2011-12-20, 17:51
Medlem
shaktas avatar
Ger mig in i gratulationerna. GRATTIS !

Känns skönt att FB sågar denna Mille Vessla vid fotknölarna.

Rubriker såsom "Så här gjorde jag" och en bild på något som katten släpat in och en reporter får det att vända sig i magen.

Undra hur det går för den som fejka bilden? Ståplats nybroviken för att undanröja bevis, eller var det Mille som själv gått en kurs på Komvux ?
Senast redigerad av shakta 2011-12-20 kl. 17:53. Anledning: Redigering
Citera
2011-12-20, 17:59
Medlem
OldWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Vad är bevis då?
Bevisbördan ligger inte på mig, utan på konspirationsteoretikerna.
Citera
2011-12-20, 18:00
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurynomos
Bilder?

Uppenbarligen inte, då de kan manipuleras.
Citera
2011-12-20, 18:01
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Jag är inte insatt i denna historia, men finns inte möjligheten att äkta bilder finns, och efter att betalningen från hovet inkommit, släpper man gemensamt denna uppenbara fake-bild för att få folk att tro att allt var bluff?

Det tål att tänkas på. Svårt att tro att Markovic är så pass korkad att han tror att en endaste människa skulle köpa den publicerade fejkbilden.
Citera
2011-12-20, 18:03
Medlem
Chevrons avatar
Med ett sånt där hafsverk kan man ju tro att det är Mille själv som snott ihop bilden. Det syntes ju vid första anblick att bilden var helskum.

En eloge till Stig-Britt som bankade in sista spiken i kistan.
Citera
2011-12-20, 18:03
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldWolf
Bevisbördan ligger inte på mig, utan på konspirationsteoretikerna.

Det var inte direkt frågan som jag ställde. Men glöm det, jag läste alldeles för fort och trodde du var en av dem som förespråkade att kungen faktiskt gått på strippklubb, och inte tvärtom.
Citera
2011-12-20, 18:04
Medlem
jamenvaddårås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Äh, jag är inte enbart mamma, jag är även republikan. Jag tycker att monarki som styrelseskick är ovärdigt en modern demokrati som Sverige då monarki i sig själv är ett ytterst odemokratiskt styrelseskick.
Med detta sagt dock, så vill jag se monarkin avvecklad med ärliga och demokratiska medel, och inte pga av ett misslyckat utpressningsförsök av en jugoslavisk gangster. Så de' så!

Att patrask som Markovic, Rauscher och allsköns slödder har rätt att rösta borde vara skäl för att avskaffa demokratin, eller tycker du inte?
Citera
2011-12-20, 18:06
Medlem
Rodettos avatar
Är det ingen som tänkt på frågan, att Milles bild, som ska komma på en "filmruta" från en av hans videofilmer, varför är den svartvit??
Man filmar väl i färg?
Citera
2011-12-20, 18:09
Medlem
Gizurs avatar
Ett annat "bevis" på att bilden inte är tagen i början av 90-talet, som Mille hävdar i flera intervjuer, är att kungen inte såg ut så vid den tiden.

Här är kungen år 1992:
http://www.dn.se/nyheter/sverige/hov...erkas?rm=print

Jämför det med "strippklubbsbilden" från "början av 90-talet"
http://img842.imageshack.us/img842/6907/knugen.jpg

Lite klantigt är det ju av Mille att klippa in en bild av kungen från 70-talet och hävda att fotot är taget 20 år senare. Nog borde han ha klippt in en mer tidskorrekt bild? Han verkar dock inte vara så skärpt.
Citera
2011-12-20, 18:10
Medlem
mr.bobbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
Här är den påstådda skandalbilden!
http://www.expressen.se/nyheter/avsl...m-skakat-hovet

Om bilden visar sig vara falsk måste väl ändå åtal väckas. Man kan inte bara beskylla nån på tveksamma grunder. Speciellt om bevisen visar sig vara retuscherade. I så fall måste kungen få återupprättelse och begragarna måste straffas
Eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2011-12-20, 18:12
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Att patrask som Markovic, Rauscher och allsköns slödder har rätt att rösta borde vara skäl för att avskaffa demokratin, eller tycker du inte?
Tvärtom, även patrask och slödder kan ha rätt i sak.
Sedan så kan ju alla som inte vill leva i en demokrati, förslagsvis söka medborgarskap i Nordkorea. Jag har hört att posten som diktator visst är ledig där just nu.
Senast redigerad av Byline 2011-12-20 kl. 18:14.
Citera
2011-12-20, 18:14
Medlem
Grymt jobbat Stig-Britt!

Älskar förövrigt att "terjad" har blivit ett begrepp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in