2015-01-27, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Väldigt märklig mening du presterade här,även om man betänker att du är efterbliven. Vad vill du ha sagt egentligen? Seså,försök igen. Practice makes ...perfect....nåja.

Du försöker lasta över på mig att du inte förstår, jag förstod ju vad han menade men du försökte missförstå, det här borde tom du kunna greppa men så klart du inte gör, du förstår ju aldrig någonting. "Duhhh kondensation duhhh".

Citat:
Vad är det för "förkortning" du pratar om?
Är du helt pantad,jag ställde en FRÅGOR till dig i inledningsskedet. Vill du att jag ska klistra på dig en uppfattning eftersom du saknar en? Säg bara till,du behöver all hjälp du kan få.

Livslängd, glömde du på bara 10 minuter vad vi pratade om guldfisken? Du måste ju bara vara ett troll. Men ska hjälpa dig eftersom du tydligen har det hemskt jobbigt i livet överlag såhär skrev du: "Hur resonerar DU kring varför människors livslängd ökar" och hade alltså fel, så inte bara hade du fel utan du försökte klistra din felaktiga uppfattning på mig som om det vore en legitim fråga.
Citera
2015-01-27, 18:53
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Debunker
Nej det skönaste var tveklöst att en 7-åring förstår mer än hela ert samlade lilla förnekargäng tillsammans som aldrig någonsin finner någonting konstigt om inte staten och media gett er ok på att det är konstigt.

Nej det gör jag inte och förstår du fortfarande inte att du aldrig kommer lyckas lägga ord i min mun? Du är ofantligt jävla korkad verkligen.

Det förvånar mig inte alls att du hämtar dina "fakta" från 7-åringar. Tro mig!

När du ändå nämner staten. Är du medveten om att vi nyss haft ett val här i Sverige?
Om inte,så kan jag tala om för dig att vi bytte regering från Alliansregering till en Socialdemokrat-Miljöparti regering.

1. Hur kan hemligheten angående chemtrails bibehållas när ett sådant maktskifte genomförts och i stort sätt alla på nyckelpositioner bytts ut?

2. Hur kan det komma sig att Miljöpartiet inte nämnde något om chemtrails inför valet då partiet garanterat ensamt skulle kunna regera Sverige i ohotad majoritet om de hade gjort det.

En normalbegåvad person förstår att dessa två frågor enbart är toppen på isberget när det gäller orimligheten när det gäller chemtrails. Att du inte förstår förvånar mig dock inte det minsta,du som enbart lyssnar till idioter och små barn.

P.S Hur var det med Nibiru? Hur,varför...du vet,frågor...
Citera
2015-01-27, 19:06
Bannlyst
Citat:
Det förvånar mig inte alls att du hämtar dina "fakta" från 7-åringar. Tro mig!

När du ändå nämner staten. Är du medveten om att vi nyss haft ett val här i Sverige?
Om inte,så kan jag tala om för dig att vi bytte regering från Alliansregering till en Socialdemokrat-Miljöparti regering.

1. Hur kan hemligheten angående chemtrails bibehållas när ett sådant maktskifte genomförts och i stort sätt alla på nyckelpositioner bytts ut?

2. Hur kan det komma sig att Miljöpartiet inte nämnde något om chemtrails inför valet då partiet garanterat ensamt skulle kunna regera Sverige i ohotad majoritet om de hade gjort det.

En normalbegåvad person förstår att dessa två frågor enbart är toppen på isberget när det gäller orimligheten när det gäller chemtrails. Att du inte förstår förvånar mig dock inte det minsta,du som enbart lyssnar till idioter och små barn.

P.S Hur var det med Nibiru? Hur,varför...du vet,frågor...

Fakta? Bli inte butthurt nu bara för att en 7-åring har mer sunt förnuft än dig. Helvete vad du svamlar.
MP som sparkade ut Hagberg? Ja dom är ju hemskt trovärdiga i frågan.... Om du inte förstod vad som hände politiskt i detta val så var vad som hände att partierna på ett väldigt uppenbart sätt visade att dom är precis samma skit allihop och en stor enda jävla sörja när det passar deras agenda och deras enda agenda är att få behålla sin makt. Ja tänk om du bara vore normalbegåvad, då hade du inte suttit här och agerat förnekade dyngspridare utan kollat på din himmel och lärt dig något.

Hur var det med din medicin? Har du slarvat nu igen så det är därför du knappt kan skriva sammanhängande och har fel om allt? Eller är detta ditt normaltillstånd? Arma sate i sådana fall.
Citera
2015-01-27, 19:11
Bannlyst
Citat:
Klart du förstår vad han menade,ni ligger ju på samma intellektuella och språkliga nivå!

Tycker det var rätt enkelt men är man svagbegåvad är väl allt svårt antar jag, du tror att det visar på intellekt att inte förstå saker? Det gör det nämligen inte.

Citat:
Livslängden ökar.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_life_expectancy
http://www.usatoday.com/story/news/nation/2014/10/08/us-life-expectancy-hits-record-high/16874039/

Här i Sverige har det blivit så vanligt med 100-åringar att Kungen slutat skriva personliga brev,nu kommer det istället ett förtryckt.

Du fick rapporten från WHO så du behöver inte ljuga mer eller hitta värdelösa källor.
Citera
2015-01-27, 19:18
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Ni förnekare strutsar massor av frågor, som ger belägg för att vi chemtrailas!

Exempelvis så har vi aldrig fått något tillfredsställande svar från er förnekare, hur det kommer sig att statliga myndigheter som SMHI och Sveriges Radio å det grövsta vilseleder och mörkar kring Chemtrails?

Länkar?

Det ska du få här (men glöm dem inte denna gång), men lova sedan att svara på frågan, utan att strutsa!

SMHI mörkar Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sveriges Radio mörkar Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/07/02/sa-har-vilseleder-sveriges-radio-och-martin-wicklin-om-chemtrails/

Seså, svara oss nu på frågan varför SMHI och Sveriges Radio mörkar kring Chemtrails?

Vi kommer påminna dig ända tills du svarar oss!

Ni andra förnekare får gärna hjälpa madtop, det lär han behöva...

LaurentiusLucidor?
KjellKritisk?
ConnyKlasson?
KurreKotte?
SnakePlisssken?

Som sagt fåntratten Sassarsson och hans ljugarbänk gäng har liksom du svårt att hålla sig till sanningen. Det där med SR har jag svarat dig, en av dina favoritduckande svar.

Ännu inga svar på hur mycket utarmat uran det krävs, varför dina nanopartiklar men inte kondens kan breda ut sig, moderna motorer som inte skulle producera k-strimmor mm?
Senast redigerad av kjellkritisk 2015-01-27 kl. 19:21.
Citera
2015-01-27, 19:26
Medlem
Citat:
Fakta? Bli inte butthurt nu bara för att en 7-åring har mer sunt förnuft än dig. Helvete vad du svamlar.
MP som sparkade ut Hagberg? Ja dom är ju hemskt trovärdiga i frågan.... Om du inte förstod vad som hände politiskt i detta val så var vad som hände att partierna på ett väldigt uppenbart sätt visade att dom är precis samma skit allihop och en stor enda jävla sörja när det passar deras agenda och deras enda agenda är att få behålla sin makt. Ja tänk om du bara vore normalbegåvad, då hade du inte suttit här och agerat förnekade dyngspridare utan kollat på din himmel och lärt dig något.

Har du problem med att svara på enkla frågeställningar? Råkade du kissa ner dig när din lärare frågade dig något i skolan eller vad är ditt problem/eventuella låsning?

Men ok,du anser alltså att de styrande inte är folkvalda och att vi inte lever i en demokrati då chemtrail-konspirationen inte fungerar nåt vidare i annat än diktaturer.

Har du några belägg för dessa teorier (annat än vad dina 7-åriga kompisar kläckt ur sig på lunchrasten)?
Citera
2015-01-27, 19:30
Medlem
Citat:
Tycker det var rätt enkelt men är man svagbegåvad är väl allt svårt antar jag, du tror att det visar på intellekt att inte förstå saker? Det gör det nämligen inte.

Då din länk berör något som kallas "Nibiru Cover Up" så är det väl inte mer än rättvist att du redogör för vad denna cover-up består i? Men,det kanske är en grej som enbart 7-åringar och ex-Miljöpartister förstår?
Citera
2015-01-27, 19:41
Bannlyst
Citat:
Har du problem med att svara på enkla frågeställningar? Råkade du kissa ner dig när din lärare frågade dig något i skolan eller vad är ditt problem/eventuella låsning?

Men ok,du anser alltså att de styrande inte är folkvalda och att vi inte lever i en demokrati då chemtrail-konspirationen inte fungerar nåt vidare i annat än diktaturer.

Har du några belägg för dessa teorier (annat än vad dina 7-åriga kompisar kläckt ur sig på lunchrasten)?

Jag krossade din naiva tonårs frågeställning så vad yrar du om? Den som undviker allt och låtsas inte förstå är du så lägg ner ditt patetiska projicerande nu.

Så försöker du lägga ord i min mun igen, du lär dig tydligen aldrig.

Ja jag är skywatcher så har skådat allting själv, när dom släpper ut dig från hemmet kan du testa det med och faktiskt kolla själv.

Citat:
Då din länk berör något som kallas "Nibiru Cover Up" så är det väl inte mer än rättvist att du redogör för vad denna cover-up består i? Men,det kanske är en grej som enbart 7-åringar och ex-Miljöpartister förstår?

Denna tråd handlar om chemtrails, det intressanta med videon var att en 7-åring såg något på sin himmel som inte hörde hemma där och ställde nyfikna frågor, något din sort är helt oförmögen att göra eftersom ni är svagbegåvade förnekare. Vill du snacka Nibiru så gör det i rätt tråd men eftersom allt du förstår av en video är titeln och inte innehållet förstår jag hur hemskt jobbigt du har det i livet. Arma sate.
Citera
2015-01-27, 19:53
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung

Häromveckan flög jag från Landvetter till södra europa och såg till min glädje att jag satt vid ett chemtrailande plan. Om man tittar på bilden jag tog ser man det lilla röret på undersidan där all farlighet släpps ut. Man kan faktiskt se röken om man tittar noga.

Hade inte den här tråden upplyst mig om chemtrailande hade jag trott att det rörde sig om ett vanligt utsläpp för avgaser. Nu vet jag bättre.

Ni kan således börja bevaka Brussel Airlines avgångar från Landvetter, de chemtrailar som f*n.

På vägen hem formationsflög vi över tyskland och jag såg flera plan som chemtrailade runt Frankfurt. Förr hade jag trott att planen jag såg var väldigt långt borta, säkerhetsavstånd och så, men nu upplevde jag att det faktiskt rörde sig om små miniatyrkopior av passagerarplan som egentligen låg väldigt nära oss.
Så det var naturligtvis så det var.

KimNeilJung,

Verkligen?

Nu när du har insett att även kommersiella plan chemtrailar, så har du väl ändrat ståndpunkt vad gäller chemtrails?

Eller?

Om du bor nära Landvetter, ser du några k-strimmor från planen som kommer från Landvetter eller närmar sig landning, som jag har för mig att du påstått?

Det ska nämligen vara en omöjlighet, med tanke på att k-strimmor bara ska kunna synas på en höjd kring 10 000 meter, 70 % luftfuktighet och -40 Celsius (vad gäller äldre flygmotorer, moderna ger ju som sagt inga som helst strimmor)...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-27 kl. 20:29.
Citera
2015-01-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ja jag är skywatcher så har skådat allting själv, när dom släpper ut dig från hemmet kan du testa det med och faktiskt kolla själv.

Har du som skywatcher någon förklaring till att flightradar24.com (som du antagligen besöker väldigt ofta) tillåts att visa info om flygningar då myndigheterna helt enkelt kunde förbjuda denna information.
Du skulle m.ao aldrig ens kunna spekulera i om ett plan hade transpondern på eller av.

Citat:
Denna tråd handlar om chemtrails, det intressanta med videon var att en 7-åring såg något på sin himmel som inte hörde hemma där och ställde nyfikna frågor, något din sort är helt oförmögen att göra eftersom ni är svagbegåvade förnekare. Vill du snacka Nibiru så gör det i rätt tråd men eftersom allt du förstår av en video är titeln och inte innehållet förstår jag hur hemskt jobbigt du har det i livet. Arma sate.

Du har inget svar helt enkelt,tänkte väl det. Jag anar dock ett visst intresse för denna illusoriska planet!
Citera
2015-01-27, 20:10
Bannlyst
Citat:
Har du som skywatcher någon förklaring till att flightradar24.com (som du antagligen besöker väldigt ofta) tillåts att visa info om flygningar då myndigheterna helt enkelt kunde förbjuda denna information.
Du skulle m.ao aldrig ens kunna spekulera i om ett plan hade transpondern på eller av.

Du har inget svar helt enkelt,tänkte väl det. Jag anar dock ett visst intresse för denna illusoriska planet!

Jag ser omarkerade plan som aldrig någonsin syns på radar och detta har jag säkert sagt 10 gånger nu.
Mer frågor på det Einstein?

Jo mitt svar var enkelt, du förstår inte bättre än en sjuåring och kollar bara på titeln men inte innehållet eftersom du är totalt dum i huvudet och då hellre går OT än är seriös eftersom du vet att du inte klarar själva diskussionen utan att bli rövknullad.

Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Så KimNeilJung, en moderator på forumet, sitter och skriver inlägg om att chemtrails är ett skämmt medans jag får varningar för att ha skrivit trams när jag skriver om varför det inte går att förklara för chemtrailsförnekare att chemtrails existerar?

Wow vilken sann yttrandefrihet vi har här då..

Det känns inte som en åsiktsdiktatur alls...

Snälla KimNielJung, berätta för oss din tramsfria åsikt om chemtrails så ska jag hålla tyst med mina tramsinlägg fyllda med sanning.

Berätta om bilden du tog på ett avgasrör på ett flygplan så vi vet hur mycket chemtrails inte existerar.

Modsen på detta ställe är ett komplett skämt. Vår sida skall stängas av för minsta lilla samtidigt som fårförnekare kan tramsa i ooooooooändlighet utan konsekvenser. Blir väl lätt så när modsen är av samma skrot och korn.
Citera
2015-01-27, 20:20
Medlem
Citat:
Jag ser omarkerade plan som aldrig någonsin syns på radar och detta har jag säkert sagt 10 gånger nu.
Mer frågor på det Einstein?

Det var inte det jag frågade om pappskalle. Din läsförståelse imponerar knappast mer på dina klasskamrater i särskolan än vad det gör på mig.
Det är dock smickrande att du erkänner din intellektuella underlägsenhet genom att titulera mig snille!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in