Hoppas han får smisk på rumpan av pappa Reinfeldt...
Verkar vara en riktig typ det där. Många beter sig iofs när de är 16 men lite får han väl tänka, eftersom han ändå är son till statsministern och att det är the age of the internet.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Emiro
Den där Eric verkar ju dock vara helt osmaklig. Tur att man inte växte upp i 08-området där pojkspolingar lever på sina föräldrars framgångar. Jag hade blivit galen..
Verkligen! Det måste vara ett helvete...