Har en killkompis som jag gillat sen jag mötte honom typ men trodde inte han gillade mig. vi pratade iaf en massa om killar då jag är oskuld och av någon anledning har han blivit min guide/wingman när jag letat potentiella sexpartners. I helgen skrev han att jag inte skulle oroa mig över att inte hitta npgon eftersom jag, enligt honom "är het". Så jag föreslog att vi skulle ha sex. Han tog det inte på allvar först.
Nu har vi iaf, tp, pratat igenom det här lite och ska ses på onsdag. När jag frågade om tiden sa han "när du vill, helst på kvällen eftersom jag tycker om att sova". Fattar inte riiiiktigt vad han menar.
Nu behöver jag råd. om allt.
- Vad ska jag ha på mig, dvs vilka underkläder? Vad för slags "vanliga" kläder?
- Tänk om han tycker att jag är ful?
- Jag tror att jag kommer att vilja gosa/mysa efteråt men eftersom han är min kompis och han gör det mer som "en tjänst" (tror jag) så kommer det såklart inte bli samma sak. Hur ska jag hantera detta? Ska jag försöka vara kramig osv i alla fall? Min kompis tror att han faktiskt gillar mig mer än som kompis, det tror inte jag även om jag hoppas på det. Det hör inte hemma här ändå.
- Vad mer ska jag tänka på som tjej? Försökte verkligen söka runt men hittade ingen bra "allround-tråd" med tips. Borde finnas en klistrad tråd för oskulder.
Vill helst inte ha kommentarer om att det är korkat att ha sex med sin kompis. Inga kommentarer om tvåan heller, tack
Ge mig verkligen alla tips ni har
Nu har vi iaf, tp, pratat igenom det här lite och ska ses på onsdag. När jag frågade om tiden sa han "när du vill, helst på kvällen eftersom jag tycker om att sova". Fattar inte riiiiktigt vad han menar.
Nu behöver jag råd. om allt.
- Vad ska jag ha på mig, dvs vilka underkläder? Vad för slags "vanliga" kläder?
- Tänk om han tycker att jag är ful?
- Jag tror att jag kommer att vilja gosa/mysa efteråt men eftersom han är min kompis och han gör det mer som "en tjänst" (tror jag) så kommer det såklart inte bli samma sak. Hur ska jag hantera detta? Ska jag försöka vara kramig osv i alla fall? Min kompis tror att han faktiskt gillar mig mer än som kompis, det tror inte jag även om jag hoppas på det. Det hör inte hemma här ändå.
- Vad mer ska jag tänka på som tjej? Försökte verkligen söka runt men hittade ingen bra "allround-tråd" med tips. Borde finnas en klistrad tråd för oskulder.
Vill helst inte ha kommentarer om att det är korkat att ha sex med sin kompis. Inga kommentarer om tvåan heller, tack
Ge mig verkligen alla tips ni har
(Är du säker på att inte han oxo är oskuld?) 
på ett sätt känns det bra att det är med just honom, då han vet hyffsat mycket om mig ändå, när det kommer till "pinsamma" grejer man måste berätta för killen innan man har sex första gången. Han sa också att vi inte borde planera så mycket för det är inte kul, sedan nämnde han att jag iaf kunde komma över men att vi inte behövde ha sex utan bara hänga, kolla på tv och prata och sen se vad som hände. Och att han inte ksulle göra något jag inte ville. But then again, han säger kanske det bara för att vi är vänner, eller för att han gilalr mig mer än som vän. Spelar ingen roll.