Citat:
Ursprungligen postat av
NattNatt
Dom planen jag ser har ingen destination, dom åker fram och tillbaka över himlen. Varför ingen pilot eller flygledare reagerar kan jag inte svara på men jag är säker på att det finns en logisk förklaring på det.
Helt korrekt detta med att chemtrail-planen åker fram och tillbaka över himlen! Men numera chemtrailas det nästan mer nattetid, då folk har blivit mer uppmärksammade på sattyget, bara det att vår korrumperade MSM aldrig rapporterar om detta...
Varför inte flygledare reagerar?
Enda logiska förklaringen måste vara att de har blivit tillsagda uppifrån att inte reagera på dessa chemtrailplan!
De brukar ju dessutom inte uppehålla sig på samma höjd som trafikflygen, så de borde vara lätta att identifiera, förutom faktumet att de aldrig syns på flygradar, såsom flightradar24.com, vilket inte är konstigt alls om det nu är NATO-plan som chemtrailar...
Citat:
Dom flygplan jag noterat åker som sagt fram och tillbaka över himlen, oftast är det mer än ett samtidigt. Om dom är på väg från punkt A till B tar dom väldigt konstiga vägar för att komma dit.
Stämmer mycket bra!
Citat:
Även väldigt ovanligt för tre reguljärflyg att flyga bredvid varandra på låg höjd. Planen behöver inte vara okända, men dom kanske inte är där av den anledning piloterna eller flygledningen tror.
Ja, detta är ett typiskt kännetecken för när det är chemtrailplan, de kan både flyga bredvid varandra, både tre eller fyra, vilket definitivt inte reguljärflygen gör, och de kan dessutom plötsligt börja flyga brant uppåt vilket det finns många exempel på, vilket reguljärflyg definitivt inte gör...
Citat:
Om någon bestämt hävdar att plan jag ser åka i cirklar och kors och tvärs runt en större stad enbart skulle vara i luften för att transportera människor från en stad till en annan så är det fortfarande något som inte stämmer.
Detta har du också helt rätt i NattNatt, chemtrailandet koncentreras till tättbefolkade områden (varför ska man chemtraila landsbygden när det bor så få där?), därav att du ser chemplanen åka i cirklar kors och tvärs runt större städer...