Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-19, 21:31
  #1
Medlem
Brookuss avatar
Den uttalat svensk/Sverige-hatande negerättlingen Fredrik Reinfeldt går från klarhet till klarhet. Ett en ny större intervju så deklarerar statsministern att han inte är svensk och att alla svenskar är negerättlingar - precis som honom.

Negerhövdingen Reinfeldt har tidigare sagt att "ursvenskt är bara barbariet" och detta uttalande samt hans djupa hat mot svenskar har nu en tydlig förklaring. Reinfeldt anser sig inte vara svensk har hatar allt det svenska.

Otroligt anmärkningsvärt att en statsminister hatar det folk han basar över. Resultatet av hatet lyser inte med sin frånvaro. Somalieimporten är en manifestation av hans enorma hat.
Citat:
I min släkt har jag en väldigt brokig bakgrund. Min farfars farfar var svart. Min släkt kommer inte från Sverige. Det här försöket att mentalt få oss att acceptera att vi svenskar, i vårt lilla land, har bott här för oss själva – och sen finns det ett "dom" som kommer utifrån – det stämmer helt enkelt inte. Sverige präglas av att människor kommit hit och blandats. Det tycker jag är det vackra med Sverige. Jag är själv en produkt av det.
Citat:
"Jag är en typisk svensk. Min farfarsfar var frukten av en romans mellan en färgad amerikansk cirkusartist och ett lettiskt hembiträde. Det är svenskt.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/arti...ky-mot-SD.html


Hur kan statsministerns uttalande påverka den känsliga integrationsprocessen? Kommer hans negerbröder känna att även de kan bli statsminister i framtiden och bli utmärkta medborgare?
Förklarar detta faktum massimporten av somalier t ex?
Kommer nysvenskarna kunna identifiera sig bättre nu med oss som inte finns (svenskar)?
Citera
2011-11-19, 21:35
  #2
Medlem
Zvis avatar
Det kommer påverka i hög grad och sudda ut bilden av en "svensk" och "svenskheten".. Om detta är positivt eller negativt vill jag inte spekulera i,.
Citera
2011-11-19, 21:39
  #3
Medlem
Touchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvi
Det kommer påverka i hög grad och sudda ut bilden av en "svensk" och "svenskheten".. Om detta är positivt eller negativt vill jag inte spekulera i,.

Att göra ett uttalande där han försöker att skapa en känsla av att vi är enade och samma människor för att vi alla härstammar från halvapor från Afrika skapar ingen sammanhållning, tvärtom tror jag att det kommer skapa avsmak från båda sidor för vår flitskalliga, snövita stadsminister.
Citera
2011-11-19, 21:39
  #4
Medlem
Mad monks avatar
Bra att negerhybriden erkänner att han känner genuint hat mot den egna befolkningen. Han ser jämnt ut som en mobbad strykhund, nu förstår man varför vem vill ha en neger i släkten liksom?
Citera
2011-11-19, 21:45
  #5
Medlem
xdarwins avatar
Tur att vi har JÅ, han värnar om svenskheten.
Citera
2011-11-19, 21:54
  #6
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Världens mäktigaste man är ju neger, så det känns ju ganska förlegat att säga att en neger inte skulle lyckas. Ni ser ju själva, Reinfeldt har negerblod i sig men han lyckas ju mer än vad någon annan här kommer att lyckas med: Att styra ett land.

Dessutom ser man inga yttre tecken på att han har negerblod i sig vilket gör det svårt för er själva att veta vad ni själva bär för vidriga gener som ni själva har något starkt emot.
__________________
Senast redigerad av Rutinerad-Anka 2011-11-19 kl. 21:56.
Citera
2011-11-19, 21:58
  #7
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Världens mäktigaste man är ju neger, så det känns ju ganska förlegat att säga att en neger inte skulle lyckas. Ni ser ju själva, Reinfeldt har negerblod i sig men han lyckas ju mer än vad någon annan här kommer att lyckas med: Styra ett land.

Ja vad har denna neger lyckats med som en vit inte kunde gjort bättre då?
Citera
2011-11-19, 22:10
  #8
Medlem
Tycker våra kära politiker i sverige har det för tryggt nej jag efterlyser tiden runt 1986 igen. Det här blir bara värre och värre fast jag tror det kan bli ännu värre om S kommer till makten igen. Varför ska det vara så svårt att få lite riktiga politiker som inte ska förpesta sverige med en massa halvapor och annat som utgör det värsta av det värsta på planeten. Nej botemedlet levereras med ett litet parti krut.
Citera
2011-11-19, 22:12
  #9
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja vad har denna neger lyckats med som en vit inte kunde gjort bättre då?

Inte insatt i vad Obama gjort och inte gjort, poängterade bara det faktum att han sitter som världens mäktigaste man och är svart. Vilket är intressant eftersom det verkar låta ganska mycket bu och bä om Reinfeldt bara för att han har lite negerblod i sig, men är ändå statsminister och här sitter det vita människor på ett forum som gapar och skriker som aldrig kommer bli vare sig statsminister eller president i USA. Den vite mannen i ett nötskal.

Vore kul dock att ta ett DNA-test och se hur blandad man egentligen kan vara. Folk i det här forumet skulle antagligen tiga om de hade gjort ett sådant test om de hade fått reda på resultatet, man får ju inte förstöra låtsas ariernas drömmar.
Citera
2011-11-19, 22:17
  #10
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Inte insatt i vad Obama gjort och inte gjort, poängterade bara det faktum att han sitter som världens mäktigaste man och är svart. Vilket är intressant eftersom det verkar låta ganska mycket bu och bä om Reinfeldt bara för att han har lite negerblod i sig, men är ändå statsminister och här sitter det vita människor på ett forum som gapar och skriker som aldrig kommer bli vare sig statsminister eller president i USA. Den vite mannen i ett nötskal.

Vore kul dock att ta ett DNA-test och se hur blandad man egentligen kan vara. Folk i det här forumet skulle antagligen tiga om de hade gjort ett sådant test om de hade fått reda på resultatet, man får ju inte förstöra låtsas ariernas drömmar.

Är statsminisiter ett så fint yrke när enbart äckliga svin har varit det som Göran Person, Carl Bildt och andra depraverade svin. Svenskar generellt är för hederliga för detta yrke.
Citera
2011-11-19, 22:35
  #11
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Är statsminisiter ett så fint yrke när enbart äckliga svin har varit det som Göran Person, Carl Bildt och andra depraverade svin. Svenskar generellt är för hederliga för detta yrke.

Det är en titel där man styr ett land, man är en ledare för nationen. Likt Napoleon som springer runt och leder sina trupper in i slaget för att sätta fotavtryck i historien för sitt land som ännu idag finns kvar. En vanlig dödlig har bara sitt hem att påverka, men tänk att en neger som Reinfeldt kan införa lagar som sätter avtryck i Sverige i hundratals år framöver samt reformera arbetsmarknaden och mycket annat medan alla andra får följa efter som hundar och bara följa med.
Citera
2011-11-19, 22:54
  #12
Medlem
Excultums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xdarwin
Tur att vi har JÅ, han värnar om svenskheten.

JÅ förnekar väl svenskar lika mycket som Reinfeldt? "Öppen svenskhet".

Finns det nån jävla politiker som inte vill utrota oss?? Inte inom riksdagen tydligen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback