Citat:
Ursprungligen postat av
Debunker
Nej det skönaste var tveklöst att en 7-åring förstår mer än hela ert samlade lilla förnekargäng tillsammans som aldrig någonsin finner någonting konstigt om inte staten och media gett er ok på att det är konstigt.
Nej det gör jag inte och förstår du fortfarande inte att du aldrig kommer lyckas lägga ord i min mun? Du är ofantligt jävla korkad verkligen.

Det förvånar mig inte alls att du hämtar dina "fakta" från 7-åringar. Tro mig!
När du ändå nämner staten. Är du medveten om att vi nyss haft ett val här i Sverige?
Om inte,så kan jag tala om för dig att vi bytte regering från Alliansregering till en Socialdemokrat-Miljöparti regering.
1. Hur kan hemligheten angående chemtrails bibehållas när ett sådant maktskifte genomförts och i stort sätt alla på nyckelpositioner bytts ut?
2. Hur kan det komma sig att Miljöpartiet inte nämnde något om chemtrails inför valet då partiet garanterat ensamt skulle kunna regera Sverige i ohotad majoritet om de hade gjort det.
En normalbegåvad person förstår att dessa två frågor enbart är toppen på isberget när det gäller orimligheten när det gäller chemtrails. Att du inte förstår förvånar mig dock inte det minsta,du som enbart lyssnar till idioter och små barn.
P.S Hur var det med Nibiru? Hur,varför...du vet,frågor...