2017-05-05, 21:28
Medlem
orrtupps avatar
Har hon gått under jorden helt?
Befinner hon sig i landet?
Citera
2017-05-05, 22:28
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp

Rullad i tjära och fjädrar som den skojaren hon är.
Citera
2017-05-05, 23:37
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Ligger lågt tills efter valet tror jag.., sedan en bekostad landshövdingspost, ambassadör.., eller något liknande.

Hon är född -57. Så ett par år till pensionen ännu..
Citera
2017-05-06, 07:30
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ligger lågt tills efter valet tror jag.., sedan en bekostad landshövdingspost, ambassadör.., eller något liknande.

Hon är född -57. Så ett par år till pensionen ännu..

Nu när hon är lagförd för brott så kommer det inte att bli aktuellt med någon sådan tjänst.
Citera
2017-05-06, 09:29
Medlem
Johnnythefoxs avatar
Den där sura fittan behöver aldrig jobba igen. Har sån fet pension och andra till myglade pengar.
Om hon mot förmodan skulle få skralt i kassan kan hon alltid hota med komma ut med sanningen
i sin stora bok.
Sitter säkert i morgonsofforna och gråter ut snart igen.
Lås in subban ! Hon har kostat samhället åt helvete för många miljoner redan
Citera
2017-05-06, 11:02
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythefox
Den där sura fittan behöver aldrig jobba igen. Har sån fet pension och andra till myglade pengar.
Om hon mot förmodan skulle få skralt i kassan kan hon alltid hota med komma ut med sanningen
i sin stora bok.
Sitter säkert i morgonsofforna och gråter ut snart igen.
Lås in subban ! Hon har kostat samhället åt helvete för många miljoner redan

Notera: Sedan tonåren framodlad av den Socialdemokratiska partimaskinen, partiledare och statsministerkandidat. Allt hon gjort har hon lärt sig av sina bröder och systrar. Hennes generella beteende lär därmed vara vida känt och accepterat sedan lång tid tillbaka på högkvarteret, Sveavägen. Denna gång gjorde hon ett övertramp. Detta parti är i Regeringsställning och styr landet.

Förtroende Noll, låt dom inte få en ny mandatperiod.
Citera
2017-05-06, 23:42
Medlem
vittne-xs avatar
Citat:

Hon var på begravning för några dar sen, ringde taxi efter gudstjänsten då hon inte "vågade" att gå 300m från kyrkan till mottagningen (tar typ 2 min att gå denna sträcka) , när sen taxin kom försökte hon genom sin livvakt "övertyga" chaffisen att köra mot enkelriktat, så subban är kvar och lika vidrig som vanlig.
Citera
2017-05-07, 00:14
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Hon var på begravning för några dar sen, ringde taxi efter gudstjänsten då hon inte "vågade" att gå 300m från kyrkan till mottagningen (tar typ 2 min att gå denna sträcka) , när sen taxin kom försökte hon genom sin livvakt "övertyga" chaffisen att köra mot enkelriktat, så subban är kvar och lika vidrig som vanlig.
Haha, sanslöst. Mona Sahlin klara alltså inte ens av att följa svensk trafiklagstiftning när hon är down and out.
Vems begravning gällde det? Det fungerande samhället? Välfärdsstaten?
Citera
2017-05-07, 00:25
Medlem
atts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Haha, sanslöst. Mona Sahlin klara alltså inte ens av att följa svensk trafiklagstiftning när hon är down and out.
Vems begravning gällde det? Det fungerande samhället? Välfärdsstaten?

John Crispinssons enligt detta inlägg: https://www.flashback.org/sp60601969
Citera
2017-05-30, 20:53
Medlem
P55s avatar
Inget nytt om henne?
Hon som gjorde att väldigt många socialdemokratiska anhängare, och som trodde på en bättre värld med henne, lämnade partiet. Jag har många bekanta som är besvikna på henne.

Hon har också en stor del i sossarnas kräftgång de senaste åren. Fy fan för henne vet jag att många säger och jag håller med.
Citera
2017-05-31, 07:04
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Inget nytt om henne?
Hon som gjorde att väldigt många socialdemokratiska anhängare, och som trodde på en bättre värld med henne, lämnade partiet. Jag har många bekanta som är besvikna på henne.

Hon har också en stor del i sossarnas kräftgång de senaste åren. Fy fan för henne vet jag att många säger och jag håller med.

I så fall har hon ju gjort en god gärning till svenska folket. Jag menar detta med sossarnas kräftgång
Citera
2017-07-02, 22:43
Medlem
Snapcounts avatar
Kan hon sitta o softa (o fiffla) i utlandet måntro..?

Verkar ju vara helt uppslukad ifrån jorden !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in