2017-11-13, 16:08
Medlem
escilichiss avatar
Två dygn, det räcker!
Citera
2017-11-14, 02:00
Medlem
5 dagar är det längsta jag varit vaken på tjo. Det var inte kul kan jag säga, hallucinerade som fan efter dag 2
Citera
2017-11-14, 02:34
Medlem
f30malmos avatar
8 dagar. Fast metamfetamin.
Citera
2017-11-14, 02:37
Medlem
f30malmos avatar
Ska tilläggas att det inte var så roligt efter dag 3. Hemsk upplevelse så nära psykos som jag kommit.
Citera
2017-11-14, 03:10
Medlem
Arg-Vikings avatar
Va vaken 5+ dagar en gång på guld tjack.
Min vän påstog det var nära rent och bra mådde man. Även när det började gå ur.
Lite svettningar och rejält bäng i skallen visst, Men inget obehag över huvudtaget. Ingen ångest, blundade jag så kändes det som att jag gled runt i en cadillac på stan med nakna tjejer överallt. Och mycket mycket mer. inga speciella hallisar med ögon öppna förutom att jag fasta i GTA en stund och trodde det var riktiga bilar som åkte omkring. övertrött? Dags för en lina och få koll på läget.
Drar en lina och åker skateboard på magen ner för en backe medans jag sopar i mig den, känns det som i alla fall! bäng deluxe.och vips, nu ska de slaktas snutar på gta.
och lite andra små standard hallisar / nojjor.

Fick riktigt inveklade "drömmar" när jag blundade, tex så var jag på ett psyke som var byggt av trä där bland annat fågelmannen bodde som trodde han va en fågel.
Fjädrar bar han på och hadde tavlor på fåglar.
Vi hadde ett straff arbete att skyvla jord eller hur man säger i regnet. potatisland eller nått. fältet växte och växte i alla fall och alla hjälptes åt på ett effektivt sätt.

Och att jag stog vid en strand och kunde ej lämna den för än jag sparkat en boll till en Ö.
Problemet var att jag var liten, men medans åren gick växte jag och kunde sparka bollen längre...
Var inga problem med öppna ögon och kunde bete mig, det var liggandes med stängda ögon det hände grejjer.

Har tagit någorlunda mycket tjack i mina dagar men aldrig vart med om något liknande. Det var då inget smutsigt tjack. Mådde jättebra både under och efter ruset. Självklart blir man sliten ändå.
Finns folk som varit vaken längre!Va detta bara amfetamin och inget mer? Ingen aning. Men det hadde då alla egenskaper av amfetamin och var underbart att snorta.
Måste ju dela med mig av denna speciella upplevelse, för övrigt sätter jag min gräns på 2 dagar. Hur klarar folk att sätta 1 gram rakt i luckan i flera dagar? vana och tolerans? Skit tjack?!
Sköt vatten och mat gott folk!
Senast redigerad av Arg-Viking 2017-11-14 kl. 04:04.
Citera
2017-11-14, 18:17
Medlem
Nära rent...? Din polare visste inte vad han snackade om. Det går inte att ta rent amfetamin. Det fräter. Och det stinker så in i helvete. Om det är 25 % så är det snorbra.
Jag såg på en internetshop att amfetaminet dom säljer håller 75-80%.
Det är skitsnack.
Citera
2017-11-15, 18:17
Medlem
60 timmar i ett härligt sommarrus.
Citera
2017-11-15, 22:53
Medlem
Hupats avatar
Ungefär 1 och ett halvt dygn. Inget ordentligt race, men kände mest att jag behövde min sömn. Mår superpissigt om jag inte får mina 10h sömn per natt
Citera
2017-11-15, 22:55
Medlem
Första dygnet höll jag mig vaken med nikotin, andra på 6-eapb och tredje tjack. Så tre dygn totalt då! Inga bieffekter, allt som krävdes var en vanlig natts sömn så var vi tillbaka på må-bra igen!
Citera
2017-11-16, 03:11
Medlem
3 - 5 dagar. Max 6 men förmodligen bara 5.
Brukar bli bra snurrig vid 3e dagen ungefär så jag vet inte. En gång så sa några polare till mig att: Förfan gå och lägg dig. Du överreagerar på allt, du har varit vaken 5 dagar nu.
Jag va helt säker på att det bara va 2 dagar just då.
Fattar inte dom som skevar iväg 10 -12 dagar.
Måste bli extremt jävla snurrigt allting?
Citera
2017-11-16, 21:05
Medlem
Risplockarns avatar
8 eller 9 dagar då jag höll på som värst, detta enbart amfetamin. 9 eller 10 dagar på metylon är väl rekordet tror jag, men det slutade på psykakuten. Så höll jag på med tjacket ganska länge, ofta en vecka vaket med en dags sömn. Det var ganska fruktsansvärt, jag hörde kvinnor och barn gråta och skrika högljutt i huvudet, min vän som var lika vaken var oerhört fascinerad men oroad över min förmåga att enbart kunna koppla in på frekvenser av människors lidande. Han ville uppnå samma sak och verkade tro att jag var någon form av trollkarl ett tag. Total dekadens, men gällande vakenhet finns det för egen del och tydligen även andras en typ av "zone" man uppnår vid 2½-3 dagars-sträcket där man inte bryr sig om ett skit, en slags fuckitol. Detta har jag alltid tyckt varit väldigt skönt av avkopplande.

Men det beror ju självklart på att du är så trött och dum i huvudet vid det laget att du inte kan koppla samman att du uppför dig som ett jävla spån.
Citera
2017-11-16, 23:56
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
8 eller 9 dagar då jag höll på som värst, detta enbart amfetamin. 9 eller 10 dagar på metylon är väl rekordet tror jag, men det slutade på psykakuten. Så höll jag på med tjacket ganska länge, ofta en vecka vaket med en dags sömn. Det var ganska fruktsansvärt, jag hörde kvinnor och barn gråta och skrika högljutt i huvudet, min vän som var lika vaken var oerhört fascinerad men oroad över min förmåga att enbart kunna koppla in på frekvenser av människors lidande. Han ville uppnå samma sak och verkade tro att jag var någon form av trollkarl ett tag. Total dekadens, men gällande vakenhet finns det för egen del och tydligen även andras en typ av "zone" man uppnår vid 2½-3 dagars-sträcket där man inte bryr sig om ett skit, en slags fuckitol. Detta har jag alltid tyckt varit väldigt skönt av avkopplande.

Men det beror ju självklart på att du är så trött och dum i huvudet vid det laget att du inte kan koppla samman att du uppför dig som ett jävla spån.

Håller med att när man har varit vaken mellan 48-72h så mår man jävligt gott och slutar bry sig om vad alla svenssons tycker om en. Har ibland planerat in tjackrace till att vara vaken 50 timmar innan stora presentationer, möten m.m.
Det är då jag levererar som bäst och har dubbelkollat med nära vänner ifall det bara är jag som känner mig som en kung eller ifall jag ser ut som en sliten tjackpundare men ingen har märkt att jag varit påverkad av något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in