• 1
  • 2
2005-01-03, 17:05
Bannlyst
Hej!

Finns säkert 300 frågor om detta men jag skriver endå.
Vilka av dessa preparat är "bäst" att flumma på?
Vad är dom stora skillnaderna mellan dessa benzo?

Lorazepam
Clonazepam
Diazepam
Alprazolam

Tack på förhand MrSpliff
Citera
2005-01-03, 17:33
Bannlyst
Lorazepam är bra...
MVH J
Citera
2005-01-03, 17:36
Medlem
Nemesis1s avatar
Tekniskt sett inte en bensodiazepin, men Stilnoct + alkohol är grymmt... Alltså lite småpsykedeliskt faktist, man får hallucinationer och så... Men till motsats till klassiska trippdroger som svamp så ökar ju inte din hjärnaktivitet precis, fast den lilla tankeverksamhet som finns kvar blir väldigt skruvad...
Citera
2005-01-03, 21:10
Medlem
Gabrielswes avatar
Väldigt potenta allihop!

Que!

I`m 35 (and beautiful) years old and I´ve tried everyone...
Citera
2005-01-03, 21:35
Medlem
Stilnocht+alkohol=förgiftning! Skulle inte ta den risken
Citera
2005-01-03, 21:42
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emporio Armani

Tjurbajs. Jag citerar fass: Undvik alkohol när du tar Stilnoct, eftersom läkemedlets lugnande effekt kan förstärkas.

Att bli mer flummig än tänkt ser inte jag som förgiftning.
Citera
2005-01-03, 21:52
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emporio Armani

Det är väl en form utav förgiftning man är ute efter ?
Har tagit Noct. och druckit många, många gånger, ingen fara i sig - bara det att man kan få grava minnesluckor .
Citera
2005-01-03, 22:14
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Löhk
Jag citerar fass: Undvik alkohol när du tar Stilnoct, eftersom läkemedlets lugnande effekt kan förstärkas.
Tror jag såg på någon seriös läkemedelssida där de varnade för att blande Stilnoct (eller var det något annat sömn/lugnandepiller??) med alkohol "eftersom det kan vara euforiserande"... Nej men oj oj vad hemskt det där låter... =P
Citera
2005-01-03, 22:20
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Tror jag såg på någon seriös läkemedelssida där de varnade för att blande Stilnoct (eller var det något annat sömn/lugnandepiller??) med alkohol "eftersom det kan vara euforiserande"... Nej men oj oj vad hemskt det där låter... =P

Folk kan göra vad som helst för att förhindra andra från att vara glada.
Citera
2005-01-03, 23:03
Bannlyst
jag gillar inte bensodiazepiner så värst, inte till annat syfte än att "ta ner mig" från annant (de gör mig trött och stänger av hjärnan) - men för att "flumma" tar jag hellre opiater, tyå tramadol eller subutex.. man är vaken och mår gött men är samtidigt flummig och stukad. Fast på tramadol kan man vara rätt aktiv fysiskt samtidigt, vilket uppskattas.
Citera
2005-01-03, 23:05
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
jag gillar inte bensodiazepiner så värst, inte till annat syfte än att "ta ner mig" från annant (de gör mig trött och stänger av hjärnan) - men för att "flumma" tar jag hellre opiater, tyå tramadol eller subutex.. man är vaken och mår gött men är samtidigt flummig och stukad. Fast på tramadol kan man vara rätt aktiv fysiskt samtidigt, vilket uppskattas.

Jag blir grymt aktiv av opiater. Tar jag rent moffe blir jag nästintill tjackig i min lusta att organisera saker och ting.
Citera
2005-01-03, 23:23
Medlem
blir aktiv av benso..ett tag. Sen segnar jag. Dagen efter flyter man på moln nästan om man inte tagit för mycket och får konstig känsla i kroppen..AT(?)
Om man tar det på kvällen förståss :thumbsdow då vaknar man mitt på natten och fryser. usch..bor nog i ett kallt hus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in