Exakt. Det stör mig som fan att många av dessa extremister verkar tro att vi andra som inte kastar smällare på varandra (oavsett vänster eller höger), tycker det de gör är bra.
Det är en liten grupp vänster och högerextremister som bara skapar mer problem, och som vi andra inte vill bli förknippade med.
Varför stör du dig inte på riktiga problem istället? Typ våldsbrott och liknande? De kriminella skapar även de problem... så gör även lattemorsor som ställer sig i lunchkö kl 12.00. Gilla läget för helvete.
Det pratades om 94% men om man räknar på de som bor i stan, en mille och det var ca 500 på plats så får i alla fall jag det till: 0.05% verkar rimligt.
Här är statistik från BRÅ. Fall av dödligt våld har inte legat still på 100 per år, det har stadigt ökat mot drygt 200 de senaste åren och förra året var det 329 anmälda fall och inte 90.
Ingen vacker utveckling. Politikerna fortsätter att styra Sverige ned i avgrunden med den vettlösa invandringspoltiken.
Tack!
Generellt så har alltså de grova brotten fördubblats sedan 1990, då Sverige började berikas, förutom för de riktigt grova brotten, som mord, våldtäkt och sexualbrott, där nysvenskarna är som mest överrepresenterade med upp till 5 gånger.
Dessa riktigt grova brott har mycket mer än fördubblats.
Mer spännande land? Skulle inte tro det, va?
Jo så såg det ut på Sergels torg, efter valet. Men det var också utav 1 års högintensiv propaganda, som intensifierades den sista månaden innan valet.
Jag förmodar att du känner till tredje riket och Hitlers massmöten. Man kan få folk att hata så mycket, men även älska och lyda staten så pass mycket om man kontrollerar samtlig media.
Hoppas du säger samma sak om rödingbruden som fick en flaska kastad mot sig med glasskärvor i ögonen som resultat. Förstår du inte hur korkat dylika uttalanden är, då det inte finns någon uttalad önskan om att slåss från ena sidan.
Men om det är så vi kör, så hoppas jag att häxan får plikta med synen för sin uppstudsighet.
HAHAHAHA!
När det gäller andra brott kan man tala om att inte alla anmäls, även så grova som våldtäkt. Men att säga att anmälningsbenägenheten för mord har ökat är faktiskt för korkat även för en vänsterpajsare.
Nej det är det inte, eftersom att det kan vara självmord, olyckor osv som uppfattas som mord i en större utsträckning än tidigare. Alltså att man tar det säkra före det osäkra.