Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-09, 13:23
  #1
Medlem
Brunnsparkens avatar
varför är alla sånna hasch-haters? jag tycker det smakar gott, ger ett soft rus, samt att det är billigt! nästan ingen jag pratar med är intresserad dock. skriv här vad ni tycker om hash någon som vet hur det ser ut med hash i göteborg?
2011-12-09, 13:27
  #2
Medlem
FYFXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunnsparken
varför är alla sånna hasch-haters? jag tycker det smakar gott, ger ett soft rus, samt att det är billigt! nästan ingen jag pratar med är intresserad dock. skriv här vad ni tycker om hash någon som vet hur det ser ut med hash i göteborg?
I agree! Jag är riktigt förtjust i hasch jag också!
Så vidare det är kanon. Gay ass lame brunt kan kvitta!
2011-12-09, 13:39
  #3
Medlem
basseakers avatar
Bättre än grönt enligt mig så länge det inte är standard piss.
2011-12-09, 13:42
  #4
Medlem
blobben!!!s avatar
Jag känner fler i Götet som röker ganja än som inte gör det. Du får sluta upp med att sitta på Park Lane och spela pretentiös så kommer nog även du att finna "haschtomtarna".

EDIT: Såg nu att du syftade på folk som föredrog brunt framför grönt. Missförstod frågan helt, my bad.
2011-12-09, 13:44
  #5
Medlem
Zillo91s avatar
Personligen tycker jag nästan att man blir "immun" mot hash.
Förövrigt smakar det piss, brinner dåligt rent i pipa, smakar stjärt i joint, och ger oftast ett keffare rus än grönt.

Men visst har man riktigt bra hasch så blir det ett bra rus, men tycker nästan alltid att det gröna i Sverige slår det bruna.
Sa jag att brunt smakar dåligt och att grönt smakar helt ljuvligt?
2011-12-09, 14:01
  #6
Medlem
FYFXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zillo91
Personligen tycker jag nästan att man blir "immun" mot hash.
Förövrigt smakar det piss, brinner dåligt rent i pipa, smakar stjärt i joint, och ger oftast ett keffare rus än grönt.

Men visst har man riktigt bra hasch så blir det ett bra rus, men tycker nästan alltid att det gröna i Sverige slår det bruna.
Sa jag att brunt smakar dåligt och att grönt smakar helt ljuvligt?
Är väl en smaksak? Vissa gillar svamp, andra inte, vissa gillar kött, andra inte,
och det där med att det gröna nästan alltid slår det bruna, det handlar ju bara om vilka kontakter man har.
Tycker förövrigt att det brinner ganska bra i pipor när man väl fått " fyr på det ".
2011-12-09, 14:11
  #7
Medlem
Timbuktus avatar
För mig spelar det egentligen bara roll hur bra det är. Om jag hade både hasch och grönt, som var exakt lika bra, skulle jag nog ändå valt det gröna. Vet inte varför egentligen, slipper mecka lika mycket kanske.

Känns dock som om hasch blir vanligare och vanligare, det är betydligt lättare att få tag på, i alla fall om man vill ha det samma dag.
2011-12-09, 14:16
  #8
Medlem
GlassKattens avatar
Blandat skareva'

Jo brunt är smaskens, räcker längre också.
2011-12-09, 14:28
  #9
Medlem
Det beror nog mest på dåliga erfarenheter, jag har i alla fall erfarit att det är större risk att få dåligt hasch som inte slår öht än gräs som man inte blir bäng på.

Visserligen kan man råka ut för besprutat gräs men det är lättare att få ett ärligt svar på frågan "är det besprutat" än frågan "är det bra" .

För de nyinvigda beror det antagligen på att alla röker "weeeed" i amerikanska filmer men hasch nämns sällan.
2011-12-09, 14:32
  #10
Medlem
Goblines avatar
Jag föredrar hash men tror det är en vanesak.

Edit: Jag föredrar att bli skönt beng och då funkar det finfint med standard hash. Känns lite hysteriskt här ibland, ska vara så jävla maxat jämt.
__________________
Senast redigerad av Gobline 2011-12-09 kl. 15:05.
2011-12-09, 14:46
  #11
Medlem
Razputins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongbox
För de nyinvigda beror det antagligen på att alla röker "weeeed" i amerikanska filmer men hasch nämns sällan.

Yeah de drar slutsatsen att det ska vara gräs just pga det är så i filmerna, lite synd.

Jag tycker hasch är underskattat, känns som många ser ner på det jmf med gräs.
Visst gräs är fint med men man ska inte neka en femma svart avfghan riktigt bara
för att det inte är gräs känner jag...
2011-12-09, 14:48
  #12
Medlem
Skohornets avatar
Röker till 90% hasch, som resten av alla jag känner. Brukar inte vara någon större kvalitetsskillnad utan är väl mest så att det är standard här uppe i urskogen.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback