2011-01-07, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Det finns massor av bevis men ni wannabe's väljer att blunda. Ni tror att om ni ställer upp maffiosis så går ni fria. Ni är dom största idioterna.
Har ni ens en bild?
Inga bevis alls?
Citera
2011-01-07, 21:19
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Har ni ens en bild?
Inga bevis alls?

Vad är gränsen för dårskap. Det finns tusentals bilder.
http://www.rense.com/general34/overtex.htm
Är detta contrails?
Orkar inte längre [period].
Mot dumheten slåss visheten förgäves.
Senast redigerad av sten.b 2011-01-07 kl. 21:47.
Citera
2011-01-07, 21:27
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Är detta contrails?
Orkar inte längre [period].
Den gränsen har ni för längesedan passerat! Ni tror att folk systematiskt förgiftar vår planet, och ni har inget som bevisar eller ens antyder att så är fallet. Att posta bilder och säga "titta!" är inte bevis. Att sedan spekulera vilt om att man vill förhindra överbefolkning och annat trams är ju bara skrattretande. Ni menar alltså att man helt okontrollerat skulle släppa ut gift och hoppas på det bästa?

Och om det nu rör sig om att förhindra överbefolkning (vilket det såklart inte gör) så måste man ju säga att de onda illuminatirymdödlejudarna misslyckas ganska rejält.
Citera
2011-01-07, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Den gränsen har ni för längesedan passerat! Ni tror att folk systematiskt förgiftar vår planet, och ni har inget som bevisar eller ens antyder att så är fallet. Att posta bilder och säga "titta!" är inte bevis. Att sedan spekulera vilt om att man vill förhindra överbefolkning och annat trams är ju bara skrattretande. Ni menar alltså att man helt okontrollerat skulle släppa ut gift och hoppas på det bästa?

Och om det nu rör sig om att förhindra överbefolkning (vilket det såklart inte gör) så måste man ju säga att de onda illuminatirymdödlejudarna misslyckas ganska rejält.

http://www.youtube.com/watch?v=WUJMR3BUm2s&feature=related kanske tänka om lite?
Citera
2011-01-07, 21:35
Moderator
ksvs avatar
Citat:
Är detta contrails?
Ja, det är helt vanliga kondensationsstrimmor som är på väg att ombildas till cirrusmoln.

SMHI:s kunskapsbank ger följande information om hur k-strimmor som ligger kvar så länge att de så småningom ändrar form, ska klassificeras:
Citat:
Om kondensationsstrimmor, som bildas bakom flygplan, upplöses ganska snabbt, så ska de inte räknas in i den totala molnigheten. Men om de ligger kvar ska de räknas in, och klassificeras då vanligtvis som cirrus. Beroende på utseendet kan de sedan delas in i olika arter.

Om det är fina tunna strimmor kallas de lämpligen cirrus fibratus och om de är täta kallas de cirrus spissatus. Ibland kan det bildas tornliknande utväxter på kondensationsstrimmorna och en lämplig beteckning blir då cirrus castellanus (eller möjligen cirrocumulus i något fall). Enstaka gånger kan kondensationsstrimmorna flyta ut i ett så homogent lager att cirrostratus kan vara en alternativ klassificering i stället för cirrus.

http://www.smhi.se/kunskapsbanken/meteorologi/kondensationsstrimmor-1.3832
Senast redigerad av ksv 2011-01-07 kl. 21:44.
Citera
2011-01-07, 21:36
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
http://www.youtube.com/watch?v=WUJMR3BUm2s&feature=related kanske tänka om lite?
Jag fattar inte denna hets kring våra utsläpp. Ska vi sluta andas eller vad är det frågan om?
Citera
2011-01-07, 21:59
Medlem
Citat:
Jag fattar inte denna hets kring våra utsläpp. Ska vi sluta andas eller vad är det frågan om?
Ja det verkar som en del av oss inte förtjänar andas, ganska stort avslöjande från honom att öppet förespråka för depopulation av 1 miljard genom läkemedel och vacciner.
Citera
2011-01-07, 22:11
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
Ja det verkar som en del av oss inte förtjänar andas, ganska stort avslöjande från honom att öppet förespråka för depopulation av 1 miljard genom läkemedel och vacciner.
Fast jag skulle väldigt gärna vilja höra hela konferensen. Gates är ju inte direkt korkad och förstår såklart att nollvision är tramsigt. Mest troligt är det nog så att Gates i slutet av sin presentation för fram en mer rimlig poäng. Jag vill i alla fall tro det.

Men sen så verkar han ju inte vilja ha ihjäl folk (om vi bortser från att det blir den självklara slutsatsen med den idiotiska matematik han presenterar) utan verkar snarare prata om att förebygga överpopulation. Och det ser jag inget fel med. Vår okontrollerade befolkningstillväxt är nog det största hotet mot mänskligheten. Personligen skulle jag inte direkt gråta om befolkningen började minska.
Citera
2011-01-07, 22:36
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Fast jag skulle väldigt gärna vilja höra hela konferensen. Gates är ju inte direkt korkad och förstår såklart att nollvision är tramsigt. Mest troligt är det nog så att Gates i slutet av sin presentation för fram en mer rimlig poäng. Jag vill i alla fall tro det.

Men sen så verkar han ju inte vilja ha ihjäl folk (om vi bortser från att det blir den självklara slutsatsen med den idiotiska matematik han presenterar) utan verkar snarare prata om att förebygga överpopulation. Och det ser jag inget fel med. Vår okontrollerade befolkningstillväxt är nog det största hotet mot mänskligheten. Personligen skulle jag inte direkt gråta om befolkningen började minska.

Jag startade en tråd om att eugenictänkandet är på väg tillbaks. Hitler förlorade slaget men vann kriget.
Sluta gråta, gå och häng dig om du vill decimera befolkningen, eller?
Det kanske inte gäller dig eller dina barn. Vem är du att bestämma vilka som skall dö?
Jag önskar att de största förespråkarna för befolkningsbegränsning, Gates, Rockefeller och andra föregår med gott exempel.
Chemtrails har verkligen med detta att göra. Makten har skyddade odlingar utan påverkan av chemtrails och genmanipulerade grödor. Dom vet.
Senast redigerad av sten.b 2011-01-07 kl. 23:08.
Citera
2011-01-07, 23:42
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Jag startade en tråd om att eugenictänkandet är på väg tillbaks. Hitler förlorade slaget men vann kriget.
Sluta gråta, gå och häng dig om du vill decimera befolkningen, eller?
Det kanske inte gäller dig eller dina barn. Vem är du att bestämma vilka som skall dö?
Jag önskar att de största förespråkarna för befolkningsbegränsning, Gates, Rockefeller och andra föregår med gott exempel.
Chemtrails har verkligen med detta att göra. Makten har skyddade odlingar utan påverkan av chemtrails och genmanipulerade grödor. Dom vet.
Vad snackar du om? Har du några bevis för genmanipulerade grödor?

Även du måste väl förstå att överpopulation är ett problem. Eller du tror att man kan skapa mat och vatten ur ingenting? Tror du vår planet har oändligt mycket energi? I så fall råder jag dig att vakna upp och inse att så inte är fallet. Det mest humana att göra är att begränsa barnafödandet. Gör vi inte det kommer alla få betala priset.

Ingen ska dö, men vissa ska inte få skaffa barn.
Citera
2011-01-09, 10:40
Medlem
Citat:
Är detta contrails?
Kan gränsen för dårskap nåtts när man i din länk kan läsa:
Citat:
The only regular commercial flights we have over our rural home are east-west between Dallas and Shreveport.
Genom att h*n tror något som inte har med verkligheten att göra drar h*n en slutsats att världen är "konstig" och makten besprutar oss. Om h*n angett tid för fotona skulle h*n kunnat ta reda på flightnummer och sen bokat in en resa med exakt den flygplansindividen. Skulle h*n tillhört makten då?

För 10 minuter sen passerade Pakistan Airlines 712 på väg till Lahore rakt över mitt (och kanske ditt?) huvud. Inse att om man har kunskap blir livet lite lättare.
Citera
2011-01-10, 21:32
Medlem
va 2 mån på Havanna cuba 2008...inte ett enda chemtrails på hela tiden...det va skönt att se blå himmel igen varje dag..i malmö har man dom dagligen sedan längre tid...de läggs helst på småtimmarna vid gryning nu för tiden...

det kan vi tacka usa+nato för...jävla idioter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in