2016-08-19, 19:47
Medlem
6 dygn. 70-80 svenska ikto 2mg. då vart jag bra klurig tror jag iaf.
Citera
2016-08-20, 01:42
Medlem
3 dygn, sen funkar det inte längre. Jag tappar närminnet och blir fullkomligt snurrig. Då tar jag ett par piller och lägger mig. Ser ingen som helst anledning till att pusha den gränsen. Försöker att aldrig vara uppe mer än en natt. Jag tycker ändå att det är trevligast i början.
Citera
2016-08-21, 08:06
Medlem
Dropdead96s avatar
Över 7 dygn på affe första 5 dygn sen resterande 2 på metamfetamin
Inget jag rekommenderar någon och testa

Tydligen så skall det vara så att det är otroligt få som skall klara mer än 2 dygn utan att bli kokobello i bollen..
Citera
2016-08-21, 08:47
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namjorne
Försöker att aldrig vara uppe mer än en natt. Jag tycker ändå att det är trevligast i början.

Jag håller med. Ser ingen anledning till att vara vaken flera nätter i sträck, effekten avtar och påfyllning ger mer negativa sidoeffekter än ökat nöje.
Citera
2016-09-01, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nebulosatrosa
bullshit. man spanar i fönster lite för att se så ingen spionerar på en, vilket vanliga människor kan göra om man bor i ett hus.

och förresten borde ordet psykos tas bort från vårt språk

Haha 4:e dagen är värst.. Då är det massor "spioner" överallt 😊
Citera
2016-09-02, 16:12
Medlem
JiseOnes avatar
7-8 dagar nånting. Detta i samband med att jag gått och ätit benso i nån månad utan att direkt tänka på det.. Hade rätt många att göra mig av med och av bara farten så blev det att man peta i sig ty 20mg ikto om dagen..

Så jag tänkte i direkt på avtändning när dom tog slut, just då gick jag främst på tjack. Slutade med delirium som sig brukar när jag slutar med pix.. Herregud alltså ni kan ju tänka er själva hur snygg man är då efter minst en vecka utan sömn och delirium på det hahaha. Var iofs garanterat värre för mitt umgänge än mig själv haha.

Annars gillar jag inte att vara vaken mer än 4-5 dygn max annars blir jag bara pundig och/eller trögtänkt i störta allmänhet..
Citera
2016-09-02, 20:48
Medlem
TonyLamborghinis avatar
Nio är rekordet

/T
Citera
2017-11-09, 16:07
Medlem
pizzaslajsens avatar
Har vart vaken i cirka 4 dagar som mest när jag var ung och dum. Värsta jag gjort i mitt liv. Gick ner många kilon och såg ut som ett skelett. Förstår mig inte på folk som håller på sådär, en natt räcker gott och väl.
Citera
2017-11-10, 13:25
Medlem
Harbards avatar
Håller med förgående talman.

Bättre att ta varannan dag så man kan sova ut och äta ordentligt istället för att köra race.
Citera
2017-11-10, 14:52
Medlem
zrtxs avatar
1 vecka och det är inget jag skulle göra igen
Citera
2017-11-11, 19:15
Medlem
Voaks avatar
Tre till fyra dygn ligger rekordet på än så länge. Hade ett sabbatsår under samma period så psykoserna som dök upp efteråt kunde jag enkelt leva med, nu skulle jag aldrig palla.
Citera
2017-11-13, 15:21
Medlem
Tolv dygn. Jag o en kompis tävlade för att se vem som kunde vara vaken längst. Jag somnade först. Sov i fyra timmar o när jag vaknade låg min polare o snarkade. Men vaken i tolv dygn är en sanning med modifikation. Man kan inte vara vaken så länge. Man sover mikrosömn. Sitter o slumrar till nån minut här o där utan att man märker det. Efter en vecka är man emellertid så jävla yr i bollen så man vet knappt själv om man drömmer eller är vaken. Liknar en tripp tycker jag. Man hallucinerar kraftigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in