• 37 536 online
  • 1 193 790 medlemmar
  • 61 854 131 inlägg
2016-04-24, 00:31
Medlem
jeppsss avatar
Intressant ämne det här, men det finns redan en sån här tråd. Håll dig till den
https://www.flashback.org/t1706601
Citera
2016-04-24, 04:58
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av jeppss
Intressant ämne det här, men det finns redan en sån här tråd. Håll dig till den
https://www.flashback.org/t1706601
Helt riktigt. Tråd sammanfogad med befintlig.
Startinlägg i infogad tråd: (FB) Reptilians/Shapeshifters (Sammanfogad tråd om Ickeianska konspirationer //mod)

/Moderator
Citera
2016-10-12, 22:33
Medlem
Karlekskrigares avatar
Denna tråden behöver en liten bump!

jag har inte sett någon reptil på ett tag. Försöker hålla min vibration tillräckligt hög, så de inte kan nå mig! :-) <3
Citera
2016-10-12, 22:40
Avstängd
chimons avatar
Tänker direkt på tv serien V som var succe på 80-talet. Undrar vem som skrev boken eller manuset och var han hade fått ide`n från?
Citera
2016-10-12, 22:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chimon
Tänker direkt på tv serien V som var succe på 80-talet. Undrar vem som skrev boken eller manuset och var han hade fått ide`n från?

Ken Johnson både skrev och regisserade V, han gjorde även Hulken och Alien Nation. Jag tror inte någon av dem "bygger på en sann historia"...
Citera
2016-10-24, 16:28
Medlem
Var för några år sen en polare visade mig en video där dom intervjuade en brud på svenska som sa att hon var en ödla, Lacerta någonting.
Orkade inte lyssna igenom hela skiten då men skulle vilja se den igen.

Problemet är att jag kan inte hitta filen på svenska, bara en massa engelska dataröst översättningar.

Problem 2: Min polare har stuckit tillbaka till sitt hemland för han pallade inte med alla araber och negrer i Sverige och jag får inte tag i honom längre.

Vet någon var jag kan inte den svenska orginal filen ?
Citera
2018-01-07, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Eftersom jag fick begär om att göra tråden mer seriös i sin frågeställning så satsar jag på att göra detta nu. Enligt vissa ska "reptilian conspiracy" vara något som existerar. Läste dessutom i en gammal Illustrerad Vetenskap om just denna konspiration som tydligen är en av de största.

Utdrag från Wikipedia.org

Han påstår bl.a. att dessa Reptiler, som kommer från solsystemet Alpha Draconis står bakom 9/11 och "New World Order".

En hemsida ska tydligen ha upprättats: http://www.reptoids.com
Där de tar upp just detta ämne.

Vissa hävdar till och med att deras styre kan märkas av långt tillbaka i tiden. Vissa har till och med gått så långt att de hävdar att det var en "reptoid" som fick Eva att äta av den förbjudna frukten, dock var denna förklädd som en vanlig orm. Enligt dessa personer kan dessa reptoider förklä sig som människor, tydligen ska det röra sig om väldigt utvecklade kameleonter.

Så, nu till diskussionen, hur tror ni att denna konspiration kan ha uppkommit? Finns det något av värde i deras resonemang? Kan detta vara anledningen till att staten vägrar medge att ufo:n landat här på jorden? Ordet är ert.
Då är han som gör simpson en sån isåfall
Citera
2018-01-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennen
Trots att jag generellt är naturligt ifrågasättande måste jag ändå erkänna att detta låter fullt troligt.
Bloddrickande reptiler, från en annan planet som håller hela männskligheten som gisslan.
Varför inte?
Så jag är ända människan på jorden medans alla andra är reptil shapeshifters som dricker blod
Citera
2018-09-03, 06:39
Medlem
Denna tråd behöver en bump !!!
Citera
2018-09-03, 09:00
Medlem
UndeadNinjas avatar
Mycket intressant ämne. Innan man börjat gräva lite inom detta så låter det så otroligt tokigt och galet men ju mer man gräver ju mer finner man att det kan mycket väl ha funnits dessa reptiler och kanske tom fortfarande finns idag.

Här är en mycket intressant dokumentär med skelett man funnit av humanoider men som verkligen inte är människor och man är inne en del på reptilspåret.

https://m.youtube.com/watch?v=x8SiRdiI5hw
Citera