Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-07, 21:38
  #2581
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Förra året var det visitation. Men det går ganska fort, som en vanlig fotbollsmatch ungefär.
Tänkte du ta med någon pyro?


Tankarna snurrar just nu angående pyro och alkohol!
Citera
2013-03-07, 21:47
  #2582
Medlem
En till fråga! Hur var det med mat där inne och så?
Citera
2013-03-07, 22:14
  #2583
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlistairMarabouman
En till fråga! Hur var det med mat där inne och så?

Mat vet jag inte, men jag antar att det går att köpa korv och liknande. Öl går att köpa, men om jag inte minns helt fel så tog den slut ganska tidigt.
Citera
2013-03-07, 23:02
  #2584
Medlem
Urijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Mat vet jag inte, men jag antar att det går att köpa korv och liknande. Öl går att köpa, men om jag inte minns helt fel så tog den slut ganska tidigt.

Ja, det var rätt illa. Först så var det bara folköl, sedan tar den slut när man står i kön.

Det var när Papy gick sin match som jag stod i kön, så innan main-card började tog det slut, i den kiosken jag stod vid i alla fall.
Citera
2013-03-07, 23:08
  #2585
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urijah
Ja, det var rätt illa. Först så var det bara folköl, sedan tar den slut när man står i kön.

Det var när Papy gick sin match som jag stod i kön, så innan main-card började tog det slut, i den kiosken jag stod vid i alla fall.

Det är riktigt illa. Får hoppas att det inte händer igen
Citera
2013-03-07, 23:32
  #2586
Medlem
Sockerbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlistairMarabouman
Tankarna snurrar just nu angående pyro och alkohol!

Tror inte dom haft pyro på en UFC-gala tidigare. Danas reaktion skulle säkert vara roande.
__________________
Senast redigerad av Sockerbit 2013-03-07 kl. 23:34.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback