2011-12-10, 12:48
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Om du ska försöka tysta mej så får du bära mej i kistan som fjantarna ska släpa runt på.

Vi älskar nog sverige utav olika anledningar.

Ja, du älskar Sverige för att man får misshandla, mobba, trakassera, nedvärdera, råna, våldta och mörda svenskar utvalt utan att det kallas rasism.
Citera
2011-12-10, 12:49
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfricanWarrior
Hur många motdemonstranter finns på plats?

Polisen säger att det är 500 personer i Kungsträdgården på plats.

Dom själva säger nu cirka 1000 personer i Kungsträdgården.
Citera
2011-12-10, 12:49
  #75
Medlem
Lawbreakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Watson
Skit i rödingarna, minimera deras existens genom att skita i dom. Dom fick smaka på på gatan när dom försökte med de metoderna så nu försöker dom med fredligare metoder. Ignorera mupparna.

Dum ide, medierna försökte göra detsamma med SD och det funkade ju jättebra... Inte för att jag klagar men ändå

Nä, exponera vänsterfolket och visa istället vilka pajaser de egentligen är, folket kan nog tänka så långt iaf!
Citera
2011-12-10, 12:50
  #76
Medlem
Folk är rätt aggressiva och vissa har lite problem med stavning på twitter under taggen #nazifritt

trstd Trace Steroid
#nazifritt tänk att få sparka in skallen på ett nazisvin!

nikkelin Nikke Lindqvist
Nä, går ut och visar upp mig mot Nazzar och för en kulturell gränslöshet #nazifritt #viar94procent Lite sen, men det fixar sig nog.
Citera
2011-12-10, 12:52
  #77
Medlem
Paul.Watsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawbreaker
Dum ide, medierna försökte göra detsamma med SD och det funkade ju jättebra... Inte för att jag klagar men ändå

Nä, exponera vänsterfolket och visa istället vilka pajaser de egentligen är, folket kan nog tänka så långt iaf!
Nu missuppfattade du mig =P
På gatan är rödingarna ingenting, det är ingen idé att vara "rädd" för dom. Bara att ignorera dom på gatan. Jag kan förstå att för gemene pursvensk kan dom se skrämmande ut, men i dag kryllar nog Stockholm City av smurfar i korvhatt så bara att ignorera dom i dag.

EDIT: Men visst ska man exponera vänsterkapitalisterna.
Citera
2011-12-10, 12:52
  #78
Medlem
Mr.Goats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
Polisen säger att det är 500 personer i Kungsträdgården på plats.

Dom själva säger nu cirka 1000 personer i Kungsträdgården.

lol.. Och då är minst 90 av dem danskar

94%

Dessa lever om mycket, men något stöd har dem uppenbarligen inte
Vänta ett par år så kommer nationalisterna även ha gatustriden.
Citera
2011-12-10, 12:55
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Om du kände mej så skulle du veta att jag aktivt jobbar mot allt det du radade upp.

Men du känner dej säkert tuffast på skolgården på måndag när du säger det där... För inte kan man vara över 14 år om man skriver ett sånt där inlägg.

Varför nämner du då protester mot svenskfientlighet som larvigt och att en symbolisk kista för dom mördade är något dåligt?
Citera
2011-12-10, 12:55
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
lol.. Och då är minst 90 av dem danskar

94%

Dessa lever om mycket, men något stöd har dem uppenbarligen inte
Vänta ett par år så kommer nationalisterna även ha gatustriden.

http://www.youtube.com/watch?v=1HcWfdBz9UQ
Citera
2011-12-10, 12:56
  #81
Medlem
AfricanWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
lol.. Och då är minst 90 av dem danskar

94%

Dessa lever om mycket, men något stöd har dem uppenbarligen inte
Vänta ett par år så kommer nationalisterna även ha gatustriden.
Vänta ett par timmar. Då är dem fler.
Citera
2011-12-10, 12:58
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfricanWarrior
Vänta ett par timmar. Då är dem fler.

Ja, ett par-tre tusen blir dom nog.

Men några 94% av folket är dom inte och kommer aldrig att bli.

Det är dessutom betydligt fler än 6% av folket som är invandringskritiska, man är naiv om man tror något annat. Men dom här vänsterextremisterna är ju ovanligt korkade så vad kan man vänta sig...
Citera
2011-12-10, 12:58
  #83
Medlem
AfricanWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ivanivan
http://www.youtube.com/watch?v=1HcWfdBz9UQ
Videon är manipulerad av pk-vänster-etablisimanget.


Ont: Det är inte heller bara en motdemonstration, utan flera på olika ställen i stan. Nazisterna har dock bara en
Citera
2011-12-10, 12:59
  #84
Medlem
Mr.Goats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfricanWarrior
Vänta ett par timmar. Då är dem fler.

Säkerligen.. Tror du de bryter 2k-gränsen?

knappast imponerande ens om de gjorde.

@ivanivan.
Som jag sa "om några år" "anti-rasistern" har uppenbarligen gatan atm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in