Citat:
Ursprungligen postat av
Risplockarn
8 eller 9 dagar då jag höll på som värst, detta enbart amfetamin. 9 eller 10 dagar på metylon är väl rekordet tror jag, men det slutade på psykakuten. Så höll jag på med tjacket ganska länge, ofta en vecka vaket med en dags sömn. Det var ganska fruktsansvärt, jag hörde kvinnor och barn gråta och skrika högljutt i huvudet, min vän som var lika vaken var oerhört fascinerad men oroad över min förmåga att enbart kunna koppla in på frekvenser av människors lidande. Han ville uppnå samma sak och verkade tro att jag var någon form av trollkarl ett tag. Total dekadens, men gällande vakenhet finns det för egen del och tydligen även andras en typ av "zone" man uppnår vid 2½-3 dagars-sträcket där man inte bryr sig om ett skit, en slags fuckitol. Detta har jag alltid tyckt varit väldigt skönt av avkopplande.
Men det beror ju självklart på att du är så trött och dum i huvudet vid det laget att du inte kan koppla samman att du uppför dig som ett jävla spån.
Håller med att när man har varit vaken mellan 48-72h så mår man jävligt gott och slutar bry sig om vad alla svenssons tycker om en. Har ibland planerat in tjackrace till att vara vaken 50 timmar innan stora presentationer, möten m.m.
Det är då jag levererar som bäst och har dubbelkollat med nära vänner ifall det bara är jag som känner mig som en kung eller ifall jag ser ut som en sliten tjackpundare men ingen har märkt att jag varit påverkad av något.