2017-07-07, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexitegel
Jag funderade också vad som händer med henne och vad hon gör idag. Inte ett ljud i media.

När ni nämner det så har det väldigt tyst i media om henne. Visserligen har hon avsagt sig alla sina uppdrag (väl?), och då minskar ju allmänintresseret.
Citera
2017-07-07, 13:06
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Har hon gått under jorden helt?
Befinner hon sig i landet?

Hon sitter väl och planerar nya bedrägerier?

Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
När ni nämner det så har det väldigt tyst i media om henne.

Tystnad kan vara oroväckande.

Som när små barn som leker i rummet intill plötsligt tystnar. Då vet man att de antagligen gör något dumt som de inte får, typ leker med tändstickor.

Som sagt, tystnad behöver inte vara bra.

Så vad gör hon just nu?

Vad hon än gör kan vi vara säkra på en sak: Det är ingenting som gynnar oss, det svenska folket.
Senast redigerad av Nordanvindarna 2017-07-07 kl. 13:10.
Citera
2017-07-07, 21:01
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Notera: Sedan tonåren framodlad av den Socialdemokratiska partimaskinen, partiledare och statsministerkandidat. Allt hon gjort har hon lärt sig av sina bröder och systrar. Hennes generella beteende lär därmed vara vida känt och accepterat sedan lång tid tillbaka på högkvarteret, Sveavägen. Denna gång gjorde hon ett övertramp. Detta parti är i Regeringsställning och styr landet.

Förtroende Noll, låt dom inte få en ny mandatperiod.

Vad har hon haft för arbeten hon inte fått via sossepartiet?
Citera
2017-07-07, 21:24
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Vad har hon haft för arbeten hon inte fått via sossepartiet?

hon har varit diskare
Citera
2017-07-08, 03:24
Medlem
Jag har hört i någon podcast att Rikard Wolff var på Monas 60-årskalas
Citera
2017-07-09, 17:36
Medlem
LuluBrooksies avatar
I den här tråden har husköpet på Solsidan diskuterats, och den försvunna miljonen i handpenning. Någon som vet ifall Labbe fortfarande processar för att få tillbaka den?

Vilken brottsrubricering har Labbe?
Vilken dito har Måna, och varför är det SÅ TYST?
Citera
2017-07-24, 18:56
Medlem
Softis...s avatar
Mona Sahlin deltog tydligen på Michael Nyqvists begravning. Usch känner jag. Smutsa ner honom genom att vara där. Hon kom i sällskap med Jens Orback vad det verkar.
https://www.svtstatic.se/image-cms/svtse/1500645985/nyheter/inrikes/article14553400.svt/alternates/extralarge/begravning-jpg
Lika barn leka bäst.

Jag är ingen hatare, jag tycker bara så illa om dessa två personer.
Citera
2017-07-24, 21:33
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Mona Sahlin deltog tydligen på Michael Nyqvists begravning. Usch känner jag. Smutsa ner honom genom att vara där. Hon kom i sällskap med Jens Orback vad det verkar.
https://www.svtstatic.se/image-cms/svtse/1500645985/nyheter/inrikes/article14553400.svt/alternates/extralarge/begravning-jpg
Lika barn leka bäst.

Jag är ingen hatare, jag tycker bara så illa om dessa två personer.

Jag är inte heller en hatare, men en så kriminell samhällsparasit som Mona Sahlin smutsar ner begravningar.
Bra att veta vilka hon hålls med.
Citera
2017-07-25, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
I den här tråden har husköpet på Solsidan diskuterats, och den försvunna miljonen i handpenning. Någon som vet ifall Labbe fortfarande processar för att få tillbaka den?

Hen kan nog se den miljonen som lärpengar, att man inte ska bluffa banker och säljare. Pengarna är väl förlorade. Hen får titta i Månen efter de pengarna... Om de inte accepterar typ en förlikning. Eller att tex mäklaren rymt med stålarna ?

Det står tidigare i tråden om brottsrubriceringen.

Förlikning är ju att föredra - annars så äts ju pengarna upp av advokatarvoden.
Labbe får väl hitta någon annan dam som han kan solochvåra ?
Undrar om hen har bilen och jobbet kvar ?

Citat:
Ursprungligen postat av Softis...

Så det är Jens Orback som agerar livvakt nu ? För 120 000 kr/mån som Mona betalar ? Jag trodde att hin gömde sig för KFM tex i utlandet, i Marbella och körde Audin med en massa latinotoyboys i bilen ?
Citera
2017-07-29, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Jag kollade häromdagen på Bilregistret, Audin ( Reg Nr: A M C 0 8 4 ) är fortfarande avställd, men har ett nytt avställningsdatum, 20170724, dvs i måndags, betyder det att den varit inne på besiktning, eller ?
Senast redigerad av DrSvenne 2017-07-29 kl. 02:33.
Citera
2017-07-29, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
Jag kollade häromdagen på Bilregistret, Audin ( Reg Nr: A M C 0 8 4 ) är fortfarande avställd, men har ett nytt avställningsdatum, 20170724, dvs i måndags, betyder det att den varit inne på besiktning, eller ?

Latinamerikaner har ju alltid mycket höga tankar om sig själva fast de har exceptionellt låg IQ. Det är därför de är i Sverige.

Bilen besiktigades 2017-07-06 och sedan var den i trafik 10 dagar (14/7-24/7). Man brukar göra så när man fifflar med bidrag, skatt och så. Ofta kör man bilen avställd för det är riskfritt.

Akta dig för Transportstyrelsen. De vill veta vad man heter och loggar information. Som sanna kommunister.
Citera
2017-07-29, 08:03
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shahramajdari
Hon betalar aldrig någonting. Det är skattebetalarna som betalar. Hon ska sitta i fängelse.
Som skattebetalarna får betala...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in