredrar att vara helt ensam med honom iaf och det är hans hus so what can I do? Jag bor inneboende hos ett extremt strikt par. Schyssta, men no boys allowed

Eckelbarnet SJÄLVKLART komme ruppdatering! Hatar när folk inte uppdaterar i såna här trådar!
Senast redigerad av shutdownhappiness 2011-12-21 kl. 00:11.
2011-12-21, 03:41
Medlem
borgares avatar
Hej! rolig tråd, rolig läsning! Tänkte bidra själv med några tips: (vissa har sagts men är värda att nämna igen)

Ha inte för höga förväntningar. Det kommer förmodligen va rätt dåligt. Tror knappt någon har haft en bra första gång..(?)

Va nyduschad och fräsh, använd kondom

Drick inte innan

Go with the flow

Jag tycker inte oskulden är särskilt helig eller så. Om du tycker om han är det bara att köra på. Tänk inte så mycket på vad som ska hända sen med er relation.
2011-12-21, 09:29
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
No luck. Han skulle som sagt skriva idag när hans mamma hade åkt, uppdaterar facebook-status typ halv fyra och säger att nu är morsan borta. Hade ju vart trevligt om han skickade mig ett medelande men icke.

Han verkar inte speciellt angelägen om han inte ens kan informera lite. Finns det ingen annan du skulle känna dig trygg med?
2011-12-21, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Han verkar inte speciellt angelägen om han inte ens kan informera lite. Finns det ingen annan du skulle känna dig trygg med?

Nej det bådar inte gott. Å andra sidan föreslog han att han skulle ringa jobbet och sjukanmäla sig och därmed inte jobba inatt och vara med mig istället. Har skickat barnförbjudna medelanden hela dagen fram och tillbaks men det återstå att se hur det går. Hade vart awesome att välkomna 2012 med ett skjut

Ingen annan jag vill ha, nej.
2011-12-21, 16:49
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexaanderr
Kul läsning och lycka till..
Vad du än gör.. Tacka honom inte eller något sånt, det är bara fel..
Tänk på att han också vill knulla med dig så han gör dig inte så mycket av en tjänst som man kanske kan tro..
Varför inte tacka? Men man Säger/skriver ju "Tack för en trevlig kväll" inte "Tack för knullet " men var kanske så du menade

Låter som en förvirrad människa det där TS. Hoppas du får till det iaf!
2011-12-21, 20:56
Medlem
Shrink in spes avatar
Varför tar ni inte in på hotell och knullar?
2012-01-04, 15:55
Medlem
Hitsugayas avatar
Så, hur gick det nu då?
2012-01-04, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitsugaya
Så, hur gick det nu då?

När jag var borta spände han på min kompis så jag blev hyfsat avtänd. The whole thing's off! sorry!
2012-01-04, 23:24
Bannlyst
Citat:
När jag var borta spände han på min kompis så jag blev hyfsat avtänd. The whole thing's off! sorry!

Ah segt Du får hitta nån annan snygging Finns du i gbg kan jag säkert hjälpa dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in