2011-11-06, 17:24
  #433
Medlem
marreparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pillow
Här är det nått som händer då två av eriks kompisar börjar bråka på hans wall, vet inte om dom skojar eller om dom är seriösa.

http://i41.tinypic.com/dpjn1s.jpg (första)
http://i40.tinypic.com/1zdt1rq.png (den andra)

drar upp en till om dom forsätter,


Ja, även om det är skoj är det ju en jargong som inte är direkt förknippad med svenskt helylleliv i Täby villastad. Än mindre med en son till Sveriges statsminister. Jag är lite mållös här.
Citera
2011-11-06, 17:24
  #434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pillow
Det är inget att se förutom det lilla bråket jag la upp, resten är bara en massa "Krya på dig" ect ect
Han verkar inte må så dåligt....
Citera
2011-11-06, 17:25
  #435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Kanske är det Fredde själv som uteslutit lille Erik ur familjen och tvingat honom byta efternamn?
facebook är liksom inte desamma som folkbokföringen.
Citera
2011-11-06, 17:26
  #436
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Var du där?

Nej men 2 av mina polare var där och berättade vad som hade hänt...
Citera
2011-11-06, 17:26
  #437
Medlem
Saucy.Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Kanske är det Fredde själv som uteslutit lille Erik ur familjen och tvingat honom byta efternamn?

E.R är enligt uppgift en riktig skitunge. Uppgiftslämnaren, som har haft mycket god insyn i familjen, tycker att det är märkligt att han inte får stryk oftare. Bror hans ska vara betydligt vettigare.
Citera
2011-11-06, 17:27
  #438
Medlem
Xyzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda

Erik är släkt med en neger i rakt nedstigande led, är han en arier då?
Nope, NEGER som farsan från tensta!
Citera
2011-11-06, 17:27
  #439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marreparre
Bra rapport! Du kanske är bekant med Erik då, hur går snacket om hur han är, har du någon mer historia kring Erik.
Jag har bara hört att han är allmänt stökig och som jag ser det så hänger han definitivt i fel kretsar. Han är verkligen inte så väluppfostrad som man kan tro, utan han är lite mer åt babbe-hållet och vill verkligen visa att han är starkast. Det känns också som att han har fått väldigt mycket kompisar pga. han fars yrke, vilket är lite trist.
Citera
2011-11-06, 17:27
  #440
Medlem
ruckaalis avatar
http://imageshack.us/photo/my-images/228/reinfeldt.jpg/

ser ni nåt?
Citera
2011-11-06, 17:28
  #441
Moderator
manamanahs avatar
Hoppas han får smisk på rumpan av pappa Reinfeldt...

Verkar vara en riktig typ det där. Många beter sig iofs när de är 16 men lite får han väl tänka, eftersom han ändå är son till statsministern och att det är the age of the internet.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Emiro
Den där Eric verkar ju dock vara helt osmaklig. Tur att man inte växte upp i 08-området där pojkspolingar lever på sina föräldrars framgångar. Jag hade blivit galen..

Verkligen! Det måste vara ett helvete...
__________________
Senast redigerad av manamanah 2011-11-06 kl. 17:36.
Citera
2011-11-06, 17:28
  #442
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
I stort sett är et som hänt att två flockar av unga arier blir osams på en fest i Bromma, där de kastas ut, och sedan bråkar vidare på Nockebybanan, för att stämma träff vi Stureplan där Statsministerns yngsta som som ingår i den möjligen mest aggressiva arierflocken blir nedslagen och sparkad på. Han blir medvetslös, men räddas av att några krogvakter ingriper och ser till att han hamnar på sjukhus. Så har jag fattat det.

Det komiska är att SD-dräggen här på FB genast trodde att det var "kulturberikare" d.v.s. invandrare som gjort det.! Dom får stå med dumstrutarna på som vanligt!

Så har inte jag "fattat det". Däremot är alla SDare väldigt nöjda över att köttskallens unge åkt på stryk eftersom köttskallen uppfattas som landsförrädare och som är en person menar att man kan förvänta sig stryk om man yttrar fel åsikter. Vilket Erik verkar bra på.
Citera
2011-11-06, 17:30
  #443
Medlem
MRLOXs avatar
Sådan farfar, sådan sonson!

http://www.expressen.se/nyheter/1.1591514/bruno-reinfeldt-domd-for-rattfylleri
Citera
2011-11-06, 17:30
  #444
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilsh
Jag har bara hört att han är allmänt stökig och som jag ser det så hänger han definitivt i fel kretsar. Han är verkligen inte så väluppfostrad som man kan tro, utan han är lite mer åt babbe-hållet och vill verkligen visa att han är starkast. Det känns också som att han har fått väldigt mycket kompisar pga. han fars yrke, vilket är lite trist.
Vad betyder ordet Babbe? Jag är lite gammal....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in