Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-20, 11:17
  #1
Medlem
Extraprotections avatar
Hej Flashback!

JUST NU sitter jag uppe på taket på ett riktigt schysst hostel, lokaliserat i Potts Point (Kings Cross). Och jag tänker lite på hur arbetsmarknaden ser ut i Australien just nu.

Många som bor här på City Central Backpackers är antingen här för att jobba eller för att stanna ett par dagar och sedan fortsätta sina enskilda äventyr. För övrigt vill jag bara säga att jag förbrukar Cannabis väldigt mycket. Eller, egentligen har väl intaget ökat på senaste dagar, då jag reste till Australien den 10 Oktober ifrån Götet till Kingsford Smith flygplats.

Jag åkte direkt hit, har stannat i 5 veckor, jobbat med lite pr-produkter, dörr till dörr och tjänat lite extra deg (4 veckors arbete > 1600 AUD). Kontanter dessutom, men jag fick möjligheten att sätta in lönen på mitt konto här nere.

I alla fall, så ska vi dra vidare till en stad som känns väldigt billigt och intressant stad som heter "Swan Hill". Vi tänkte jobba som fruktplockare ett par veckor och försöka sätta händerna på en billig och bra campingvan, och sen åka till Adelaide och jobba oss upp för Östkusten.

Ska bli fett!

... ville bara säga det.

CIAO!

All the best / ExtraprotectIOOONE! (Italian shit)lo.oo.ol
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback