2011-11-30, 23:28
Medlem
Jag har läst runt lite på stimulant-forumet och många påstår att dem har varit vakna i flera dygn på tjack. Och det har gjort mig lite nyfiken, så jag undrar om hur länge ni har som mest varit vakna på tjack, tjack eller övriga centralstimulanter.
Citera
2011-11-30, 23:30
Medlem
Buttersss avatar
kanske inte någon rekordhållare men lite över 50h.. detta var på en festival i tyskland (självklart hade jag inmundigat en hel del annat skit.. brass, E och sjuka mängder sprit)

undrar vad rekordet här på FB är..
Citera
2011-11-30, 23:41
Medlem
2 dagar utan sömn och mat inget rekord men det blev första och sista gången på tjo
Citera
2011-11-30, 23:42
Medlem
Tony.Sopranos avatar
Aldrig testat faktiskt.. Smutsig drog.

Har dock en polare som verkligen älskar tjack. Han har varit vaken i 5 dygn i rad flera gånger.
Citera
2011-12-01, 00:20
Medlem
Storsnusarns avatar
2-3 dygn, med lite vila (trodde jag kunde somna men när det inte gick så körde jag tills påsen var slut) och nån pannkaka som jag lyckades klämma i mig med tvång.

Intressant upplevelse på en intressant drog, gillar tjack på flera olika sätt.

MvH
Citera
2011-12-01, 00:24
Medlem
Hysteria90s avatar
Har slutat med alla droger inklusive tjack. Den gången jag var vaken längst måste varit under en festival jag var på, blev cirka tre dygn.
Citera
2011-12-01, 00:30
Medlem
MegaSkurts avatar
Halvt OT: 42h helt utan droger, 35h av dem framför en datorskärm (jobbade), men jävlar vad jag sov sen!
Citera
2011-12-01, 00:31
Medlem
Vaken o vaken, det beror ju lite på hur man definierar det. Alltså totalvaken hela tiden så är det nog bara 2-3 dygn. Men glider man lite på ordet så är det lätt 10 dagar iaf vid något tillfälle. Förmodligen var det så att man sov lite då och då ett par timmar när man var alldeles slut o sen blev det party igen. O så håller det på tills man la ner verksamheten för den gången.

Sömn men särskilt mat är bara i vägen under sådana sessioner. Fy fan för att äta, en jävla pina är vad det är. Mycket fil och bananer blir det.
Citera
2011-12-01, 01:34
Medlem
BigFatCones avatar
Glider man som sagt lite på det så klockar jag in på 11 dagar. Gör det inte kids. Jag har aldrig varit så trasig som efter det.
Citera
2011-12-01, 10:57
Medlem
narutos avatar
5 dagar, skapligt paranoid man började bli efter dag 3
Citera
2011-12-01, 15:15
Medlem
Qidushs avatar
11.5, kanske 12, dygn.

Ge fan i det. Funktionsnedsättande för närmsta månaden eller två. Dyrt, dessutom.
Citera
2011-12-01, 19:31
Medlem
5-6 dygn, fattar inte hur man kan vara dubbelt så länge som vissa har varit, för psykosen kom för mig på det 5:e dygnet. Började med röster som talade på avstånd, men de kom närmare och närmare och till slut var det som 15 olika röster talade rakt in i örat på mig, jag såg folk i lägenheten, frågade vad fan dom gjorde här och hur dom kommit in? Gick mot dom men då försvann dom men dök strax upp på ett nytt ställe. Låg i sängen och långa skugghänder sträckte sig efter mig från fönstret, vid en närmare titt ut genom fönstret så var det ca 30 personer som tryckte kameror mot rutan, typ en massa paparazzis. Fick för mig att mina vänner var här, tog på mig ett lakan och gick ut, stog och snackade med mina vänner men gick ganska snart in igen, detta är lite luddigt, även efteråt var jag SÄKER på att mina vänner faktiskt hade varit här men de hade dom inte alltså var det också en del av psykosen förstog jag senare. Det flög omkring saker överallt i rummet, en massa spöken och annat virvlade omkring i rummet. Försökte somna med gick inte hålla fast vid någon tanke utan de avbröt varandra utan sammanhang flera gånger i sekunden och varje gång det hände så skrek och ryckte jag till, detta tyckte jag var det värsta, det går inte beskriva riktigt hur det var men det var i alla fall värst. Någon som känner igen sig? Försökte kolla på porr men skrev fel adress ca 50 gånger, någonstans där fick jag nåd och somnade.

Vad händer om man slår i sig en ny dunderpanna när man hamnat i psykosen? Klarnar det i huvudet då eller blir det ännu värre, med tiden blir det ju garanterat det för ju länge man är vaken desto mer fuckad blir man. Ångrar nästan att jag inte slog i mig en panna till för jag antar att man kan gå mycket längre in i vansinnet än vad jag gick. Kanske hade kunnat vara vaken mycket längre om jag bara tagit mer tjack, när psykosen kom var det nästan 2 dygn sedan jag tog sista pannan, kanske ska man ta mer med jämna mellanrum för att kunna vara vaken 12 dygn. Men ser detta som en erfarenhet alla borde uppleva, ser tillbaka med fascination på allt som hände, och nu förstår man bättre när folk berättar om sina psykoser, innan var det svårt att förstå hur folk kunnat tro så pass dumma saker, men ALLT kan hända under en psykos, och det värsta är att rösterna och allt man ser är verklighet, just då i alla fall, det var ingen skillnad på de rösterna och sakerna jag såg mot verkliga röster/syner, det är ju det som är det värsta att man verkligen tror att allt är på riktigt.
Senast redigerad av DopeLife 2011-12-01 kl. 19:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in