Citat:
Ursprungligen postat av Ferraridatorn
Det kan ju inte vara en projektion om du de facto är brun och jag ljus förstår du väl?
Nä, men nu är det ju faktiskt du som är den med svartmuskig bakgrund, medan jag som bekant är svensk-tysken med mycket högre raslig status än du. Ni araboider var förvisso godkända av Hitler som varande ariska, men eran stökiga stil har aldrig uppskattats av osss tyskar/svenskar.
Mitt hår är ljusare än ditt, mina ögon är ljusare än dina och min hudfärg är ädelvit till skillnad från din MENA-färgade sk "ariskhet". Så tycker du själv att du ska få vara arisk med din bakgrund ?
För att inte tala om kunskapsskillnaden och skrivförmågan mellan dig och mig, som för din del är i paritet med en niondeklassare. (trots att du är i 40-årsåldern)
Citat:
Ursprungligen postat av Ferraridatorn
Precis, mediterranid, aldrig riktigt nordisk. Om du inte hade haft komplex hade du inte tagit illa upp när jag skriver dylikt

(
Man anser för den delen heller icke att svartmuskigheten börjar söder om Lübeck, smickra inte dig själv, gränsen återfinns längre söderut).
Dumskalle ! Du skulle ju lära dig att förstå inläggen innan du öppnade käften, och jag har ju som sagt läxat upp dig förut ang din lägre läsförståelse. Du snackar för mycket skit och vet för lite om svensk historia för att vara min jämlike, och dessutom saknar du den svenska samarbetsförmågan som vi andra rasmedvetna uppvisar gentemot varandra.
Märker du inte själv att du gör bort dig ? (eller måste vi chefer tala om det för dig gång på gång i all oändlighet ?)