3 dygn, sen funkar det inte längre. Jag tappar närminnet och blir fullkomligt snurrig. Då tar jag ett par piller och lägger mig. Ser ingen som helst anledning till att pusha den gränsen. Försöker att aldrig vara uppe mer än en natt. Jag tycker ändå att det är trevligast i början.
Försöker att aldrig vara uppe mer än en natt. Jag tycker ändå att det är trevligast i början.
Jag håller med. Ser ingen anledning till att vara vaken flera nätter i sträck, effekten avtar och påfyllning ger mer negativa sidoeffekter än ökat nöje.
7-8 dagar nånting. Detta i samband med att jag gått och ätit benso i nån månad utan att direkt tänka på det.. Hade rätt många att göra mig av med och av bara farten så blev det att man peta i sig ty 20mg ikto om dagen..
Så jag tänkte i direkt på avtändning när dom tog slut, just då gick jag främst på tjack. Slutade med delirium som sig brukar när jag slutar med pix.. Herregud alltså ni kan ju tänka er själva hur snygg man är då efter minst en vecka utan sömn och delirium på det hahaha. Var iofs garanterat värre för mitt umgänge än mig själv haha.
Annars gillar jag inte att vara vaken mer än 4-5 dygn max annars blir jag bara pundig och/eller trögtänkt i störta allmänhet..
Har vart vaken i cirka 4 dagar som mest när jag var ung och dum. Värsta jag gjort i mitt liv. Gick ner många kilon och såg ut som ett skelett. Förstår mig inte på folk som håller på sådär, en natt räcker gott och väl.
Tre till fyra dygn ligger rekordet på än så länge. Hade ett sabbatsår under samma period så psykoserna som dök upp efteråt kunde jag enkelt leva med, nu skulle jag aldrig palla.
Tolv dygn. Jag o en kompis tävlade för att se vem som kunde vara vaken längst. Jag somnade först. Sov i fyra timmar o när jag vaknade låg min polare o snarkade. Men vaken i tolv dygn är en sanning med modifikation. Man kan inte vara vaken så länge. Man sover mikrosömn. Sitter o slumrar till nån minut här o där utan att man märker det. Efter en vecka är man emellertid så jävla yr i bollen så man vet knappt själv om man drömmer eller är vaken. Liknar en tripp tycker jag. Man hallucinerar kraftigt.