2015-02-10, 09:10
Medlem
Teskeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojoyoyo
Kan en hårdhudad man använda det här utan att avlida om han rakade sig på kvällen igår? Lär väl vara ganska ungefär 24 timmar sedan när jag väl applicerar det.
Rekommenderad tid är tre dygn har jag för mig. Jag kan dock göra det dagen efter om jag ansat. Applicering efter helrakning á la babyrumpa inom 24 timmar kan jag dock ej uttala mig om.
Citera
2015-04-10, 00:38
Medlem
Tyris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chronomaster
Nån som har problem med tiden? Tidigare kunde jag köra på det och somna, numera så svider det alltid av helvette oavsett hur torr jag är under armarna så det funkar inte längre.

Har använt mig av Absolut torr i cirka 1½år nu utan några problem förutom små stickningar första gångerna. Men senaste 2 gångerna jag använt det så har det svidit utav bara helvete o kliat satan, var väl 3dagar sen sist och då sköljde jag helt enkelt av det efter cirka 20-30minuter. Tänkte pröva igen ikväll och är fan 10x värre , men ska fan inte ge upp utan låta det verka o sen inte använda produkten på iaf 2veckor, då jag tror det handlar om att jag helt enkel överanvänt den.
Citera
2015-04-18, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyri
Har använt mig av Absolut torr i cirka 1½år nu utan några problem förutom små stickningar första gångerna. Men senaste 2 gångerna jag använt det så har det svidit utav bara helvete o kliat satan, var väl 3dagar sen sist och då sköljde jag helt enkelt av det efter cirka 20-30minuter. Tänkte pröva igen ikväll och är fan 10x värre , men ska fan inte ge upp utan låta det verka o sen inte använda produkten på iaf 2veckor, då jag tror det handlar om att jag helt enkel överanvänt den.

Det blev samma för mig i slutet. Oavsett hur torr jag än var, sved det som om någon borrade mig i armhålan. Efterråt kom jag på att det berodde på att absolut torr inte bara fått mig att slutat svettas utan också torkat ut min hud totalt.
Citera
2015-04-23, 22:32
Medlem
Applicerade absolut torr för första gången igår kväll och resultatet var över mina förväntningar. Trots att jag som normalt svettas utan att göra någonting märkvärdigt kunde springa mindre sträckor, gå snabbt och allt annat utan att en ända svettdroppe kom. Är väldigt nöjd med produkten men huden i armhålorna är fortfarande lite ömma, är det så med er också? Kan till och med stickas lite ifall man trycker på höger armhåla.
Citera
2015-05-25, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EagleswordTW
Applicerade absolut torr för första gången igår kväll och resultatet var över mina förväntningar. Trots att jag som normalt svettas utan att göra någonting märkvärdigt kunde springa mindre sträckor, gå snabbt och allt annat utan att en ända svettdroppe kom. Är väldigt nöjd med produkten men huden i armhålorna är fortfarande lite ömma, är det så med er också? Kan till och med stickas lite ifall man trycker på höger armhåla.

Detsamma hände för mig. Och efter ett par gånger blev det bara värre. Numera kör jag på ACO extra effective som är lite mildare, så slipper man den där outhärdliga svedan och den illröda armhålan dagen efter.
Citera
2015-06-02, 09:21
Medlem
Goldwaters avatar
Provade AT för första gången igår och jisses vilken resa. Sved så att jag skrek och i princip grät, så efter en timme spolade jag med lite vatten, men då hade det nog redan torkat in. Tog därefter på mig en morgonrock och låg i fosterställning i en timme innan jag somnade. Armhålorna blev röda och vissa utslag kan synas. Jag vet inte exakt vad jag gjorde för fel, men jag vet att jag tog på ganska mycket AT. Stod att man skulle "dutta" men jag använde det som en vanligt roll on. Sedan hade jag rakat mig kvällen före, så det var ganska nyrakat.

Normal reaktion för att vara första gången? Eller tog jag allt för mycket?
Citera
2015-06-09, 17:33
Medlem
Har precis köpt AT och gick in här för att kolla lite hur den fungerar. Vet inte ens om jag vill testa den nu eftersom alla skriver att det inte går att sova pga det svider så mkt. Är det värt det?

Sen undrar jag ifall man måste vara hyfsat rakad under armhålan för att den ska ge bra effekt?
Citera
2015-06-09, 19:16
Medlem
hnsman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razz14
Har precis köpt AT och gick in här för att kolla lite hur den fungerar. Vet inte ens om jag vill testa den nu eftersom alla skriver att det inte går att sova pga det svider så mkt. Är det värt det?

Sen undrar jag ifall man måste vara hyfsat rakad under armhålan för att den ska ge bra effekt?
Ta det lugnt.. dom överdriver bara.
Jag som svettas otroligt lätt och mycket tycker den här är helt suverän, har använt den i ca 3 veckor nu och har inte känt av en endaste droppe i armhålan.

Jag har ej rakat armhålan
Citera
2015-06-11, 07:49
Medlem
Testade AT första gången igår, det sved lite ,men inte alls så mycket som för många andra här på FB.
Dock så va det lite svårt att somna, tog kanske en timma längre än vanligt. Inget större problem. Men jag tänkte att jag skulle ta det dagtid ist, kanske på en helgdag. Någon som har erfarenhet av det?
Kan man ta det på morgonen och låta det sitta i till eftermiddagen?
Och undrar också om det är någon som vet hur länge det egentligen behöver sitta? Under natten är ju inte så specifikt, det kan ju va allt mellan 5-9 timmar beroende på hur länge folk sover, är det någon skillnad på effekten om man låter det sitta 5 timmar ist för 9?
Citera
2015-08-04, 23:58
Medlem
eatsoups avatar
Är det någon som vet vad som händer ifall man slutar med absolut torr efter ca 2 års kontinuerligt användande? Har man förstört svettkörtlarna för alltid? Anledningen att ja ska sluta är att ja upplever mer svettning i ansiktet.
Citera
2015-10-02, 16:10
Medlem
trianglars avatar
Hej! Har nu tagit AT och gjorde det dumma och göra det mitt på dagen precis. Ska även ut och festa ikväll och undrar vad konsekvenserna är? Är det klåda eller kan det bli svettningar med?
Citera
2015-10-27, 05:25
Medlem
köpte AT igår och tvättade mig under armarna innan användning med vatten och lät de torka. Dutta på ganska mycket under armarna och väntade ungefär 40 min innan jag gick och la mig. Stack till lite ibland på vissa ställen men annars hade jag inga problem med att somna. Vakna 4.30 och kände typ ingenting förutom att det hade slutat lukta pyton. Ställde mig i duschen och tvättade mig under armarna och känner fortfarande ingenting underbart för mig som börjar lukta röv under armarna 5 minuter efter man duschat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in