Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-01-04, 07:55
  #1
Avstängd
Skankers avatar
Shoo flashback va ett tag sen ja skrev nat har! hamna i lite klammer i moderlandet sa ja lamnade de... hursomhelst i tva manaders tid nu har jag jobbat pa phuket i thailand, men har aven varit en hel del i burma o kambodja. far lite lust av att gora nat av de hela sa ja lagger de har. Borjar med thailand som ar det jag kan bast!

Borjar med den allmana installningen har, thailandarna ar ett valdigt tolerant folk har finns massor av bogar o horer o allt mojligt o ingen tkr de ar nat konstigt ( av thaiarna da ) tex har hundratusen thailandska killar blivit flickor... ratt nasty men dfe fina e att dom inte domer folk. Bland ungdomar har jag inte traffat nan som inte rokt o de sager val en del. Phuket och Ko pha ngang ar dom enklast eoch basta stallena att handla gras och svamp pa. Graset har ar javligt bra utomhus odlat sativa gras ger den dar anturella kianslan och en javligt behagligt banghet du blir lixom inte seg de har graset kickar verkligen igang tankarna men samtidigt pa ett sant satt att kroppenb orkar hanga med! Men svampen ar de basta den slar bade hawaii o hollan, kan bero pa att dom har ett perfekt klimat for de kanske? valdigt varmt lagom mkt regn och en perfekt luftfuktighet!

Sa till priser gras saljs i 15 g hekto och kilo. jag vet personligen pris pa 15 g och kilo. 15 g bra gras kostar 1000 baht = 200 svenska. 1 kg gras 40 000 baht = 8 lax. Man trivs har svamp vet jag inte priserna pa exakt for det intresserade mig inte sa mkt aldrig varit mkt for dom dar spacade sakerna!


Locations pa Phuket! Inkopen gors pa rastafari barerna lr reggae barerna som dom kallar sig ibland! Pa phuket ligger dom i Patong pa patong sidan av kullen mot karon heter helt enkelt Rastafari Bar! i Kata Reggae bar, bara o saga till tuk-tuk chaffisen lr moppe taxin, i Kamala oxa reggae bar, sags ha den basta svampen! Finns en valdigt skon liten som heter Racha Yai oxa nar man gar iland dar kommer man till en turistspackad strand dar feta tyskar ligger o blir masserade av sina thailandska gladjeflickor... usch! men dock sa ligger pa motsatt sida av on Siam Bay! en fantastisk strand som oxa inhyser Maxx! och hans Rasta Castle Racha har manga fordelar! de finns inga poliser pa on sa man kan roka helt oppet nere pa stranden med maxx och dom andra dreadsen! klockrent ak ut o stanna en dag! halsa maxx fran Mark! engelska namnet inte som den dar finska bogen! maxx e killen med shit happen tatuerat ovanfor arslet!

Ko pha ngang! behover inte forklaras behover ingenting ga ner pa strande kann trycket se alla eade manniskorn a innan du gatt tio meter kommer nan forsoka salja nat av foljande till dig kola, E , met, tjack, roka, svamp, ELLER thailands nationalprodukt Jabba! en konstig drog en blandning mellan nan hallucinogen lokal vaxt, E och tjack! har inte testat den men har sett erfarna manniskor testa den och aa... den verkar bra javla haftig! kola finns oxa pa dessa platser men till daliga priser mellan 4 o 6 tusen baht har, medans 2000 spann grammet for ren outspadd kola i bangkok!

Bangkok : lite knepigare mer poliser ute, har far du forlita dig pa kompisar eller taxi chaffisarna! taxi chaffisarna funkar fint sa lange du har sans nog att inte be dom kora dig till hotellet efterat for tipsar beloningen vid narkotikabrott ar 20 000 baht. be honom istallet slappa dig hundra meter nerat gatan o promenera sedan sista biten hem! Grova discon har!


Kan passa pa att ge lite allman info om stallet vet vilka felbilde rjag hade innan jag kom, Thailandsk lag ar valdigt konstig... den foljs inte! tex sa ar prostitution annu olagligare an droger har... o den blomstrar! vattenscootrar och motorbatar vid stranderna ar helt olagligt! finns anda, droger helt olagligt finns anda. skulle du torska sa nej du kommer inte aka i fangelse jag torska har jag gav polisen 5000 baht o gick darifran! mindre mangder som tex 2- 10 g e bara boter vanligtvis oxa! torskar du med 15 g - 1 hg 25000 baht boter. Jabba och kola och tjack overhuvudtaget allt kemiskt ar grovt olagligt! dock sa ar polisen mkt mer tolerant mot turister an natives sa tjafsa inte me dom bara var artig trevlig sa ska du se att ni nog kan losa de mesta

Angaende hiv som manga ar nojjiga over inklusive mig sjalv sa kan jag saga att i hela thailand sa har 1% av befolkningen ca 700 000 manniskor aids och det ar vanligast i dom norra delarna dit inga turister aker! dock skall ni veta att de ar mkt mygel kring sjukdomen, det ar svart for killar att fa hiv men valdigt latt for tjejer, dock sa smittar det genom saliv, svett, blod, sperma osv alla kroppsvatskor! vill framforallt be eventuella snusare vara forsiktiga nar ni blir fullar har for tjejerna vill ha er har ar vitt fint o brunt fult allas drom ar att gifta sig med en falang o fa sota ljusa barn! inte bullshit! sa att ragga har e enkelt oavsett! men nar man snusar har man alltid oppna sar i munnen! sa kyss inte tjejerna med tunga om ni har en liten rost i bakhuvvet! Glom dessutom for allt i varlden inte bort att kika in i alla dom sma apoteken som finns over hela thailand for i princvip alla lakemedel ar lagliga! valium? no problem! 10 mg kostar 20 baht styck 10 baht for diazepam 5 mg, roppar 542or kan enkelt fas utskrivna pa sjukhuset lr helt nekelt kopas rakt av om man lagger pa lite extra! i princip allt finns har! jag har dalig kolla pa lakemedel har bara testat roppar o vallar men nan mer erfaren skulle sakert talja guld i dom har apoteken!

Kambodja! Min personliga favorit asiens parla! har kan man gora allt! sist ja va dar skot jag en ko med L.A.W raket for 100$ haftigaste jag gjort sag ut som om en tyrannosauri tagit en tugga ungefar haha! mgras, opium osv finns overallt riktigt billigt! opiumet kanske inte e sa billigt va vet jag haller mig till graset! var dock forsiktig i manga stader rader utegangsforbu pa natten! det ar valdigt fattigt och det finns valdigt mkt vapen i omlopp har, tex att ta sig mellan thailand, kambodja o burma till fots ar valdigt enkelt sa dom flesta illegala vapen i omlopp i regionben kommer harifran, jag vewt en person som kopte en Deagle dar for 150$ tex.

Burma Opiumets hemland! Har kan man se riktigt tunga opiumfabriker med bevapnade vakter o hela koret! valdigt farligt land att resa i dock inget som rekommenderas for nyborjare! gras e valdigt billigt har ungefar halva mot thailand! galler for allt annat oxa! opiumet har borde vara det billigaste i varlden har finns ju alla opiaterna i rikligt utbud fast finns inte sa mkt horsare pa plats sa forsaljning ar blygsam sa man kan fynda rejalt! pa de hela taget sa ar smuggling i asien en enkel sak allt som behovs ar brains, guts n ballz!


hoppas ni har de bra darhemma!


piiiiiiiiiiiiiiiiz!
Citera
2005-01-04, 09:39
  #2
Medlem
tommytees avatar
Snygg story.. låter j*vligt härligt att få vara där nere, vilka möjligheter till att bli BÄNG och till dom låga priserna sen.. önskar man hade ekonomi nog att resa dit!
Citera
2005-01-04, 11:09
  #3
Medlem
WeeMaans avatar
Får man fråga hur du bor där?
Vad jobbar du med?
Mycket bra story, perfekt för alla som ska fara till Thailand!
Citera
2005-01-04, 11:53
  #4
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommytee
Snygg story.. låter j*vligt härligt att få vara där nere, vilka möjligheter till att bli BÄNG och till dom låga priserna sen.. önskar man hade ekonomi nog att resa dit!


Jag tror inte du vill åka ner dit!
Tro mig
Citera
2005-01-04, 16:51
  #5
Medlem
sveningmars avatar
det låter som det blir nästa resmål
Citera
2005-01-04, 17:28
  #6
Medlem
Nemesis1s avatar
Verkligen intressant berättelse, även om det språket ibland gjorde det lite jobbigt för ögonen... Flinade rejält när jag läste om det där med att skjuta en ko (med bazooka??)... Hur som helst minns jag att Skanker var väldigt viktig med att han aldrig skulle röra en hora förr då han var på forumet, undrar om han håller sig till detta ännu nu när han är i Asien?? =D
Citera
2005-01-04, 18:07
  #7
Medlem
Kings_Blends avatar
hehe fett raggigt...har själv varit i phuket och de är fan riktigt najs där!..
Och Phi Phi Island de är fan paradiset!...Synd bara att hela phuket har blivit helt fuckat av flodvågen...och de lär ju komma fler vågor som kommer knulla hela ön upponer
Citera
2005-01-04, 20:12
  #8
Medlem
Holkens avatar
London och Amsterdam är det enda jag behöver


Men nu efter katastrofen så tar det nog ett tag innan thailändarna fått igång på odlingarna igen...
Citera
2005-01-04, 22:03
  #9
Medlem
tommytees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Jag tror inte du vill åka ner dit!
Tro mig

Varför tror du inte det?
Citera
2005-01-04, 22:06
  #10
Medlem
kezoos avatar
JAG VILL DÖDA KOSSOR... Hade ju iofs varit lite match med det hela om det var i indien
Citera
2005-01-05, 01:04
  #11
Medlem
Darties avatar
Fin

Trevlig liten guide.
Citera
2005-01-05, 01:27
  #12
Medlem
tintin-toes avatar
Stoners guide, how to be a pot star
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback