2005-07-03, 14:30
Medlem
Hur ser era skuggor ut? Har ett "Radeon 9800 Pro" och kör på högsta grafikinställningarna utan problem, förutom att skuggornas kanter har stora "sågtänder".
2005-07-03, 20:50
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Equimanthorn
Hur ser era skuggor ut? Har ett "Radeon 9800 Pro" och kör på högsta grafikinställningarna utan problem, förutom att skuggornas kanter har stora "sågtänder".

Har fan samma problem med mitt x850x
2005-07-03, 20:58
Medlem
Baskis avatar
Tjena!

När jag trycker på ikonen till mitt nedladdade bf2 så blir den en blackscreen, helt normalt eller hur?, men sen kommer jag tillbaks till skrivbordet igen!

vad är det för fel? Hur fixar jag det?
Jag har ett Geforce 4200 kort, men hörde att det skulle finnas nått fix?

Kan någon länka till fixet?
2005-07-04, 02:13
Medlem
Någon som har koll på vart man kan hitta diverse guider samt tips på tex. Flygplan osv...Vilka inställningar som är bra, hur man ska flyga för bästa möjliga flygteknik osv osv
2005-07-04, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Tjena!

När jag trycker på ikonen till mitt nedladdade bf2 så blir den en blackscreen, helt normalt eller hur?, men sen kommer jag tillbaks till skrivbordet igen!

--------------------------------

(Backtracked some pages)

Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Ja, man kan lira online...

Kolla någon sida innan där jag listade vilka grafikkort etc som funkar.

Citat:
har sett ganska många sidor med rekomendationer, men mitt grafikkort finns inte med,
så därför undrar jag om det kommer att funger ändå?

Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Läs mitt inlägg ovan... Jag tror, efter att ha läst det, att inte GF4 kort stödjer BF2.. Dessvärre..

Citat:
Ja nu såg jag.
Jaha, då har man slösat bort en hel glad minut i onödan!

-----------------------------------

Narminnet funkar inte som det ska va? eller var det rent idioti du handlade pa?

Geforce4 kort och samre funkar inte, och fixen ar inte lont pa grund att texturen inte fungerar, kan starta spelet med det ser ut som fan.
2005-07-04, 11:29
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Tjena!

prova att uppdatera kortet i början av spelet ,hade samma problem men efter att jag uppdaterade så fungerade det nästan perfekt
2005-07-04, 11:50
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
prova att uppdatera kortet i början av spelet ,hade samma problem men efter att jag uppdaterade så fungerade det nästan perfekt

Okey, vad gör jag när jag uppdaterar grafikkorttet?
Jag laddade hem en fix, och då funkade det.,
Men graffen var skit sunking.

hur var din grafik?
2005-07-04, 12:01
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Okey, vad gör jag när jag uppdaterar grafikkorttet?
Jag laddade hem en fix, och då funkade det.,
Men graffen var skit sunking.

hur var din grafik?
du kan uppdatera det när du har kört in spelet i maskin,bara att klicka på nvidia länken,spelet segar när det blir för mycket folk på skärmen "5 pers" men grafiken duger fast jag kör på lägsta nivån,,har som sagt geforce 5900 ultra
2005-07-04, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
du kan uppdatera det när du har kört in spelet i maskin,bara att klicka på nvidia länken,spelet segar när det blir för mycket folk på skärmen "5 pers" men grafiken duger fast jag kör på lägsta nivån,,har som sagt geforce 5900 ultra

Han har Geforce4, det kortet funkar inte med Battlefield2.
2005-07-05, 00:43
Medlem
Vilka är era favoritbanor då? Mina är nog Dragon Valley , Dalian plant och Zatar Wetlands
2005-07-05, 00:48
Medlem
lab-ones avatar
Brr! Idag har jag försökt spela spelet hela dagen. Strular hela tiden, mailade Dice nu ikväll och beställde en ny DVD-brännare som polaren har och där funkar det. Aningen frustrerande när man betalat bortåt 500:- för spelet och sedan 500:- för en ny DVD. Fick dock igång spelet till slut (10 omstarter, 15-20 i och urstoppningar av DVDn) - jävlar så bra det är (när det funkar) !!
2005-07-05, 00:51
Medlem
TuXIs avatar
Banan: Dalian plant är helt okej faktiskt..

Citat:
Ursprungligen postat av lab-one
Brr! Idag har jag försökt spela spelet hela dagen. Strular hela tiden, mailade Dice nu ikväll och beställde en ny DVD-brännare som polaren har och där funkar det. Aningen frustrerande när man betalat bortåt 500:- för spelet och sedan 500:- för en ny DVD. Fick dock igång spelet till slut (10 omstarter, 15-20 i och urstoppningar av DVDn) - jävlar så bra det är (när det funkar) !!
usch, låter minst sagt jobbigt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in