Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Kan jag räkna med att du är rättvis i ditt dömande och förklarar varifrån uttrycket "pissa på någon" kommer ifrån?
Nej jag förstod det. Nu har dom tydligen raderat dessa inlägg, så jag kan inte försvara mig. Jag anser att även ditt inlägg ska raderas. Du ska inte kunna anklaga mig orättvist oemotsagd.
Jag skrev inom citationstecken
exakt de ord som du själv skrivit, det är så som citationstecken normalt används. Att du sedan försöker att komma undan därför att inlägget raderats är ett bra exempel på din ohederlighet.
Fler än jag hann läsa ditt sjuka inlägg innan det raderades, till exempel hänvisade
ujhs till det inlägget med formuleringen att du i "den andra JV-tråden" höll på att "spy galla över en död forummedlem".
Är det typiskt för jehovas vittnen att inte vilja ta ansvar för förolämpningar om kritiker, eller är det något som är speciellt för just dig och då alltså inte ska ses som representativt för jehovas vittnen och då alltså inte skulle kunna räknas som ett skäl till varför jehovas vittnen är så impopulära? (Som ju är ämnet för tråden ...)