Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-07, 20:46
  #1
Medlem
MrDDDs avatar
Jag har skrivit till spelföretagets support epost i fråga, ubisoft, men får inget svar därifrån så hoppas på att kunna få snabbare svar här.

Jag och min vän älskar assasins creed brotherhood och vill gärna passa på att spela tillsammans när vi ses, vi lirar då via vars en konsol på olika skärmar. Problemet är att det tydligen blir problem med portarna i routern då. Vi sitter alltid hemma hos mig och jag har Telia som internetleverantör, jag har ringt deras vanliga support och även deras s.k. premiumsupport för totalt 299:- utan att lyckas lösa problemet så någon som kan komma med tips på vad man kan testa?

Vi har även ringt ubisofts telefonsupport och följt alla instruktioner vi fått ifrån de :/


Min vän har en hypotes om att ubisoft skulle ev. ha blockerat möjligheten att spela flera spelare ifrån samma IP då vi inte har några problem att spela var för sig så länge den andra inte är online i spelet samtidigt, någon som kan konformera eller dementera denna hypotes?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback