Citat:
Ursprungligen postat av J.O
Intressant att höra vad ni säger.
Jag tänker som sagt väldigt mycket på det här och är en heterosexuell man. Min intention var att trådens svar skulle lugna mig lite, eller ja, få mig att inse att folk inte är så jävliga. Så tack för era svar men jag vill gärna ha fler.
Jag tror vi är ganska lika som person. Jag är också lite paranoid av mig ibland. När jag stirrar folk i ögonen, vänder de bort blicken. Vänder jag bort blicken, stirrar dom på mig. Annars brukar jag bära på mkt ilska när jag passerar folk. Vet inte varför, pratar tyst för mig själv, nästan lust att attackera människor. Tänker tankar i huvudet som "din fula jävla blondin" " din uppblåsbara barbara" "feta jävla tjockis" "jävla machokille, hoppas du blir överkörd". Antar att det beror på att samhället är så jävligt som det är och hur vi alla behandlar varandra.
Tycker det är jobbigt att vistas ute. Alldeles för många som tror sig för mkt. När man är på semester i ett annat land brukar jag aldrig tänka sådär.
Kollar aldrig på snygga tjejer. De förväntar sig att man ska titta på dem, genom att undvika blicken är det som ett slag på käften. Bekräftelsekåta människor.