2011-12-04, 23:53
Medlem
Månsans avatar
En kanonidé. Ditt liv kommer med största säkerhet bli toppen.
Hur ska du finansiera heroinbruket när dina besparingar tagit slut?
Tänker du kanske helt enkelt sluta med drogen den dagen?
2011-12-05, 00:05
Medlem
ojskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
En kanonidé. Ditt liv kommer med största säkerhet bli toppen.
Hur ska du finansiera heroinbruket när dina besparingar tagit slut?
Tänker du kanske helt enkelt sluta med drogen den dagen?
Varför sluta när han kan börja med krokodil istället?

Nej men vad fan ts, det är inte värt det. Om du verkligen tror att du inte får några problem med att sluta upp när dina pengar är slut så tror du fel, lika bra att inte ens börja med det.
2011-12-05, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uniko
Han är inte ute efter moralkärringar, vill han börja använda heroin så är det hans val.

Blir det inte en ganska konstig diskussion om alla inlägg består av "Gör't" ?
2011-12-05, 00:32
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Blir det inte en ganska konstig diskussion om alla inlägg består av "Gör't" ?

Jo, det stämmer. Men han är ute efter mer diskussion, förslag osv. Inte moralkakor. Det blir en lika konstig diskussion om alla säger "Don't do it"..
2011-12-05, 00:41
Medlem
Börja med krokodil i stället.
2011-12-05, 00:42
Medlem
Don't do it man.
2011-12-05, 00:49
Medlem
Det hemska med heroin är att det kostar minst 1000 spänn för ett gram och när du är fast använder du
mellan ett och två gram per dag för att inte bli sjuk då blir det alltså minst 7000 spänn i veckan! alltså måste man bli kriminell för att kunna försörja sig! heroin i sig är inte så farligt för organen men det är livsstilen man måste leva som blir farlig och avtändningar och ev överdoss!!
2011-12-05, 00:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Det hemska med heroin är att det kostar minst 1000 spänn för ett gram och när du är fast använder du
mellan ett och två gram per dag för att inte bli sjuk då blir det alltså minst 7000 spänn i veckan! alltså måste man bli kriminell för att kunna försörja sig! heroin i sig är inte så farligt för organen men det är livsstilen man måste leva som blir farlig och avtändningar och ev överdoss!!

Jag har hört talas om telefonförsäljarjobb som man tjänar över 10 lax i veckan så kom inte o säg att man MÅÅÅSTE bli kriminell för o hästa lite.

Men TS: desto mindre skit du provar, desto mindre skit kommer du sitta och längta efter som du sitter och längtar nu.
Kom ihåg att när du hoppar på hästkarusellen kommer du till slut bli ombedd att kliva av den, antingen för att du inte har några pengar, inte har din frihet, eller helt enkelt inte får tag på skiten.
Så hur du än gör kommer du sitta i den sitsen du sitter i idag, du får helt enkelt bita i det sura äpplet och tuffa dig igenom det.
2011-12-05, 01:07
Medlem
[quote=Sebastiano]Jag har hört talas om telefonförsäljarjobb som man tjänar över 10 lax i veckan så kom inte o säg att man MÅÅÅSTE bli kriminell för o hästa lite.

Har man ett bra jobb och klarar av sköta det så visst går det! men i längden så blir det metadon klinik om man inte bara är en party snortare!!
2011-12-05, 01:16
Medlem
Regnum.Chroatorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twopair
Jobbar för tillfället inte men har besparingar som räcker ett bra tag.
Kommer knappast räcka länge till om du ska skjuta heroin, har du testat cannabis eller glömde du skriva med den i listan?
Det kanske vore bättre för dig o testa något nytt, billigare o mindre ohälsosamt
2011-12-05, 01:56
Medlem
Twopairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnum.Chroatorum
Kommer knappast räcka länge till om du ska skjuta heroin, har du testat cannabis eller glömde du skriva med den i listan?
Det kanske vore bättre för dig o testa något nytt, billigare o mindre ohälsosamt

Ja jag glömde att skriva cannabis, har kört på det också men tycker inte att det räcker längre

I övrigt verkar det vara ett kompakt motstånd från panelen mot att hoppa på horse. Har dock bestämt mig för att överlämna mig till den mörka sidan.

Någon frågade om zyprexa; Ja jag använt mig av dem i höga doser i kombo med etanol, inbillade mig ett tag att jag blev mjuk i kroppen av detta. Använder inte detta längre.
2011-12-05, 02:03
Medlem
Twopairs avatar
Ser att flera undrar om finansieringen.
Jag har pengar så det räcker i gott och väl ett år men vad som händer sedan när man förmodligen är torsk och pengarna tagit slut har jag inget bra svar på. Förmodligen det största argumentet mot att starta detta projekt.
Tror tyvärr att jag kommer att börja med hästen så fort tillfälle ges eftersom min längtan är så stark.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in