2011-11-07, 00:43
Medlem
ArgKavajs avatar
Är bekant med GM's familj och den familjen är städad, förutom GM. Vet att han har sniffat lim sen han var 13 cirka & hållt på med andra droger, mycket inbrott & misshandlar. Ingen ylle grabb precis, svårt att tänka sig att den lilla teliasnorisen är rebel. GM var även lugn han innan han fick storhetsvansinne efter Telia-reklamerna, hans mail t.ex. är "teliasebbe@****.**".
Senast redigerad av ArgKavaj 2011-11-07 kl. 00:49.
Citera
2011-11-07, 00:44
Medlem
marreparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Haha....bra reklam Herr Nilsson gör för Telia idag nu när detta kommer upp. Idag ångrar de nog att de kontrakterade honom i Telia reklamen. Negativa saker är aldrig bra för ett företag även om Teliafamiljen är nerlagd.

Tror inte Telia bryr sig då detta inte kommer komma till allmänhetens kännedom. Och även om det skulle göra det så är teliafamiljen redan historia.

Citat:
Ursprungligen postat av esloveslov
Erik en säkerhetsrisk?
En dansk partiledare, Anders Samuelson, från Liberal Alliance, ett litet borgeligt parti, ungefär folkpartiet i Sverige, är i blåsväder.
Hans son hade knarkskulder, skulder som hade övertagits av Hells Angels Århus. Anders blev bekymmrad, han gav en mellanhand ett kuvert, på 10- 20 000 dkr, uppgifterna varierar. Hells Angels blev också bekymmrade, de vill inte ha problem med sin indrivning,[en känd politiker kan sätta polisen igång och det kan bli problem] men kan heller inte för sin trovärdighet låta bli att indriva skulden. Anders betalade. Frågan är vad som kan hända Erik? Har han skulder?

Jag anser att det är allvarligt. En man som tillåter sin underåriga son vara på fester, är inte en man att leda Sverige.

Man måste få gå på fester när man är sexton, så är det bara. Man kan väl inte hålla sin sextonåriga son inlåst på rummet till han blir 18 heller bara för att man är statsminister. Var inte du på fester när du var sexton, det är en stor del av livet i den åldern. Det gäller alltså hemmafester, precis som den som Erik var på, han var ju inte på krogen.

För övrigt känner jag sympati med Reinis som har en dampunge till son, det gör honom mer vanlig och man kan relatera bättre. Familjens tidigare så finpolerade flilippa-och-fredrik fasad med korvgryta är raserad. Underbart.
Senast redigerad av marreparre 2011-11-07 kl. 00:54.
Citera
2011-11-07, 00:46
Medlem
Mufffs avatar
Många olika bitar som gör denna incident intressant. Erik, stadsministerns son och inbiten djurgårdare blir sänkt av självaste Telia-grabben Sebastian, inbiten gnagare som är med i Stockholms Bröder tillsammans med Max, inbiten djurgårdare och de båda har lirat i Djurgårdens innebandy lag P95? Rörigt.

Har läst en del i både denna tråd och SB:s tråd, men är fortfarande kluven om någon av de inblandade har kopplingar till någon babyfirma. Någon påstod att Max storebrorsa var någon form av ledare för DFG. Är det bekräftat av någon annan? Finns det något att fylla i på den här fronten?

Kort sagt verkar denna Erik ha fått vad han förtjänat. Verkar vara en jävligt odräglig kille som inte rör ett finger utan sina polare som backar honom vid minsta lilla.
Citera
2011-11-07, 00:46
Medlem
RangBiskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esloveslov
Erik en säkerhetsrisk?
En dansk partiledare, Anders Samuelson, från Liberal Alliance, ett litet borgeligt parti, ungefär folkpartiet i Sverige, är i blåsväder.
Hans son hade knarkskulder, skulder som hade övertagits av Hells Angels Århus. Anders blev bekymmrad, han gav en mellanhand ett kuvert, på 10- 20 000 dkr, uppgifterna varierar. Hells Angels blev också bekymmrade, de vill inte ha problem med sin indrivning,[en känd politiker kan sätta polisen igång och det kan bli problem] men kan heller inte för sin trovärdighet låta bli att indriva skulden. Anders betalade. Frågan är vad som kan hända Erik? Har han skulder?

Jag anser att det är allvarligt. En man som tillåter sin underåriga son vara på fester, är inte en man att leda Sverige.

Källa på det?
Citera
2011-11-07, 00:50
Medlem
lil richs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xantrex
Klart som fan att SVERIGES statsminister inte ska låta sin son festa så som han gör vi en ålder som 16. En fest vid den ålder innehåller ju inte ens alkohol...eller.....?

Och ja han har nog bra koll på tråden.

Förövrigt verkar det som att Reinfeldt och sonen åtminstone har något gemensamt, bägge är lika kassa på att argumentera. Borde helt klart slipa på retoriken.
Eh väx upp, festa gör de flesta normala i Sverige sedan 15-årsåldern. Jag vet inte om du är ung och utstött eller gammal och senil, men så ser det ut i Stockholm. Varför i hela världen skrev du sveriges i VERSALER för? Vad ska freddan göra, låsa in sin son och inte låta honom umgås med sina kompisar? Äh skärp dig.
Citera
2011-11-07, 00:53
Medlem
Erik Reinfeldt är rätt kaxig må jag säga......

se länk

http://www.youtube.com/watch?v=hHD4t-_rM2Y
Senast redigerad av Mastermind34 2011-11-07 kl. 00:56.
Citera
2011-11-07, 00:56
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McPower
"När det gick upp för polisen vem offret på Stureplan var satte de in stora resurser för att gripa gärningsmannen".
för alla människor är tydligen inte lika värda.hade det varit nån random snubbe så hade inte samma resurser satts in då eller?

Så bra sagt, jag menar det är ju bara statsministerns fucking son inte statsministern/kungen/vad fan som helst som är "viktigt" som blivit misshandlad här...
Citera
2011-11-07, 01:02
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastermind34
Erik Reinfeldt är rätt kaxig må jag säga......

se länk

http://www.youtube.com/watch?v=hHD4t-_rM2Y
Jävlar, verkar vara riktigt skarp. Fin vokabulär också...

Men men, han har ju ADHD som sagt, det förklarar ju en del.
Citera
2011-11-07, 01:06
Bannlyst
Oväntat att det var just på stureplan misshandeln skedde.. överklassens högborg.
Borde inte statsministerns son ha livvakter?
Citera
2011-11-07, 01:09
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhododendron
Oväntat att det var just på stureplan misshandeln skedde.. överklassens högborg.
Borde inte statsministerns son ha livvakter?

Livvakter har han inte, men SÄPO är där på nolltid om han ber om det. Detta har han dessutom utnyttjat förut vet jag.
Citera
2011-11-07, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RangBiskit
Källa på det?
http://www.b.dk/nationalt/anders-samuelsen-betalte-narkogaeld
Citera
2011-11-07, 01:14
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lil rich
Eh väx upp, festa gör de flesta normala i Sverige sedan 15-årsåldern. Jag vet inte om du är ung och utstött eller gammal och senil, men så ser det ut i Stockholm. Varför i hela världen skrev du sveriges i VERSALER för? Vad ska freddan göra, låsa in sin son och inte låta honom umgås med sina kompisar? Äh skärp dig.
Snack. Många föräldrar har utmärkt koll. Inga problem att hålla en 16-årig liten råtta från festarlivet och kringdrivande på stan under helgnätter om man så önskar. Jag är bekant med en del av famijen Reinfeldts umgänge ute i Täby. Säkert en hel del föräldrar bland dem som ställer sig mycket frågande till paret Reinfeldts usla styrning över sonens förehavanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in