Citat:
Ursprungligen postat av
Lothbrok
Vad får du 13% ifrån? Detta "chemtrailandet" har isåfall pågått sen man började flyga flygplan. Det har alltid funnits likadana sträck på himlen sen flygplan började flyga som det gör idag. Enda skillnaden är att det blivit mer då det flygs mer.
När ska vi börja ätas upp av insekter? Dom måste börja snart om dom ska hinna äta upp flera miljarder människor på 4 år.
En annan grej som är väldigt intressant är att varje person som kommit in i denna tråden som tror på "chemtrails" har haft en helt egen teori om VARFÖR. Alla ni få puckon där ute tror på olika anledningar, det är konstigt.
Det var cirka 13 år sedan som chemtrailsen började fylla skyn, det var också cirka 14 år sedan som tredje världskriget startade iomed att media började måla upp bilden av fienden som kriget krigas emot.. terroristmuslimen, konspirationsteoretikern och mannen.. alla dom som är onda i sin natur och måste utrotas.
Man måste använda media för att skapa en fiende, innan man kan starta ett krig, därför började media måla upp bilden av den stora stygga muslimvargen, för cirka 14 år sedan när elfte September hände.
George Bush sa ganska snabbt att man inte ska tillåta galna konspirationsteorier.
Citat:
Ursprungligen postat av
pewana
...åsså får vi då "nöjet" att läsa allt detta predikande ett varv till... Som alltid presenterar KungPP inget som helst bevis för sitt babbel. Alltså är det inget annat än ... just babbel. Och som alltid: KungPP visar upp en total nonchalans mot alla som säger något annat än vad han har bestämt är "sanningen".
MEN ett bevis mot honom kan förväntas: Om vi ser några bin i sommar så vet vi alla att han har FEL, åtminstone i sin tidtabell.
Själv tänker jag dessutom planera för att mina barnbarn tar studenten om fem respektive sex år!

Om jag kunde bestämma vad jag vela tro på så skulle jag såklart inte välja att tro på att Jordens ekosystem är förstörda för att människor jagade pengar som saknar värde såfort dom förstår att dom är på en döende planet.
Du ser fram emot att uppmuntra och klappa barnbarn på huvudet efter 12 års hjärntvätt, jag själv vet om att hjärntvätten och slaveriet är slut nu , och himmlen är fylld av chemtrails som sprutades av utomjordiska insekter som har bestämmt sig för att bo på Jorden som mänskligheten inte brydde sig om, eftersom papperspengar och modernt slaveri var meningen med livet för dom.
I sommras låg bina och krälade på gatan, forskare har skrikigt i flera år om att bina dör, så enligt vad vetenskapsmän säger så blir det inga 6 år kvar tills hjärntvttade barn tar studenten..
för skolsystemet är precis som ekosystemen.. på sina sista andetag..
pengars värde kommer försvinna såfort människor förstår att ekosystemen på Jorden är döende.. vissa kommer då springa runt och plocka upp alla pengar som kommer ligga på gatorna, för dom vill hålla drömmen vid liv, drömmen som fick dom att tro att papperspengar var meningen med livet.
Det har varit prat i 13 år nu om att chemtrails dödar bina, jag vet såklart inte om det är sannt, men jag vet att bina dör eftersom jag sett det med egna ögon.