Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-23, 13:43
  #1
Avstängd
Ja, jag undrar ifall det är värt att läsa en fristående kurs i säg Stockholms universitet. I kursen filmvetenskap (30 hp), vilket dem inte erbjuder där jag bor i Göteborg. Jag finner det intressant osv. Fast nackdelen är att jag måste flytta och ta studielån. Detta är bara under VT 2012. Vad sägs?
Citera
2011-11-23, 13:49
  #2
Avstängd
URBANARTS89s avatar
Jag tycker det beror på hur filmintresserad du är och om du kan tänka dig fortsätta flytta runt för att ta fristående kurser i film om du var tvungen.

Det är helt klart värt det om du tror att du faktiskt kommer göra något av kursen och vet säkert att det är vad du vill
Citera
2011-11-23, 13:53
  #3
Medlem
daggeulricHs avatar
Har du planer att stanna efter kursen? Känns lite omständigt om du ska flytta tillbaka direkt efter.

Kram.
Citera
2011-11-23, 14:04
  #4
Avstängd
Nja.. kursen är mer så att jag är intresserad av att läsa kursen, men den finns inte här i Gbg och sedan något att studera då jag inte gör något annat.
Citera
2011-11-23, 14:34
  #5
Medlem
rayraviolis avatar
Om du vill gå kursen, så varför inte. Nånstans måste du ju bo och det är ju nyttigt att byta miljö ibland. Ta med i beräkningen att det är jobbigt att hitta bostad med kort varsel. Men det har du säkert redan tänkt på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback