Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Har jag svrt att tro. Har aldrig hrt eller lst om ngon som inte fr toleranshjning av Lyrica. Tar jag 300 mg dag 1 s mste jag ta 350 mg dag 2
Det e helt individuellt. Jag har tattt lyrica frn och till varannan dag under 3-4 r och aldrig tagit mer n en 300mg . Folk som drnker sig i lyrica flera gram e MIND BOGGLING. Svrt o tro fr du kanske e mer tolerant men som sagt allt e frn person till person . Efter va 3 r med ngon Lyr i veckan hade jag inga som helst problem o ba sluta ta dom .. nr jag inte tagit lyr s har jag inte haft ngon at ABS nada verhuvudtaget terigen verstiger du inte mer n en tablett o letar du efter rus o kkar en karta om dagen d kan du lika bra brja jonka.(uttryck inte bokstavligen) s jag fattar vad han menar . Allt handlar om att inte ka doser det e dr problemen brjar allt frn at till GRANDMALL vilket kan dda en direkt .. sluta verdriva helt enkelt o kan man ej hllla sig frn o mikrodosera s brja inte verhuvudtaget fr dt slutar med att personer sen mste p behandling .. som vi sger sluta bla o va en man oavsett .. inget i livet e ltt men ter du tabs som du ter eller dricker vatten s skyll er sj period gammal trd men still !!