2011-12-09, 22:40
Medlem
orco2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
När jag gick i skolan i mitten på 90talet sa dom jävla svenne presis hela tiden och hotade, värst var araber, araber/irainer och bosnier. De var fan på jorden, men skiten får fortsätta då detta är en del av kulturberikningen

satt på ungdomshem typ 90 fanns inte en blatte på det stället.....nu är det bara blattar där tror jag...
Citera
2011-12-09, 22:40
Medlem
Dom jävla socialdemokraterna skiter i att välfärden är på väg att raseras helt. Juholt eller Reinfeldt är ju samma skit när det kommer till invandringspolitik. Enorma nedskärningar i sjuk och äldrevård för att många flyktingar och andra skall komma och lönedumpa så att det blir kaos. Djungelns lag. SD gör inte ett skit för att rasera regeringen. Min röst går till SD bara som en protest, men det är ett jävla skitparti har det visat sig. Hoppas Reinfeldt får en svår sjukdom och får vänta minst ett halvår att operera sig.
Citera
2011-12-09, 22:43
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orco2
satt på ungdomshem typ 90 fanns inte en blatte på det stället.....nu är det bara blattar där tror jag...
Jag gick på gårdstensskolan i angered här i gbg en skithåla
Citera
2011-12-09, 22:44
Medlem
loqus avatar
Tankeväckande bild, en presumptiv affisch för en Roy Andersson-film. Håller delvis med Fredrik Reinfeldt där. Som experiment är det faktiskt lite intressant. Synd bara att det är Sverige han experimenterar med. Det enda positiva jag kan se med det är att om experimentet misslyckas så kan det kanske ha en avskräckande effekt på andra europeiska länder.
Citera
2011-12-09, 22:51
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
För helvete, det här är ingen jävla chat-tråd. Håll topic eller så kommer det att hagla varningar även framgent! Jag skiter i om Du just fick en, fattar du inte vinken så kommer du att få en till.

/Mod
Citera
2011-12-09, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mexo
låt oss vara för fan, och du som startade denna tråd mår du bra eller? skiten har diskuterats flera gånger, hur fan orkar du aså, och sluta klaga på att invandrare klarar inte skolan/gymnasiet. 9 av 27 var invadrare i min klass och alla vi fick mycket bättre betyg än vad ''svennar'' fick. så sluta snacka om skiten bara
Nu är det så att invandrare rent statistiskt är mycket sämre i skolan.

40 % av dem går inte ens ut med grundskolebetyg:

http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/article14002657.ab

Vad du anser om saken spelar alltså ingen roll alls då fakta säger något helt annat.

Invandrarna är generellt den nya underklassen som ska jobba som städare och annat i det nya Sveriges ekonomi.
Citera
2011-12-09, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
När jag gick i skolan i mitten på 90talet sa dom jävla svenne presis hela tiden och hotade, värst var araber, araber/irainer och bosnier. De var fan på jorden, men skiten får fortsätta då detta är en del av kulturberikningen
Naturligtvis hatar invandrarna svenskar, mycket beroende på att de vet att de är underklassen i landet och de lägre klasserna hatar och föraktar alltid de som är bättre än dem själva på grund av avundsjuka. Svartskallarna bor i deras fallfärdiga lägenheter med båda föräldrarna som arbetslösa parasiter och de blir slagna varje dag av sina farsor, klart de blir bittra när de reflekterar över sina misslyckade liv som parasiter i ett främmande land....
Citera
2011-12-09, 23:00
Medlem
GoranPongs avatar
Exakt, presis så är det
Citera
2011-12-09, 23:03
Medlem
orco2s avatar
håller med till 110%
Citera
2011-12-09, 23:04
Medlem
GoranPongs avatar
Nej Reinfeldt har helt fel, han vet ej hur det är för oss, han svamlar och vill splittra oss, en splittrad befolkning är lättare att styra ich manipulera. Men som tur är börjar en del svenskar vakna på sina håll även om det tar sin tid
Citera
2011-12-09, 23:11
Medlem
orco2s avatar
tror det e försent att göra något snart.....om man inte utvisar redan intagna med uppehållstillstånd

men då blir det ett jäävla liv på alla vänsterprasslare.....
Citera
2011-12-09, 23:22
Medlem
Carlstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orco2
tror det e försent att göra något snart.....om man inte utvisar redan intagna med uppehållstillstånd

men då blir det ett jäävla liv på alla vänsterprasslare.....
Vad har dom för makt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in