• 1
  • 2
2005-01-03, 23:33
Bannlyst
angående Dr Löhksinlägg så håller jag med om att man kan bli aktiv av opiater, dock i kombination med att man samtidigt är lugn, skön och trygg
Opiater är fan det bästa botemedlet mot "social fobi". Jag har en liten släng av det och såväl subutex och tramadol har fungerat utmärkt i jobbsituationer. brukar slänga i mig en 100-150 mg när jag måste vara riktigt trevlig på jobbet. har dock inte testat morfin i de sammanhangen
Citera
2005-01-04, 03:04
Medlem
Sliddjurets avatar
Dr. Löhk och tim_hedlund, ni är de två vise männen (Nemesis är den tredje).
Jag ska genast se över möjligheterna att få Tramadol utskrivet så jag kan testa detta. Låter som det kanske kunde vara något för mig.
Blir man lite piggare än på Stesolid?

Fick med mig en burk Theralen sist som jag inte provat än. Är det något att ha? Läkarn sa att jag skulle ta en sån till min Stilnoct, men nej tack Stilnocten vill jag ha som den är.
Citera
2005-01-04, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
angående Dr Löhksinlägg så håller jag med om att man kan bli aktiv av opiater, dock i kombination med att man samtidigt är lugn, skön och trygg
Opiater är fan det bästa botemedlet mot "social fobi". Jag har en liten släng av det och såväl subutex och tramadol har fungerat utmärkt i jobbsituationer. brukar slänga i mig en 100-150 mg när jag måste vara riktigt trevlig på jobbet. har dock inte testat morfin i de sammanhangen

fan tim du är ju immun mot sub 100-150mg...
nä skämt åsido, håller med om att opiater kan göra en väldigt aktiv, tycker om att ordna i hemmet under opiat påverkan, kom just på att jag inte har några opiater kvar så nu blir det åter till den trista vardagen.
Sub är som en skänk från ovan, men gud verkar ha tagit ledigt för jag har då inte känt av honom idag!
MVH J
Citera
2005-01-04, 18:22
Bannlyst
sub blir det väl strax under 1 mg av
Citera
2005-02-02, 16:40
Medlem
hmmm.. nästan alla fb-läsare verkar vara extremt kåta på benzos.. personligen tror jag benzos är farligare än dom riktiga drogerna och rc... och mycket mer beroende framkallande med fler och tyngre biverkningar än vissa starka opiater..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in