Citat:
Ursprungligen postat av
ModusPonens
Jo, han verkar vara tillbaka på sitt jobb. Helt ärligt så vet jag en grej kring Sahlins livvakt som minst sagt är "hot stuff"...minst sagt. Så pass hett att det, trots att det passerat en tid sedan det hände, inte finns en enda tråd här på FB om ämnet, såvitt jag kunnat se. Hur har FB:s grävande skarpsinniga begåvningar kunnat missa detta?

Sahlins livvakt Hernando Labbé Solinas alltså. "Hott stuff" som utspelat sig för en tid sen, eller kanske några år sen.
Efter en djupdykning i diverse skvallertrådar så vågar jag mig på gissningen att det kanske kan något med paret Filippa och Fredrik Reinfeldt att göra? Under 2012 är Filippa sjukskriven under en period. Det skvallras om att hon skulle ha opererat bort äggstockarna, varit allvarligt sjuk, eller gjort abort. Det skvallras också om att hon haft en affär med artisten E-type. Ja, det skvallras om att både herr och fru Reinfeldt har "affärer" under det året. Kanske hade Filippa en affär även med Labbé? Men skulle det i så fall vara "hott stuff"?