Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Fast jag skulle väldigt gärna vilja höra hela konferensen. Gates är ju inte direkt korkad och förstår såklart att nollvision är tramsigt. Mest troligt är det nog så att Gates i slutet av sin presentation för fram en mer rimlig poäng. Jag vill i alla fall tro det.
Men sen så verkar han ju inte vilja ha ihjäl folk (om vi bortser från att det blir den självklara slutsatsen med den idiotiska matematik han presenterar) utan verkar snarare prata om att förebygga överpopulation. Och det ser jag inget fel med. Vår okontrollerade befolkningstillväxt är nog det största hotet mot mänskligheten. Personligen skulle jag inte direkt gråta om befolkningen började minska.
Jag startade en tråd om att eugenictänkandet är på väg tillbaks. Hitler förlorade slaget men vann kriget.
Sluta gråta, gå och häng dig om du vill decimera befolkningen, eller?
Det kanske inte gäller dig eller dina barn. Vem är du att bestämma vilka som skall dö?
Jag önskar att de största förespråkarna för befolkningsbegränsning, Gates, Rockefeller och andra föregår med gott exempel.
Chemtrails har verkligen med detta att göra. Makten har skyddade odlingar utan påverkan av chemtrails och genmanipulerade grödor. Dom vet.