Citat:
Ursprungligen postat av Ned Flander
Jag hade en sådan tur igår att bruden jag plockade i centrala Stockholm (körning via växeln) på motorvägen mot Sollentuna drog ner fönsterrutan och ville ha luft. Alltid ett tecken på att det är fara på färde. Körde till sidan på avfarten och hon öppnar dörren och spyr. Inte en gnutta kom inne i bilen.
Grejen är det att man aldrig skall ta in fulla brudar i bilen på fredagar för det är dom som spyr. Bara att neka. Spyr dom inte så är det drama, gråt samt skrikande i mobilen, rätt jobbigt det med.
Haha

Det måste vara nåt med de där Stockholmsbrudarna.... Häromkring är de hur trevliga som helst!
Var för övrigt en ung kille som la av tre satser. Baksätet golvet och dörrfacket...

Tack och lov var det inga jättemängder.
Jävligt klantigt av mig att plocka upp honom från första början, såg ju att han var lite för däng för att åka, men jag chansade. Gick bra i början, men sista hundra meterna började han dunka huvudet i dörren, sen började det gurgla. Stannade och drog ut honom med det var redan försent.

Snubben erbjud självmant 1000 kr (600 utöver resan) och ytterliggare 1000 för att jag skulle köra hem honom sista biten (50 m). Ett tag övervägde jag det faktiskt... Men jag försvann illa kvickt till en mack för att städa ur bilen. De 600 kr stoppade jag ner i fickan.