2005-06-27, 19:53
Medlem
Nagon annan som far "problem med din uppkoppling" ? fan kan spela flera kartor innan det hander sen kan jag spela 10 min innan jag far felmedelandet. Maste starta om klienten efter varje gang och det ar ingent fel pa min uppkoppling har testat att bade ladda ner med torrent(samtidigt som jag spelar) och inte sa jag vet att min uppkoppling funkar.
2005-06-27, 20:06
Medlem
noirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Nagon annan som far "problem med din uppkoppling" ? fan kan spela flera kartor innan det hander sen kan jag spela 10 min innan jag far felmedelandet. Maste starta om klienten efter varje gang och det ar ingent fel pa min uppkoppling har testat att bade ladda ner med torrent(samtidigt som jag spelar) och inte sa jag vet att min uppkoppling funkar.
Får samma här ibland, min brukar dock återhämta sig efter en 10 sekunder så det går att fortsätta. Det är inget problem med uppkopplingen mot servern, har ~50 i ping.
2005-06-27, 20:11
Medlem
techno_the_kings avatar
fy fn ,körde iväg med transporthelikoptern (givetvis så var den full)åsså börjar graffekortet att lagga allt segar som fn å jag störtar med denna
kan ju säga att dom i laget var rätt så piss på mig,dags att köpa nytt graffekort,går ju knappt att köra skiten längre....
2005-06-27, 20:26
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Spelat på Scandi-servern? Igår när jag spelade på den så var den nere 2 gånger på 10 minuter. Och då blir det "Du har problem med din anslutning". Iofs har jag fått det annars också, men vänta några få sekunder så ska det funka.

Se till att inte ladda saker etc när du spelar, som tar bandbredd.
2005-06-27, 20:30
Medlem
Baskis avatar
Då var det dags för mig att köpa battlefield 2 också.
(Någon måste ju visa vart skåpet ska stå)

Men snål som jag är vill jag inte kasta ut en massa pengar,
så därför vill jag veta vart man kan köpa det billigast?

Helst i Sverige!
2005-06-27, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Då var det dags för mig att köpa battlefield 2 också.
(Någon måste ju visa vart skåpet ska stå)

Men snål som jag är vill jag inte kasta ut en massa pengar,
så därför vill jag veta vart man kan köpa det billigast?

Helst i Sverige!

Det blir inte mycket billigare an 450kr i Sverige, annars kan du ju fixa det gratis pa TPB.
2005-06-27, 21:04
Medlem
techno_the_kings avatar
playzone.se tar 439 spänn med frakt,billigaste som jag kunde hitta,,finns säkert för en billig penning på ebay playzone hittade ett nytt bf2 för 300 cash på blocket
2005-06-27, 22:21
Medlem
Fågelfenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
hittade ett nytt bf2 för 300 cash på blocket

Den cd-keyn lär fungera...
2005-06-27, 22:22
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fågelfenix
Den cd-keyn lär fungera...
dä lär den nog göra,,tror jag
2005-06-27, 22:51
Medlem
Vad sägs om att vi Flashbackare blidar en squad på Scandinavian-servern runt 00:01 inatt?
2005-06-27, 22:58
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Vad sägs om att vi Flashbackare blidar en squad på Scandinavian-servern runt 00:01 inatt?
yep.. jag är nog på, om jag kommer ihåg att gå in då!!

kom igen nu gott folk...
2005-06-27, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
yep.. jag är nog på, om jag kommer ihåg att gå in då!!

kom igen nu gott folk...
Ställ klockan eller nåt sånt

Skulle vara kul att få se Fågelfenix och Agent Cooper samt alla andra pajsare som skriver i den här tråden in action

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in