Citat:
Ursprungligen postat av
Bulten-i-Bo
Jag har aldrig frordat att trden om fotbollsfirmor ska ligga i den hr forumdelen, det jag uppgav r den frklaring jag ftt.
Jag har aldrig sagt att "Chess" inte kunde slss, men jag har sett honom ka p dyngpisk tre gnger med egna gon nr han gett sig p ngot annat n livrdda smbarn.
Jag har sett hans "gng" lpa friskt nr ungefr lika stora grupper uppenbarat sig.
Lilla snorungen som tror p allt som sgs om dom blandar t.o.m. in HA i det hela.
Jag kan inte minnas att jag sg "Chess" ens p tiden fr MC Sweden. Definitivt inte fullrygg, det finns det gott om foton p om inte annat. De blev HA -93 om jag minns rtt. Jag tvivlar att han blev fullrygg i HA direkt ocks.
Jag sger ingenting om ngon eventuell smkriminella bana efter 80-talet, men p den tiden gav de sig p smungar. Varfr gr man det om man r en stentuff kriminell?
Att ngon som knappt var fdd sitter och hjer honom till skyarna 30 r efter, och dessutom tvivlar p vittnesml frn de som var dr, r lamt.
Dessutom sitta och droppa en kille som hade HA-anknytning fr ganska lng tid sedan?
Nu ska vi se, frst frmst jag sa bara vad jag har hrt frn folk som va aktiva d, och ngra som ven r aktiva idag, fr det andra s tvivlar jag inte p vittnesml frn de flesta...bara dej, jag har nmligen lst inlgg frn dej i andra trdar och du verkar bara vara ett troll...
om du nu INTE r ett troll s har du en, som det verkar, vinklad och oseris ton.
Tagga ner ngra hekto s lyssnar jag grna p vad du har att sga (r fortfarande nyfiken p vilken kategori du tillhrde, utan att frska stta dej p plats p ngot stt) Och fr det tredje s r ja osker p att det rknas som att "droppa" ngon som bokstavligen ALLA vet vad fr bakgrund personen i frga har, utan att varken tala om namn eller position...om det nu r att droppa s ber ja om urskt
kan vi f hra fler storys frn den hr tiden nu, oavsett tillhrighet?