2011-12-20, 10:43
Medlem
Snippis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thePulaski
Du verkar ju redan ha en trots allt ganska avslappnad inställning till hela grejen, så jag tror nog att det ska gå bra. Många verkar lägga så stor vikt vid just första gången, och att det måste bli så mysigt och romantiskt och fantastiskt och att det bara ska ske med nån man älskar och vill leva hela livet med sen, men i själva verket är första gången garanterat inte den bästa gången. Det är bara den första i raden av ett förhoppningsvis hela tiden utvecklande sexliv.

Just därför tror jag att det faktiskt är bättre att göra det med en kompis än med nån man är ihop med, för då kanske man rent automatiskt sänker sina förväntningar, och bara tänker att det är en kul grej att prova hur det känns. För har man den inställningen så blir man inte besviken - så som man blir om man väntar sig fyrverkerier och rosenblad och romantiska stråkar i bakgrunden, som vissa (framför allt tjejer) verkar hoppas på eller kräva.

Sant!
Fast om man gör det första gången med en pojkvän så "tränar" man ju upp sig med honom. Gör man det med en kompis en gång så kan det ju dröja länge innan man har sex igen, och man blir lika oerfaren med nästa person.
Jag tror inte att så många tror att det kommer att vara rosenblad och stråkar i bakgrunden.(i alla fall inte i min generation) Sex är ju något man har läst om i tidningar sedan man var liten. Först KP, sen Julia, sen Frida, sen Cosmopolitan/vecko revyn/blabla.
2011-12-20, 10:49
Bannlyst
Att så planerat förlora oskulden tycker jag verkar brutalt osexigt.
Nåväl förutom det uppenbara med hygien osv. bör du tänka på att inte använda några tänder om du nu suger och ja självklart kan du fråga honom om att slicka, sexigare är dock om du suger av han först, lägger dig på rygg, särar på bena ger han ett sexigt flin och säger "din tur" problem solved liksom.
Vet jag inte heller hur crazy du har tänkt bli och är man oskuld är kanske inte direkt ridning på tapeten men iaf. om du nu rider så tänk på att ta det lugnt med kulorna!
Lycka till!
2011-12-20, 10:51
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
om du nu rider så tänk på att ta det lugnt med kulorna!

Förklara dig!
2011-12-20, 10:57
Medlem
Har du fortfarande inte fått knulla?? Ring och säg åt honom att du måste få kuk ASAP!!!
2011-12-20, 11:08
Medlem
om du nu rider så tänk på att ta det lugnt med kulorna!

Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Förklara dig!

AA förklara dig!!
2011-12-20, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Förklara dig!

Citat:
Ursprungligen postat av Mexo
AA förklara dig!!

Känns väl tveksamt om det ens blir aktuellt så vet inte om vi ska lägga ner allt för mycket energi på den punkten men ok då vad var oklart?
Innan man har lärt sig tekniken bör man ta det lugnt?
Fått ajaj 2 gånger av oerfarna tjejer som närmast hoppar på kuken och sen böjer sig för mycket framåt/bakåt så att stackars kulorna kommer i kläm Men som sagt känns la inte jätte aktuellt för TS kanske.
2011-12-20, 12:28
Medlem
Kul läsning och lycka till..
Vad du än gör.. Tacka honom inte eller något sånt, det är bara fel..
Tänk på att han också vill knulla med dig så han gör dig inte så mycket av en tjänst som man kanske kan tro..
2011-12-20, 12:45
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Känns väl tveksamt om det ens blir aktuellt så vet inte om vi ska lägga ner allt för mycket energi på den punkten men ok då vad var oklart?
Innan man har lärt sig tekniken bör man ta det lugnt?
Fått ajaj 2 gånger av oerfarna tjejer som närmast hoppar på kuken och sen böjer sig för mycket framåt/bakåt så att stackars kulorna kommer i kläm Men som sagt känns la inte jätte aktuellt för TS kanske.

Åfan, aldrig råkat ut för det problemet.

Citat:
Ursprungligen postat av Alexaanderr

Vad du än gör... så farligt är det väl inte? Det låter som om det är några oskrivna regler som man absolut inte får bryta mot annars kommer killen krisa. Jag tror inte han gör det faktiskt.
2011-12-20, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexaanderr
Kul läsning och lycka till..
Tänk på att han också vill knulla med dig så han gör dig inte så mycket av en tjänst som man kanske kan tro..
HAHA; tänkte faktiskt PRECIS på om jag skulle säga tack eller inte. Eller, ja, kanske inte riktigt typ direkt efter "tack för hjälpen" eller något annat dumt, men mer ett sms efteråt typ "tack för igår, det var trevligt " förutsatt att det var trevligt då...

Jo, klart att han vill kulla, alla killar vill ju knulla. Så godtrogen är jag inte
2011-12-20, 13:51
Medlem
MauroSpockos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shutdownhappiness
HAHA; tänkte faktiskt PRECIS på om jag skulle säga tack eller inte. Eller, ja, kanske inte riktigt typ direkt efter "tack för hjälpen" eller något annat dumt, men mer ett sms efteråt typ "tack för igår, det var trevligt " förutsatt att det var trevligt då...
"Tack för igår" är ju en helt annan grej än att kippa fram ett tack mitt under pågående orgasm. Det är ju bara artigt och trevligt.

Citat:
Jo, klart att han vill kulla, alla killar vill ju knulla. Så godtrogen är jag inte
Alla tjejer vill också knulla.
2011-12-20, 21:19
Medlem
No luck. Han skulle som sagt skriva idag när hans mamma hade åkt, uppdaterar facebook-status typ halv fyra och säger att nu är morsan borta. Hade ju vart trevligt om han skickade mig ett medelande men icke. Runt klockan 7 skriver jag och frågar om våra planer blev inställda och han svarar att han lillebror visst skulle stanna i huset när mamman var borta

Han kan inte ha varit intresserad/brytt sig så mycket om han inte ens tänkte på att skriva och iaf säga att hans bror var där. Får se hur saker ter sig när vi firar nyårsafton ihop...
2011-12-20, 22:41
Medlem
MrMonos avatar
Föreslår att inte ha några underkläder om du ska ha sex!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in