Citat:
Ursprungligen postat av Cleanest
Jag bedömer alla jag ser med en analys faktiskt. I 99.9% av fallen så är analysen att de är fula och fel. Ser först till ansiktet som oftast är fult och sen ögonen som verkar vara fyllda av hjärndödhet. Kläderna är en kul grej också. Nästan alla klär sig som töntar i jeans och senaste modegrejerna massmupparna ska ha för att passa in. Alternativfolket är lika blåsta de också.
Som sammanfattning kan man konstatera att mänskligheten i stort är helt hjärndöda får som styrs av media och sin omgivning. Inte en enda egen tanke florerar utan det är bara upprapanden av vad dom hört. Man kan säga att jag är psykopat i detta avseende.

Sen visar det sig att jag aldrig haft fel. Skön känsla för min del. Jag samlar ihop till en atombomb just nu så det andra med alla undermänniskorna ska nog lösa sig.
Du kanske behöver träffa människor som är lite mer intressanta i sådana fall, och inte hänga med typiska människor..vilket stämmer med en stor del av människor som skrivit i den här tråden. D.v.s. om hur det tycker andra människor är patetiska och ointelligenta, det är inte riktigt snällt och de är säkert mycket mer kunnig inom vissa områden än vad du är. Tycker det är oseriöst att se på andra folk på det viset.
Det jag kan störa mig på är folk som har med sig vagnar när de ska åka tunnelbana eller pendel etc, en vecka sedan var det en kvinna som hade mage att sitta och KLAGA till sin latteväninna över att folk inte gör allt i sin makt för att hon ska få plats med sin vagn eller hur hon KÖR på folk om de inte aktar sig inom tre sekunder när hon ska ut. Enda jag kunde tänka är vilken jävla kärring, du och din jävla vagn tar upp plats för 5 personer bara för att du måste ha någon jäkla mega vagn med alla möjliga tillbehör...
Läste idag att folk spenderar 6 - 10 000 på en barnvagn..blir inte klok på det.
Även folk som ska dra med sig husdjur på kollektivtrafiken och in i stan..det är inte klokt hur dessa hundar ska tvingas in i en miljö som de inte trivs i överhuvudtaget där de ska trängas in med andra folk och gå på en massa skit.
Satt på burger king och käka med en vän innan vi skulle på bio när ett par knöt fast sin hund utanför burger king vid ett fönster, gick sedan in och beställde mat och satte sig sedan vid det fönstret där hunden satt fast (var förra vintern föresten och var rejält kallt och mörkt ute) och käka framför hunden som satt där och stirrade på dem medans de hade det varmt och skönt och åt mat. Då tänkte jag vilka jäkla idioter ni borde fan inte få ha husdjur, hoppas ni inte har barn för de kommer väl bli helt förstörda.
Så fördomar har jag definitivt.