2011-12-13, 15:20
Medlem
Har en killkompis som jag gillat sen jag mötte honom typ men trodde inte han gillade mig. vi pratade iaf en massa om killar då jag är oskuld och av någon anledning har han blivit min guide/wingman när jag letat potentiella sexpartners. I helgen skrev han att jag inte skulle oroa mig över att inte hitta npgon eftersom jag, enligt honom "är het". Så jag föreslog att vi skulle ha sex. Han tog det inte på allvar först.

Nu har vi iaf, tp, pratat igenom det här lite och ska ses på onsdag. När jag frågade om tiden sa han "när du vill, helst på kvällen eftersom jag tycker om att sova". Fattar inte riiiiktigt vad han menar.

Nu behöver jag råd. om allt.
- Vad ska jag ha på mig, dvs vilka underkläder? Vad för slags "vanliga" kläder?
- Tänk om han tycker att jag är ful?
- Jag tror att jag kommer att vilja gosa/mysa efteråt men eftersom han är min kompis och han gör det mer som "en tjänst" (tror jag) så kommer det såklart inte bli samma sak. Hur ska jag hantera detta? Ska jag försöka vara kramig osv i alla fall? Min kompis tror att han faktiskt gillar mig mer än som kompis, det tror inte jag även om jag hoppas på det. Det hör inte hemma här ändå.
- Vad mer ska jag tänka på som tjej? Försökte verkligen söka runt men hittade ingen bra "allround-tråd" med tips. Borde finnas en klistrad tråd för oskulder.

Vill helst inte ha kommentarer om att det är korkat att ha sex med sin kompis. Inga kommentarer om tvåan heller, tack

Ge mig verkligen alla tips ni har
2011-12-13, 15:29
Medlem
Capeenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shutdownhappiness
- Vad ska jag ha på mig, dvs vilka underkläder? Vad för slags "vanliga" kläder?
- Tänk om han tycker att jag är ful?
- Jag tror att jag kommer att vilja gosa/mysa efteråt men eftersom han är min kompis och han gör det mer som "en tjänst" (tror jag) så kommer det såklart inte bli samma sak. Hur ska jag hantera detta? Ska jag försöka vara kramig osv i alla fall? Min kompis tror att han faktiskt gillar mig mer än som kompis, det tror inte jag även om jag hoppas på det. Det hör inte hemma här ändå.
- Vad mer ska jag tänka på som tjej? Försökte verkligen söka runt men hittade ingen bra "allround-tråd" med tips. Borde finnas en klistrad tråd för oskulder.

Ta på dig något du tycker är fint och trivs i som gör att du känner dig säker. Snygga underkläder gör en mycket attraktivare än fula? Spets tycker jag iaf aldrig är fel.

Det gör han inte om han sagt att du är het och sen att ha dig bredvid sig i bara underkläder som han ska ha sex med är det inte ens den minsta chans att han ens börjar tänka i de banorna.

Eftersom ni är kompisar och nyss haft sex, känn av situationen och gör det som känns rätt, ligga och gosa är väl inte fel om båda njöt av sexet? Annars bara ligg o gosa o prata med han som vanligt, sväva inte iväg på några rosa moln för ni haft sex.

Bara vara dig själv, är du nervös, våga säga det och fråga honom. Använd kondom och sluta fundera på oroliga saker, bara gör det som känns naturligt och slappna av!

Orkade inte dela upp citaten. Lycka till!

Edit: Som alltid skulle det vara kul att sedan få höra hur det gick om det går för sig. Alltid roligare och veta hur det gick för någon när man ger råd.
2011-12-13, 15:35
Medlem
Försök vara avslappnad, bjud på ett glas vin eller något mysigt.
Sug, lek, slicka, skratta. Allt det gör det mer avslappnat!
Lycka till.
2011-12-13, 15:37
Medlem

Sova
Nåt man kan göra efter sex om man tex ligger i sängen. Kan vara mysigt eller bara konstigt. Vad han säger är att han inte vill gå hem efteråt & det kanske till med blir repris under natten.

Underkläder
Eftersom du inte känner hans preferenser så skippa Kittyunderkläderna annars spelar det ingen roll så länge som dom inte skitiga eller har hål. Hans mål är att få av dig underkläderna, han skiter egentligen hur dom ser ut.

Ful
Han säger att du är het. Lita på att han menar det då.

Gosa/mysa
Klart han vill, att du vill är ju uppenbart. Det sättet du beskriver honom på, att han är din wingman i letandet av sexpartners tyder på en grabb som gärna vill vara nära dig eftersom han hoppas att han kan avstyra alla andra poteniella sexpartners och få dig att få upp ögonen för honom.
BINGO! Han lyckades (Är du säker på att inte han oxo är oskuld?)

Övrigt
Hångla mycket. Ta på honom. Var inte rädd för hans växelspak. Kläm ur dig att du vill bli slickad. Tänk på skyddet redan nu, kondom eller annan lösning?

GLHF!
2011-12-13, 15:39
Medlem
fyllmigs avatar
Ge det 2 månader, sen är ni ett par

http://www.youtube.com/watch?v=aF4CWCXirZ8

Jag tycker du bara ska ta det lugn och göra det som du känner för, tänk sexigt, så blir det sexigt(are). Han är ju medveten om situationen och det är helt omöjligt att vara någon sexgud första gången.

Lycka till!
2011-12-13, 15:41
Medlem
am00ks avatar
ofan du vill förstöra en vänskap !?

men va fan om han är med på tåget så tuta och kör, du leker ju med dina egna kännslor så skyll inte på han om det går åt helvete (krossat hjärta).

klädsel och sånt är skit samma, det är dig han ska kladda ner med sin åderpåle så kör elnaturel bara dra av dig trasorna när ni ska köra. va fan! öppna dörren näck när han knackar på. han tycker du är ''het'' så no problemos.

personligen ser jag kläder som ett hinder vid dessa akter.

jag tror det är allmänt kännt att VISSA killar hamnar i en form av koma efter sexuella akter, men om han somnar är det bara att mysa på räkna inte med att få något mys tillbaka bara.

se till att skydda dig och ha inte för stora förhoppningar.
2011-12-13, 15:55
Medlem
Snippis avatar
Är tjej men kände att jag var tvungen med att fylla i en sak som alla verkar ha glömt.

Var beredd på att det kommer att göra (skit) ont.
Det faktum att du frågar om vad du ska ha för underkläder, om du är ful osv. tyder på att du är osäker. Är du osäker så finns chansen att du inte vågar säga när han är för snabb, vilket leder till att det kommer göra ännu mer ont.

Det kommer inte vara sexigt någon stans.
Jag hade sex första gången med en pojkvän som jag älskade. Inte ens då gick det att få hela situationen het och sexig.
Det var känslosamt, starkt och mysigt (trots smärtan). Men det var inte inte sådär sexigt och perfekt som jag hade hoppats på.

Så mina tips: Var beredd på att det kommer göra ont. Ha inte för höga förväntningar.

Lycka till
2011-12-13, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grainger-13

Sova
Nåt man kan göra efter sex om man tex ligger i sängen. Kan vara mysigt eller bara konstigt. Vad han säger är att han inte vill gå hem efteråt & det kanske till med blir repris under natten.

Underkläder
Eftersom du inte känner hans preferenser så skippa Kittyunderkläderna annars spelar det ingen roll så länge som dom inte skitiga eller har hål. Hans mål är att få av dig underkläderna, han skiter egentligen hur dom ser ut.

Ful
Han säger att du är het. Lita på att han menar det då.

Gosa/mysa
Klart han vill, att du vill är ju uppenbart. Det sättet du beskriver honom på, att han är din wingman i letandet av sexpartners tyder på en grabb som gärna vill vara nära dig eftersom han hoppas att han kan avstyra alla andra poteniella sexpartners och få dig att få upp ögonen för honom.
BINGO! Han lyckades (Är du säker på att inte han oxo är oskuld?)

Övrigt
Hångla mycket. Ta på honom. Var inte rädd för hans växelspak. Kläm ur dig att du vill bli slickad. Tänk på skyddet redan nu, kondom eller annan lösning?

GLHF!

Jag ska hem till honom, vilket han föreslog då hans mor är bortrest. Vidare; det här med het-komplimangen. Han tycker att många tjejer ser bra ut och sagt det till mig så jag känner mig inte så speciell. Nej han är inte oskuld.

För ca en vecka sedan föreslog han att jag skulle be en god vän ha sex med mig som en tjänst, eftersom jag säkert hade andra nära killkompisar än honom+hans vänner. Han sa även att hana ldrig sett det som ett problem att ha sex med en kompis, men att tjejer kanske var annorlunda.

tack
Citat:
Ursprungligen postat av fyllmig
Ge det 2 månader, sen är ni ett par

http://www.youtube.com/watch?v=aF4CWCXirZ8

Jag tycker du bara ska ta det lugn och göra det som du känner för, tänk sexigt, så blir det sexigt(are). Han är ju medveten om situationen och det är helt omöjligt att vara någon sexgud första gången.

Lycka till!

I wish, jag åker hem till Sverige över jul, firar nyår med honom och hans/mina kompisar. Stannar i tre veckor och sen är det hem till Sverige efter att ha bott i England i 1.5 år

Citat:
Ursprungligen postat av am00k
ofan du vill förstöra en vänskap !?

men va fan om han är med på tåget så tuta och kör, du leker ju med dina egna kännslor så skyll inte på han om det går åt helvete (krossat hjärta).

klädsel och sånt är skit samma, det är dig han ska kladda ner med sin åderpåle så kör elnaturel bara dra av dig trasorna när ni ska köra. va fan! öppna dörren näck när han knackar på. han tycker du är ''het'' så no problemos.

personligen ser jag kläder som ett hinder vid dessa akter.

jag tror det är allmänt kännt att VISSA killar hamnar i en form av koma efter sexuella akter, men om han somnar är det bara att mysa på räkna inte med att få något mys tillbaka bara.

se till att skydda dig och ha inte för stora förhoppningar.

Fast han har ju inte sett mig i bikini/baddräkt eller liknande innan. Man ser oftast bättre ut med kläder på, kroppsproportioner osv menar jag.

Ok jag får helt enkelt se hur det artar sig. Tack för alla svar. Uppdatering kommer givetvis!

edit: jag är givetvis nervös/exalterad osv. Ska jag berätta det för honom? Hade jag planerat med en annan kille hade jag berättat direkt för honom och bett om råd, men nu går ju inte det Han sa också, när jag förelsog att vi skulle ha sex, att han inte trodde han var min typ och att jag aldrig tänkt op att ha sex med honom när det vart tvärtom nästan hela tiden. Ska jag säga det? Int evärldens längsta kärleksförklaring men om det komme på tal igen säga att jag alltid tyckt att han ser väldigt väldigt bra ut?
Senast redigerad av shutdownhappiness 2011-12-13 kl. 16:03.
2011-12-13, 16:19
Medlem
I din text märktes det ganska klart och tydligt att du är både nervös lite exalterad.

Skippa kommentaren att han ser väldigt väldigt bra ut även om han nu råkar göra det.

Säg istället "Jag tycker om dig" till honom, om du nu kan stå för det och verkligen tycker det.

Tror det har betydligt större effekt, sägs lämpligen innan ev. nuppande dessutom.
2011-12-13, 17:34
Medlem
Pipharens avatar
Rid sönder honom! Resten spelar inte roll.
2011-12-13, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snippi
Är tjej men kände att jag var tvungen med att fylla i en sak som alla verkar ha glömt.

Var beredd på att det kommer att göra (skit) ont.
Det faktum att du frågar om vad du ska ha för underkläder, om du är ful osv. tyder på att du är osäker. Är du osäker så finns chansen att du inte vågar säga när han är för snabb, vilket leder till att det kommer göra ännu mer ont.

Det kommer inte vara sexigt någon stans.
Jag hade sex första gången med en pojkvän som jag älskade. Inte ens då gick det att få hela situationen het och sexig.
Det var känslosamt, starkt och mysigt (trots smärtan). Men det var inte inte sådär sexigt och perfekt som jag hade hoppats på.

Så mina tips: Var beredd på att det kommer göra ont. Ha inte för höga förväntningar.

Lycka till

Är ganska beredd på det på ett sätt känns det bra att det är med just honom, då han vet hyffsat mycket om mig ändå, när det kommer till "pinsamma" grejer man måste berätta för killen innan man har sex första gången. Han sa också att vi inte borde planera så mycket för det är inte kul, sedan nämnde han att jag iaf kunde komma över men att vi inte behövde ha sex utan bara hänga, kolla på tv och prata och sen se vad som hände. Och att han inte ksulle göra något jag inte ville. But then again, han säger kanske det bara för att vi är vänner, eller för att han gilalr mig mer än som vän. Spelar ingen roll.

Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Rid sönder honom! Resten spelar inte roll.
tssssss hade jag väl gjort om jag kunnat
2011-12-13, 18:12
Medlem
Snippis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shutdownhappiness
Är ganska beredd på det på ett sätt känns det bra att det är med just honom, då han vet hyffsat mycket om mig ändå, när det kommer till "pinsamma" grejer man måste berätta för killen innan man har sex första gången. Han sa också att vi inte borde planera så mycket för det är inte kul, sedan nämnde han att jag iaf kunde komma över men att vi inte behövde ha sex utan bara hänga, kolla på tv och prata och sen se vad som hände. Och att han inte ksulle göra något jag inte ville. But then again, han säger kanske det bara för att vi är vänner, eller för att han gilalr mig mer än som vän. Spelar ingen roll.

Men varför är det så viktigt för dig att bli av med oskulden?
Det brukar sluta göra ont ungefär efter 3 gånger. (såklart olika för alla)
Sen blir det ju bara bättre ju mer man har det. Man blir ju ingen sexgud bara för att man förlorat oskulden.
Det kommer ju egentligen inte bli så stor skillnad efter att du har haft sex med den här personen en gång. Ska du då ha sex med han fler gånger så kanske du börjar utveckla känslor för honom?
Då uppstår ju ett helt annat dilemma.

Varför väntar du inte tills du hittar någon som du kan bygga upp ett riktigt pojkvän-flickvän-förhållande med?
Förlåt om jag lägger mig i, men jag tycker inte att din kompis förtjänar att ha sex med dig utifrån vad jag har läst.
Men om det nu är så viktigt för dig...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in