Citat:
Ursprungligen postat av
Skitapissaspy
Nära rent...? Din polare visste inte vad han snackade om. Det går inte att ta rent amfetamin. Det fräter. Och det stinker så in i helvete. Om det är 25 % så är det snorbra.
Jag såg på en internetshop att amfetaminet dom säljer håller 75-80%.
Det är skitsnack.
Hähä antagligen. Jag vet inget om sånt, inte han heller! De var hans kran som övertygat hn hur bra det var. Och de var det.
Men det är by far det finaste jag testat och då har jag handlat minst 1-2 gram för en party fredag varje månad i många år från många olika håll i sverige, har bott lite hit och dit.
Tror dem flesta tjacktorskar bankar ut sitt lilla guld en andra eller till och med för tredje gången innan det hamnar i händerna på småpundare.
En del "erfarna" sprut tjackisar och luder jag handlat av tycker jag är oerfaren och dum som påstår deras vaniljsocker är "kasst... jag märker skildnad med på riktigt tjack och om det är bankat med nått raketbränsle.
Jag vet helt enkelt att dom flesta inte har haft tillgång till sådant tjack.
Detta var mjukt, små gult och stank tjack från avstånd. Torkade till snortbar lina väldigt fort . knappt halv minut.Minns ej om det sved men var aabsolut inget fuffens, aceton, smuts eller annat i det. Kom ifrån en viss krets med. Så....... 25%?
Sorry wall of text. Jag är inte tjackad.
Adhd + tjackskada heter det!