2017-11-30, 16:22
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Fast... alla som sett henne inser att detta ingalunda är en motsättning; så jävlig som hon ser ut lär hon aldrig betalt skatt i hela sitt liv. Värre då med hennes uttalande: "jag är banne mig ingen fifflare", ty det är en uppenbar lögn.

Du har fel! Förutom de böter hon nu fått, tvingas hon betala skatt på de pengar hon ( i varje fall påstått sig) ha betalat Labbe.

😊Erkänn att det är ännu bättre.😊
Citera
2017-11-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Du har fel! Förutom de böter hon nu fått, tvingas hon betala skatt på de pengar hon ( i varje fall påstått sig) ha betalat Labbe.

😊Erkänn att det är ännu bättre.😊

Ja, det låter ju uppmuntrande, Julafton kommit tidigt i år. Inte bara Sahlin, Lars Ohly också, hehe...

Inte bara att Sahlinskan får betala tillägg, antagligen får Labbe också betala skatt på den "lön" han fått av Sahlinskan. Eventuellt att han också blir upptaxerad och måste betala tillägg.

Om han kan bli dömd för skattebrott det vet jag inte. Ingen som vet om han har F-Skatt ?

Ska man göra sådana här "scams" så bör man veta vad man håller på med, annars så blir det bara tok, det kostar ju också hela tiden pengar som skattas bort.

Enda anledningen att göra sådana här upplägg är ju vanligen egentligen att i olika sammanhang uppvisa en "vit inkomst", istället för att bli klassad som "nolltaxerare". Som ju inte direkt är någon merit längre....

Men vill man hålla ett glidarliv igång, med tex hårgelé och blatteräsers, så kan det ju behövas en "vit inkomst" i botten, så att ingen snokar om vad som pågår, typ...
Citera
2017-12-12, 17:33
Medlem
Schweinmunds avatar
https://www.expressen.se/nyheter/sahlin-i-bok-trakasserad-av-en-ministerkollega/

Vem är kollegan Sahlin trakasserats av?
Citera
2017-12-12, 17:36
Medlem
Mortarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schweinmund
https://www.expressen.se/nyheter/sahlin-i-bok-trakasserad-av-en-ministerkollega/

Vem är kollegan Sahlin trakasserats av?

Det framgår att det är en utländsk minister, sannolikt från ett annat EU-land.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WLbwwG/mona-sahlin-blev-trakasserad-av-ministerkollega
Senast redigerad av Mortarion 2017-12-12 kl. 17:38.
Citera
2017-12-12, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mortarion
Det framgår att det är en utländsk minister, sannolikt från ett annat EU-land.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WLbwwG/mona-sahlin-blev-trakasserad-av-ministerkollega

Läste kanske slarvigt men var framgår det att det är en utländsk minister?
Citera
2017-12-12, 18:06
Medlem
Mortarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Läste kanske slarvigt men var framgår det att det är en utländsk minister?

"Den förra S-toppen berättar också om när en minister tafsade på henne under en arbetsresa.

”I Peking på konferens om it, så åkte de där hemska armarna fram i hissen en kväll. En ministerkollega. Som blev djupt förorättad när jag knuffade bort honom.”

I ett mejl till Aftonbladet skriver Mona Sahlin att förövaren var minister i ett annat europeiskt land. Hon avböjer att kommentera händelsen ytterligare."

Citat från artikeln inom citationstecken ovan. Ja, du läser slarvigt.
Citera
2017-12-12, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mortarion
"Den förra S-toppen berättar också om när en minister tafsade på henne under en arbetsresa.

”I Peking på konferens om it, så åkte de där hemska armarna fram i hissen en kväll. En ministerkollega. Som blev djupt förorättad när jag knuffade bort honom.”

I ett mejl till Aftonbladet skriver Mona Sahlin att förövaren var minister i ett annat europeiskt land. Hon avböjer att kommentera händelsen ytterligare."

Citat från artikeln inom citationstecken ovan. Ja, du läser slarvigt.

Fint, jag får skaffa nya glasögon.
Citera
2017-12-12, 18:14
Medlem
Har nog aldrig hänt. Hon vill bara få synas i rampljuset igen.

Måste ge henne en eloge för hon verkar ju vara omöjlig att få bort ur medias bevakning. Men det är klart - hon har alltid varit expert på att dra kvinnokortet.
Citera
2017-12-12, 18:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Har nog aldrig hänt. Hon vill bara få synas i rampljuset igen.

Måste ge henne en eloge för hon verkar ju vara omöjlig att få bort ur medias bevakning. Men det är klart - hon har alltid varit expert på att dra kvinnokortet.
Precis, man bara väntade på att suggan skulle haka på drevet. Vi får vänta till hon dör innan vi blir av med henne.
Citera
2017-12-12, 18:29
Medlem
Floragatans avatar
Om detta stämmer måste den där ministern komma från nåt land med jävligt fula kvinnor. Mona triggar knappast någon tafsar-impuls hos västerländska karlar.
Citera
2017-12-12, 18:33
Medlem
Min brors kusins avatar
När träder livvakten fram och berättar om Monas tafsande.......
Citera
2017-12-12, 19:03
Medlem
Mr.Swedens avatar
Decennier av ständiga förödmjukelser, omöjliga att undvika.
Är Mona Sahlin politikens svar på Anna Book?
Senast redigerad av Mr.Sweden 2017-12-12 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in