Är det bara jag som drabbats av problem med AT som har passerat bäst-före? Har inte använt det på ett tag, men nu härom natten så var det dags. Utförde min vanliga procedur som brukar vara smärtfri, men hade svårare än vanligt att somna, och på morgonen brände det i armhålorna på ett sätt som det inte brukar göra. Någon med samma erfarenheter?
Citat:
Ursprungligen postat av
tobFine
Köpte mig en Absolut Torr / AT på Apoteket igår.
Tvättade av armhålorna noga och torkade, samt lufttorkade som en idiot innan. Duttade sedan på ganska rikligt så att det iaf så blött ut under armhålorna...
Det började klia rätt mycket. Ganska onajs men slutade efter ungefär 2 timmar och jag kunde somna. Dagen efter/morgonen efter dutten tvättade jag av mig och drog på mig en grå t-shirt, något jag aldrig skulle kunnat ha på mig annars.
OCH FAN DET FUNKAR!!! Stog i köket och laga mat och lökade sönder, kollade under armarna - där det egentligen borde varit stora CD-skivor, men där var ingenting!! Är fan helt torr! Gråa tishor kan jag ha igen JAAAAA <3 <3
Helt klart värt att inte kunna sova så många timmar som behövs för att slippa löka.
Mvh
Kan tipsa om att sova med öppet fönster och nästan frysa när man ska sova för att på så sätt se till att man svettas minimalt under tiden det verkar. Nu på sommaren brukar jag ha en fläkt riktad mot mig när jag ska somna. Just den här gången gick det inte så bra (se ovan), men det brukar funka för mig.