2014-01-12, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Trden hr inte hemma hr. Om man inte anser att det r organiserad brottslighet nr 20 man ger sig p 13-ringar fr att stjla biljetter eller halsdukar.

Br ligga under skvaller.
Om fotbollsfirmor (som du grna babblar p) ligger hr s ska den hr ox det! Gillar initiativet, inte mycke snack om dom gngen numera, bara massa kung kungsan (som va r efter) blev ofta vldsamt "warriors" inspirerat p den tiden kan man f hra nn frn dom andra gngen?
Citera
2014-01-12, 22:33
Medlem
Kan frvrigt vittna om en hndelse som intrffade p djurgrn -84 (?) Jag och ngra polare hngde med chess p konser p grnan. Eftert s trffar vi ett gng rastas p ca 20-30 (anntagligen nrmare 20 om man ska granska minnet)
Chess sinna 2 polare, kuken strmmis tror ja dom "hette", vljer att springa in veva ...dom kte p pisk visst, men dom klarade sej bra lnge man mste respektera mentaliteten...
Citera
2014-01-12, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulv-skunken
Om fotbollsfirmor (som du grna babblar p) ligger hr s ska den hr ox det! Gillar initiativet, inte mycke snack om dom gngen numera, bara massa kung kungsan (som va r efter) blev ofta vldsamt "warriors" inspirerat p den tiden kan man f hra nn frn dom andra gngen?

Det fotbollsfirmor pysslar med r brottsligt och i mnga fall organiserat.
Den hr trden liknar mnga andra i skvaller och br drfr ligga dr.
Citera
2014-01-12, 23:03
Medlem
Vet inte vilken vrld du lever i, men s vitt ja vet ere olagligt att starta gngbrk plundra butiker och rna folk...och jo det va organiserat bara inte p HA niv
Citera
2014-01-12, 23:24
Medlem
Jag har aldrig frordat att trden om fotbollsfirmor ska ligga i den hr forumdelen, det jag uppgav r den frklaring jag ftt.

Jag har aldrig sagt att "Chess" inte kunde slss, men jag har sett honom ka p dyngpisk tre gnger med egna gon nr han gett sig p ngot annat n livrdda smbarn.
Jag har sett hans "gng" lpa friskt nr ungefr lika stora grupper uppenbarat sig.

Lilla snorungen som tror p allt som sgs om dom blandar t.o.m. in HA i det hela.
Jag kan inte minnas att jag sg "Chess" ens p tiden fr MC Sweden. Definitivt inte fullrygg, det finns det gott om foton p om inte annat. De blev HA -93 om jag minns rtt. Jag tvivlar att han blev fullrygg i HA direkt ocks.
Jag sger ingenting om ngon eventuell smkriminella bana efter 80-talet, men p den tiden gav de sig p smungar. Varfr gr man det om man r en stentuff kriminell?

Att ngon som knappt var fdd sitter och hjer honom till skyarna 30 r efter, och dessutom tvivlar p vittnesml frn de som var dr, r lamt.
Dessutom sitta och droppa en kille som hade HA-anknytning fr ganska lng tid sedan?
Senast redigerad av Bulten-i-Bo 2014-01-12 kl. 23:27.
Citera
2014-01-12, 23:26
Medlem
Till rga p allt dyker det upp ett nyreggat nick som ska hja "chess" till skyarna.
Luktar illa lng vg.
Citera
2014-01-12, 23:54
Medlem
r osker p va du vill ha svar p, men ja skiter i va som hnde honom efter den tiden, gr olika rykten dr...ja VET dock va dom sysslade me d! Ja va nmligen bekant med mnga dr fast ja va ngra r yngre n dom
Citera
2014-01-13, 00:56
Medlem
gsb4evrs avatar
Citat:
Jag har aldrig frordat att trden om fotbollsfirmor ska ligga i den hr forumdelen, det jag uppgav r den frklaring jag ftt.

Jag har aldrig sagt att "Chess" inte kunde slss, men jag har sett honom ka p dyngpisk tre gnger med egna gon nr han gett sig p ngot annat n livrdda smbarn.
Jag har sett hans "gng" lpa friskt nr ungefr lika stora grupper uppenbarat sig.

Lilla snorungen som tror p allt som sgs om dom blandar t.o.m. in HA i det hela.
Jag kan inte minnas att jag sg "Chess" ens p tiden fr MC Sweden. Definitivt inte fullrygg, det finns det gott om foton p om inte annat. De blev HA -93 om jag minns rtt. Jag tvivlar att han blev fullrygg i HA direkt ocks.
Jag sger ingenting om ngon eventuell smkriminella bana efter 80-talet, men p den tiden gav de sig p smungar. Varfr gr man det om man r en stentuff kriminell?

Att ngon som knappt var fdd sitter och hjer honom till skyarna 30 r efter, och dessutom tvivlar p vittnesml frn de som var dr, r lamt.
Dessutom sitta och droppa en kille som hade HA-anknytning fr ganska lng tid sedan?
Nu ska vi se, frst frmst jag sa bara vad jag har hrt frn folk som va aktiva d, och ngra som ven r aktiva idag, fr det andra s tvivlar jag inte p vittnesml frn de flesta...bara dej, jag har nmligen lst inlgg frn dej i andra trdar och du verkar bara vara ett troll...

om du nu INTE r ett troll s har du en, som det verkar, vinklad och oseris ton.
Tagga ner ngra hekto s lyssnar jag grna p vad du har att sga (r fortfarande nyfiken p vilken kategori du tillhrde, utan att frska stta dej p plats p ngot stt) Och fr det tredje s r ja osker p att det rknas som att "droppa" ngon som bokstavligen ALLA vet vad fr bakgrund personen i frga har, utan att varken tala om namn eller position...om det nu r att droppa s ber ja om urskt

kan vi f hra fler storys frn den hr tiden nu, oavsett tillhrighet?
Citera
2014-01-13, 02:53
Medlem
Det finns en hel trd under skvaller, heter ngot i stil med "kriminella 80-kndisar"
Ls den. Finns info om hrda gubbar frn hela generationen. Allt frn kungsantiden till riktigt tungt belastade. Konstigt nog nmns inte din hjlte en enda gng, tyvrr.

Du fr tro vad du vill om mig, men uppgifterna r ngot jag sett sjlv d det begav sig.

Klart jag anses som ett troll i en trd om fotbollsvld, jag tycker att det r fullkomligt idiotisk frn vilken aspekt man n ser det ifrn.

Tala nu om hur "Chess" blev fullryggare i HA istllet?
Citera
2014-01-13, 14:22
Medlem
gsb4evrs avatar
Jo ja ser den trden nu, och du letar nog rtt dligt fr ja ser fler inlgg om honom dr...angende att han blev HA s har jag HRT att han knde ngra front figurer i sthlm klubben och fick erbjudandet att f vst direkt vilket han tog nn gng p mitten av 90 talet, om du har annan info s lyssnar jag grna
Citera
2014-01-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsb4evr
Jo ja ser den trden nu, och du letar nog rtt dligt fr ja ser fler inlgg om honom dr...angende att han blev HA s har jag HRT att han knde ngra front figurer i sthlm klubben och fick erbjudandet att f vst direkt vilket han tog nn gng p mitten av 90 talet, om du har annan info s lyssnar jag grna

Du har din sanning, jag har min. Jag skriver inget mer och Chess som person.

Varfr frgar du i en trd om en person om du vet allt och nd ifrgastter. Visst nmns Chess i den andra trden, med pajassmiley och tillgget att han inte hade i trden att gra. ven dr str det att "Chess Army" sysslade med att sno rdda yngre p biljetter, halsdukar och annat. Vem gr det om man r organiserat kriminell?
n en gng, jag vet inte vad som hnde med honom efter mitten av 80-talet. Drfr har jag inte, och kommer inte uttala mig om det.

Over and out.
Citera
2014-01-14, 14:56
Medlem
gsb4evrs avatar
Citat:
Du har din sanning, jag har min. Jag skriver inget mer och Chess som person.

Varfr frgar du i en trd om en person om du vet allt och nd ifrgastter. Visst nmns Chess i den andra trden, med pajassmiley och tillgget att han inte hade i trden att gra. ven dr str det att "Chess Army" sysslade med att sno rdda yngre p biljetter, halsdukar och annat. Vem gr det om man r organiserat kriminell?
n en gng, jag vet inte vad som hnde med honom efter mitten av 80-talet. Drfr har jag inte, och kommer inte uttala mig om det.

Over and out.
Jo det r sant, my bad. Men om du kollar nr ja starta trden s kan du se att ja hunnit ta reda p lite info sjlv...och ja mste ju nd utg ifrn det ja hrt, sen r ja nog lite otydlig nr ja "ifrgastter" dej, det r bara ett stt att f ut mer info och inte att smutskasta din trovrdighet...r genuint intresserad av gngen d, inte bara chess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in