Citat:
Ursprungligen postat av Sebbebach
Hur gammal var du och vad gillar du för typ av killar ts?
HAHA vad är det här för slags fråga? Du skämtar eller? Om inte: född 91, klyschigt men jag gillar väll, som alla andra, roliga charmiga killar, plus om de är intresserade av idrott. Helst längre än mig, 1.73, men spelar egentligen ingen roll, och helst mörkt hår

Stockholmsdialekt är en turn-on också!
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Om du bor i Stockholm så har jag en kompis som har lite av samma problem som dig. Han vill också gärna bli av med sin oskuld, men han har så ruskigt svårt att visa för tjejerna att han är intresserad! Han ser rätt bra ut och klär sig bra och så. Skulle du vara intresserad av att träffa honom?

Hör av dig i PM isf!
HAHA och detta? Va? Tror egentligen inte på det här med att setta upp dejter på internet, eller IRL heller för den delen. Blir ju jättenervöst och sjukt höga krav
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Men kompisen då? Jag hejar på dig! Du får åka hem till Sverige och träffa en vettig kille! Och att hitta nån som vill ta din oskuld är nog inte så svårt
Hmm, vilken kompis?