Citat:
Ursprungligen postat av Lawbreaker
Dum ide, medierna försökte göra detsamma med SD och det funkade ju jättebra... Inte för att jag klagar men ändå
Nä, exponera vänsterfolket och visa istället vilka pajaser de egentligen är, folket kan nog tänka så långt iaf!
Nu missuppfattade du mig =P
På gatan är rödingarna ingenting, det är ingen idé att vara "rädd" för dom. Bara att ignorera dom på gatan. Jag kan förstå att för gemene pursvensk kan dom se skrämmande ut, men i dag kryllar nog Stockholm City av smurfar i korvhatt så bara att ignorera dom i dag.
EDIT: Men visst ska man exponera vänsterkapitalisterna.