2008-11-19, 12:44
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Titta på videobevisen. Contrails har aldrig omvandlats till moln tidigare. Dessutom finns det många klipp med både contrails och chemtrails där man ser skillnaden. Altså beror det inte på väderförhållandena. Titta även på sattelitbilderna. Man ser hur spåren bara försvinner abrupt

Så vilka kemikalier innehåller dessa chemtrails? Vilka ligger bakom det hela? Vad är syftet? Vilken metod används för att få ut kemikalieblandningen till alla världens flygbolag? Hur påverkar kemikalierna flygmotorerna? Är det väldigt giftiga saker? Om ja, varför påverkas inte teknikerna på flygplatserna av dem i större utsträckning?
Citera
2008-11-19, 14:05
Medlem
Pads avatar
Citat:
Titta på videobevisen. Contrails har aldrig omvandlats till moln tidigare. Dessutom finns det många klipp med både contrails och chemtrails där man ser skillnaden. Altså beror det inte på väderförhållandena. Titta även på sattelitbilderna. Man ser hur spåren bara försvinner abrupt

Jag har sett ett stort antal av dessa sk videobevis, men väntar fortfarnade på något som faktiskt kan räknas som riktig bevisning.

Varför kan ni inte visa upp några verifierbara mätningar som påvisar att det släppts ut saker? Hur kommer det sig att trots att detta sägs ske över hela världen så har INGEN läckt och försett pressen med antingen de kemikalier det sägs gälla eller anordningen för att släppa ut dem. Om du nu hävdar att man kör dem genom den vanliga motorn så är min stillsamma undran hur de skulle må av kontaminerat bränsle?

Nu är det inte bara väderförhållanden som påverkar contrails utan också temperatur och hur högt de skapas.
Citera
2008-11-20, 10:19
Medlem
Citat:

Eftersom contrails och "chemtrails" syns samtidigt så betyder det att väderförhållandena är likadana genom hela atmosfären? Eller klarar du av att inse att på olika höjd kan kondens bete sig olika?

Video bevisar ingenting. Det ENDA som skulle kunna bevisa chemtrails är en analys av dessa molns kemiska sammansättning. Ni vet var de finns, ni vet vad som måste göras. På med foliehatten, hyr ett flygplan och analysera mera.
Citera
2008-11-20, 11:54
Medlem
Måste bara skriva lite efter att ha följt debatten...

Mina förslag:
1) Anmäl dig till en teorikurs på en flygskola. Då får du läsa bla. meteorologi.
2) Om det inte räcker, fortsätt med en flygutbildning. Då får du lära dig hur flygplan fungerar. Rekommenderar utbildning på ultralätta flygplan.
3) Om det inte räcker, köp dig ett litet jetflygplan. Du kan nog få en begaggnad för under miljonen. Åk upp och titta bakåt vilket konstverk du skapat!
4) Skriv på svenska i tråden. Det heter kondensstrimmor eller k-strimmor på svenska.
Citera
2008-11-21, 17:28
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Måste bara skriva lite efter att ha följt debatten...

Mina förslag:
1) Anmäl dig till en teorikurs på en flygskola. Då får du läsa bla. meteorologi.
2) Om det inte räcker, fortsätt med en flygutbildning. Då får du lära dig hur flygplan fungerar. Rekommenderar utbildning på ultralätta flygplan.
3) Om det inte räcker, köp dig ett litet jetflygplan. Du kan nog få en begaggnad för under miljonen. Åk upp och titta bakåt vilket konstverk du skapat!
4) Skriv på svenska i tråden. Det heter kondensstrimmor eller k-strimmor på svenska.
Notera nu hur tyst det blev från foliehattarna. Ingen kommer att besvara dina påståenden. Men inom två veckor dyker någon av dem upp som om inget har hänt. Tummis.
Citera
2008-11-22, 05:13
Medlem
Flytande_argots avatar
Lär ju också fråga foliehattarna hur länge de tror att besprutningen via dessa chemtrails pågått? För de har ju funnits på himlen oerhört länge. Det är ju bara att dra upp nån gammal journalfilm från andra världskriget för att man ska upptäcka dem om kameran filmar flygaktivitet.
Så borde inte rymdödlorna, NWO eller vilka de nu är som ligger bakom det här vara "klara" snart?
Citera
2008-11-22, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Lär ju också fråga foliehattarna hur länge de tror att besprutningen via dessa chemtrails pågått? För de har ju funnits på himlen oerhört länge. Det är ju bara att dra upp nån gammal journalfilm från andra världskriget för att man ska upptäcka dem om kameran filmar flygaktivitet.
Så borde inte rymdödlorna, NWO eller vilka de nu är som ligger bakom det här vara "klara" snart?

Vi får nog acceptera att "NWO" är oerhört ineffektiva i allt de gör. De har ju försökt ta över världen sen Babylon och allt de lyckats med är att få in lite symboler på dollarsedlar. De klarar inte ens av att få bort hemsidor som avslöjar ALLT de gör. Det är tydligt att NWO är ofarliga. Förmodligen är de inte ens ödlor!
Citera
2008-11-24, 23:53
Medlem
Fenomenet är mer utbrett än jag kunnat föreställa mig. http://se.youtube.com/watch?v=HYQ274hMLx4&watch_response
Citera
2008-11-25, 01:07
Medlem
sten.bs avatar
Nu börjar det stinka av desinformation på denna tråd.
Låt oss vädra ut med en som verkligen vet vad hon talar om :

Rosie Bertell

http://www.youtube.com/watch?v=j8NmzfjIkI0]

Jag rekommenderar alla med öppna sinnen att googla in på Rosie Bertell. Hon är denna jords samvete och hon vet.

The New World Order Weaponizing of Space är en grundkurs.
Senast redigerad av sten.b 2008-11-25 kl. 01:25.
Citera
2008-11-25, 09:14
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Nu börjar det stinka av desinformation på denna tråd.
Låt oss vädra ut med en som verkligen vet vad hon talar om :

Rosie Bertell

http://www.youtube.com/watch?v=j8NmzfjIkI0]

Jag rekommenderar alla med öppna sinnen att googla in på Rosie Bertell. Hon är denna jords samvete och hon vet.

The New World Order Weaponizing of Space är en grundkurs.

Nej jag tänker inte klicka på en massa meningslösa youtubefilmer. Varför kan inte foliehattar argumentera själva istället för att hela tiden hålla på och använda sig av sina youtube-ombud?

Så jag frågar dig istället Sten, hur länge dröjer det innan de är klara med sin chemtrailbesprutning. De har ju hållit på sedan 1940-talet. Kan ju inte vara speciellt potenta prylar de använder?
Citera
2008-11-25, 21:41
Medlem
Japhys avatar
Själv så har jag märkt att nu på vintern och under hösten, har jag sett mycket färre chemtrails. Tror inte jag sett en enda, faktiskt. Kanske har detta att göra med kylan?

Kan någon förklara detta fenomen, att chemtrailsen blir färre när kylan sjunker? Det hela är ju lättare att förklara om man inte tror på chemtrails, dvs att det handlar om vanliga contrails - de kondenserar snabbare, vilket inte leder till lika stor spridning.

Eller kan det vara så att NWO helt enkelt pausat förgiftningen av vår planet?
Citera
2008-11-25, 21:47
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Själv så har jag märkt att nu på vintern och under hösten, har jag sett mycket färre chemtrails. Tror inte jag sett en enda, faktiskt. Kanske har detta att göra med kylan?

Kan någon förklara detta fenomen, att chemtrailsen blir färre när kylan sjunker? Det hela är ju lättare att förklara om man inte tror på chemtrails, dvs att det handlar om vanliga contrails - de kondenserar snabbare, vilket inte leder till lika stor spridning.

Eller kan det vara så att NWO helt enkelt pausat förgiftningen av vår planet?

Eller ligger de bakom själva kylan? självaste målet med hela grejen. För att få oss och konsumera vintervaror, kläder utrustning,el?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in