Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-18, 17:38
  #1
Medlem
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=645650#info

Blir lite tveksam pga hela "microsoft" biten och att det står om kinect, är detta någon speciell version som bara klarar kinect eller är det ett heeelt vanligt xbox 360? och hur kommer det sig att det är så mycket billigare än alla andra, vore trevligt om någon skrev ner nackdelarna
Tänkte skaffa ett xbox 360 för skyrim, rage etc. om det nu är relevant.

Tack i förhand
Citera
2011-11-18, 17:42
  #2
Medlem
Det är den nya xbox 360 slim (en förbättrad version av den gamla xbox), det är ingenting fel på det och fungerar precis som det lite äldre xbox 360. Konsolerna är inte dyrare än så längre, därav priset

Kinect är någon motsvarighet till wii, du styr spelen som är kompatibla med att röra din kropp framför en kamera eller vad det är för någonting!

EDIT: Microsoft är de som ligger bakom xbox därför står det just microsoft xbox 360
Citera
2011-11-18, 17:50
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenworm
Det är den nya xbox 360 slim (en förbättrad version av den gamla xbox), det är ingenting fel på det och fungerar precis som det lite äldre xbox 360. Konsolerna är inte dyrare än så längre, därav priset

Kinect är någon motsvarighet till wii, du styr spelen som är kompatibla med att röra din kropp framför en kamera eller vad det är för någonting!

EDIT: Microsoft är de som ligger bakom xbox därför står det just microsoft xbox 360

aha nu förstår jag, så för att vara helt säker så kan jag spela skyrim rage o.s.v med handkontroll ?
STORT tack btw !
Citera
2011-11-18, 17:59
  #4
Medlem
philipabcqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehn00b
aha nu förstår jag, så för att vara helt säker så kan jag spela skyrim rage o.s.v med handkontroll ?
STORT tack btw !

Ja, det kan du!
Citera
2011-11-18, 18:08
  #5
Medlem
Orsaken att den är billigare är att det följer med massa skit med de andra.
Citera
2011-11-18, 18:28
  #6
Medlem
Snoppermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Orsaken att den är billigare är att det följer med massa skit med de andra.
Följer med massa skit på den han länkade med.
Citera
2011-11-18, 18:51
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopperman
Följer med massa skit på den han länkade med.
Yes men det följa med kinect eller bättre spel på de andra. Dessutom så var det rea på denna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback