Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-11-06, 23:31
  #1
Avstängd
flashturkens avatar
Går rykten om att det är personer från gänget Stockholms Bröder som hamnade i bråk med rasisten Erik Reinfeldt och till slut misshandlade honom.

Så vad vet vi om detta gäng?
2011-11-06, 23:35
  #2
Medlem
Det är några valpar, sluta skapa onödiga trådar om 16 åringar som leker tuffa
2011-11-06, 23:36
  #3
Medlem
svulles avatar
Att de leker Kartellen emot folk de kan hantera. Hamnar de däremot i bråk med folk som är lite halvfarliga, så kissar de ned sig. Ungefär så.

Läs: Snorungar hela bunten.

Huruvida det rör sig om organiserad brottslighet kan ju diskuteras. Är väl mer en dagisverksamhet.
2011-11-06, 23:36
  #4
Medlem
Kungensbordells avatar
Dom verkar vara jättetuffa och respektingivande. Den ena gömmer sig ju tydligen bakom sin mamma som är advokat.

Det är människor som dessa som inte kommer överleva länge om dom ska leka tunga.
2011-11-06, 23:37
  #5
Avstängd
flashturkens avatar
Har vi några namn på dessa tuffa bröder?

Här är några bilder på en liten del av gänget

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._7369521_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._3533713_n.jpg

Är det ett upcoming gäng tror ni? Vilka marknader opperar dom på samt försöker dom ta över?
2011-11-06, 23:38
  #6
Avstängd
ormjaevels avatar
Sluta dra förutfattade meningar, nån som har nån kontakt med dom?
2011-11-06, 23:39
  #7
Medlem
Rubarth23s avatar
Av det som framkommit i tråden skall alltså Max Kotro (http://www.facebook.com/profile.php?id=1013425213) och Sebastian Nilsson (Tidigare med i Teliareklamerna) vara involverade.

Vet ingenting mer om dem än vad som framkommit i den andra tråden, låter mest som ett gäng fjantar men vad vet jag...
2011-11-06, 23:41
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Dom verkar vara jättetuffa och respektingivande. Den ena gömmer sig ju tydligen bakom sin mamma som är advokat.

Det är människor som dessa som inte kommer överleva länge om dom ska leka tunga.

Min brorsa umgicks mycket med en av grabbarna förut och han berättade då för mig att en av snubbarnas storebrorsa skulle ha varit någon form av ledare i DFG.

Edit: Har för mig att det är han max's storebror det handlar om
2011-11-06, 23:42
  #9
Medlem
flashturken: Jag börjar misstänka att du är en 15 åring som försöker sprida dem som "farliga" eller "gäng". Det är för fan småbarn!
2011-11-06, 23:42
  #10
Medlem
Kan någon förklara varför flera av dem GMen nämnda i huvudtråden kallar sig för Stockholms bröder, för dem har ingen relevans med dem från stockholms bröder.
2011-11-06, 23:45
  #11
Medlem
RangBiskits avatar
Men lägg ner nu va. pojkarna är bara kids som har kollat för mycket på film.. Tror dock alla dem kommer mogna om några år och inse hur töntigt det var..
2011-11-06, 23:45
  #12
Avstängd
flashturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostpe
Kan någon förklara varför flera av dem GMen nämnda i huvudtråden kallar sig för Stockholms bröder, för dem har ingen relevans med dem från stockholms bröder.

Vad menar du med detta? Vilka är med i SB enligt dig och vilka är inte med som nämndes i den andra tråden?
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback