2011-12-07, 17:03
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
när hade du tänkt att börja? vore kul med en tripprapport att läsa till, ska vi säga helgen?
2011-12-07, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twopair
Jag fortsätter läsa och jag lyssnar på vad alla har att säga. Jag spelar verkligen inte, varför hålla på med det på ett anonymt forum? Så jävla gott om tid har jag inte.

Jag var på väg skicka dig ett seriös PM men tack vare dumhuvudet som postade efter dig, samt att jag när jag läser ditt inlägg inte kan fattar vad du egentligen vill (troll?), så kommer jag hålla mig kortfattad. På flashback är i princip alla idioter. Vad alla dock inte inser är att alla andra är idioter. Antingen är du en idiot som går från vad du nu gick på till tyngre grejer och låter människorna på flashback bestämma ja eller nej. Eller så är du en person som lurar dig själv, du är redan beroende och genom att låta flashback avgöra så o-myndighetsförklarar du dig själv. Då är du i alla fall inte helt pantad. Det enda jag vill säga är att om du är seriös med att köra heroin så ska du ta det beslutet på egen hand. Annars är det inte du själv utan ditt sökande efter kickar som tar beslutet åt dig. Av egen erfarenhet kan jag säga att 9 av 10 av de som tänker till inte väljer att fortsätta. Samtidigt känner jag de som inte insett detta förren det varit för sent. Min bild av narkomanerna på gatan är att de antingen lever i lögn (och är dumma i huvudet, dom är det bara synd om) eller att de ångrar sig som men försöker leva i lögn. Joina dom om du vill men gör det för fan av egen vilja och inte på grund av några inre demoner.

Jag kommer inte skriva något mer i denna tråd.
2011-12-07, 19:50
Medlem
Jag tycker du ska göra som du vill.. Vill du börja med varor så gör det.
Gillar man heroin så mycket att man spenderar de summorna det faktiskt kostar att utveckla ett beroende - så är det uppenbarligen värt det. Annars skulle man välfan inte göra det. Inte sagtatt du kommer tycka det är värt, men då slutar du helt enkelt lägga mer pengar på det och fuskar in dig på ett substitutionsprogram som så många andra gör.
2011-12-07, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Jag hoppas du blir en glad pundare. En sån där som står utanför stationen med ett brett, i pricip tandlöst, leende från öra till öra. Som skämtar och spexar lite med förbipasserande. Brukar få mig på gott humör att se dem.

Det vore i och för sig grymt om du även duschade ibland. Tar bort lite av glädjen när man får en veritabel käftsmäll av urin- och korppsodör när man passerar ovan nämnda.

Lycka till!

haha vilken idiot du är! Vilka stackare som hela sina liv trott att man blir sådan av heroin...!
2011-12-07, 20:38
Medlem
arowanajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniko
Samma svar på den:

Vem faaaan bryr sig?

Hur är det med alla andra (miss)brukarna? Skadan är la redan gjord så det är väl inget att gnälla över.

Aja, vi har alla något att gå och bli förbannad över. Jag blir förbannad över skatter
som går till sånt jag inte är beredd att betala. =)
2011-12-07, 20:44
Medlem
Twopairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
när hade du tänkt att börja? vore kul med en tripprapport att läsa till, ska vi säga helgen?

Som jag skrev tidigare, jag planerar att ta min första fix på fredag om allt går enligt planerna. Har också för avsikt att lämna rusrapport på forumet för den som är intresserad.

OT:
Sitter med två ggr 75mcg fentanylplåster på mig just nu. Plåsterna har suttit på i drygt tre timmar och jag känner INGENTING. Vad är det fel på, mig eller plåsterna? Visste ju att jag hade hög tolerans när jag höll på med opiater för drygt år sedan men borde inte jag få ut någonting av de här skalmanplåsterna.
2011-12-07, 20:46
Medlem
Izunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroinChick
haha vilken idiot du är! Vilka stackare som hela sina liv trott att man blir sådan av heroin...!

Men du är ju sådan
2011-12-07, 21:45
Medlem
danielbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klasses
Det är ändå hans val eller hur? Fan har man aldrig provat kan man inte heller veta hur det är. Jag ahr själv aldrig provat men tänker aldrig snacka skit om dom som har gjort det för jag har ingen aning om euforin för stunden är bättre än euforin av 10 års volvoåkande och vinstinniga middagar.

Självklart är det hans val. Men jag tycker det är väldigt onödigt att förstöra sitt liv på det viset.
2011-12-07, 22:06
Medlem
Citat:

ja titta bara på dig..
2011-12-07, 22:17
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:

Kanske har jag fel uppfattning, men jag kan inte säga att jag lider speciellt av det.

Jag tror för övrigt inte att alla som blir beroende av heroin slutar som jag beskrev. Flera är sura och miserabla, och inte alls roliga att se. Men alla luktar kiss

Anledning till mitt påstående:
Inte ens Michael med all sin cash och support lyckades hålla ihop kittet mot slutet. Och om TS endast har besparingar för ett år framåt, så lär han med stor sannolikhet leta kopparkabel om 5-10 år.
2011-12-07, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Kanske har jag fel uppfattning, men jag kan inte säga att jag lider speciellt av det.

Jag tror för övrigt inte att alla som blir beroende av heroin slutar som jag beskrev. Flera är sura och miserabla, och inte alls roliga att se. Men alla luktar kiss

Anledning till mitt påstående:
Inte ens Michael med all sin cash och support lyckades hålla ihop kittet mot slutet. Och om TS endast har besparingar för ett år framåt, så lär han med stor sannolikhet leta kopparkabel om 5-10 år.

Sant, var och varannan heroinist hade besparingar en gång i tiden, men någonstans på vägen har tillgångarna sinat eftersom de idag är lika pank som resten av oss. Förr eller senare kommer man behöva börja drifta o hustla folk, i bästa fall sälja sub/metta o andra läkemedel.. bomma eller gno som det heter på gatan(tigga o hora) som man faktist tjänar de bästa pengarna på - tro det eller ej. Men man gör det bara av en anledning - det är helt enkelt värt det.
2011-12-07, 22:37
Medlem
Twopairs avatar
Nu skall någon få förklara följande för mig;
Utgå från att jag köper 1 gram H för 1000kr för enkelhetens skull.
Jag skall sedan skjuta 10mg, vilket verkar vara normal startdos.
Detta innebär ju att varje dos skulle kosta 10kr? Var räknar jag fel eller är det så billigt?
Alla tjatar ju om hur dyrt det är...
Ok jag är trött nu så jag tänker säkert pinsamt fel men snälla rätta mig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in