Citat:
Ursprungligen postat av OppetSinne
Om du gör om och gör rätt (dvs går tillbaks och läser i tråden) så ser du lätt att jag aldrig motsagt principen om bevisbörda. Har du nån störning som gör att du aldrig ger upp förrän du får sista ordet, oavsett om du far rätt eller fel? Jag bara frågar eftersom du uppenbarligen hellre förvrider enkla fakta, som vad jag skrivit, och kommer med rena falsarier hellre än att bara ge upp eller erkänna att du har fel.
Det räcker med ett citat och dina inlägg har genomgående haft samma ståndpunkt:
Citat:
Vad babblar du om nu då ? Det var ju DU som skrev, här ovanför, att det saknas stöd i mätningar! Då måste du ju ha sett såna mätresultat eller var det bara nåt du fantiserade ihop??
Det är m.a.o DU som ska upp till bevis för dina påståenden denna gång.
Du har upprepade gånger motsatt dig principen om bevisbörda, både i den här tråden och i UFO-avdelningen så sitt inte och ljug nu. Jag kan erkänna om jag har fel men den här gången har jag det inte.
Äsch, jag är så givmild idag att jag bjuder på ännu ett av dina citat:
Citat:
Nämengudvabra!! Sätt då igång och bygg en lidar omedelbums och bevisa att vi alla tusentals "idioter" har fel!! Ska bli jättekul att se dina resultat! Så lätt att snacka skit och så svårt att prestera? Eller??
Hrm, omvänd bevisbörda va? Ska vi ta en till? Ja det gör vi:
Citat:
Vadå ?? Har du gjort en sån där lidarmätning som du jämt tjatar om??
Att du nu försöker babbla bort att du ursprungligen inte skrev om kemstrimmor är ju också skitsnack vilket inte är svårt att se. Jag läste nu ditt första inlägg i den här tråden, det som moderatorn slog ihop med den här tråden och du säger där bl a att kemstrimmor används för att påverka vädret.
Jag stoppar för tydlighets skull in ditt öppningsinlägg här så kan du fundera på om du skrev om kemstrimmor eller inte:
Citat:
Jag har forskat en hel del i Illuminati och deras plan med växthuseffekten. Det är ju väldigt tydligt att det är iscensatt av Illuminati för att genomföra NWO. Ingen kan väl på allvar tro på att vi är ansvariga för växthuseffekten, de sprider helt enkelt kemikalier i luften (chemtrails) som förstör vädret och orsakar naturkatastrofer. Deras plan är att utrota de flesta människorna med flodvågor, jordbävningar, överhettning o.s.v. Troligen kommer de iscensätta de stora katastroferna redan nästa år, eller i alla fall snart. Fins det någon möjlighet att stoppa dom eller skydda oss? Kan vi lyckas varna våra medmänniskor? Vet ni er om detta??