2011-11-06, 18:07
Medlem
Sumsarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akaa100
Har hittat en video. I videon diskuterar erik på ett otrevligt sätt med en klasskamrat. Kan redan nu säga att killen (erik) lider av DAMP.

http://tinypic.com/r/2laow1/5

Erik i grön tröja.

Erik gör verkligen allt för att ingjuta ett så osympatiskt intryck som möjligt.
Citera
2011-11-06, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guliver
Har träffat och vuxit upp med många människor som har DAMP/ADHD och det skulle inte förvåna mig ett dugg om han uppfyller kriterierna för diagnosen. Har du möjligtvis flera klipp?
Det är iof inte omöjligt eftersom det finns alkoholism i släkten och alkoholism kan vara självmedicinering av ADHD. Dock kan det även vara uppväxtmiljön med frånvarande föräldrar och bristande vägledning.
Citera
2011-11-06, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akaa100
Har hittat en video. I videon diskuterar erik på ett otrevligt sätt med en klasskamrat. Kan redan nu säga att killen (erik) lider av DAMP.

http://tinypic.com/r/2laow1/5

Erik i grön tröja.

Är det där Fredriks son? Bra att den andra killen avslutade diskussionen.

Citat:
Ursprungligen postat av rosannah1
Verkar vara en fantastiskt otrevlig person.

Ja, jag förstår varför han fick spö. Han bad om det helt enkelt
Citera
2011-11-06, 18:10
Bannlyst
Vad gör en 16-åring på Stureplan mitt i natten? När jag var 16 år ville jag nog öht inte vara ute sådana tider, ännu mindre i sådana sammanhang.
Citera
2011-11-06, 18:10
Medlem
Dohasts avatar
Varför står det så lite om själva fallet på olika nyhets sajter.
Helt obegripligt, detta är glud gruva. Ska lilla reinfeldt komma undan så enkelt.

Sanningen står framför deras ögon om vad som egentligen har hänt, men ändå så väljer dom att inte skriva om hemligheterna som har läckt ut här på flashback.

Fyfan säger jag bara. Framsidan aftonhoran : Reinfeldts son delaktig i misshandel = miljoner.
Senast redigerad av Dohast 2011-11-06 kl. 18:14.
Citera
2011-11-06, 18:11
Medlem
SibirienKalles avatar
Jag tillhör en betydligt äldre generation än Reinfeldt junior (och även senior) men genom mina barn och diverse sociala kontakter känner jag några av skribenterna i tråden.

Kan bara konstatera (tyvärr, måste jag säga) att en del av de omdömen som delas ut om Reinfeldt junior är korrekta.

Det är fullständigt obegripligt att föräldrarna Reinfeldt har kunnat låta det gå så här långt.

Nu måste de omedelbart få bort denne odåga från Stockholm och gatorna. Gör de inte det kommer sonen att fortsätta att dra runt med sitt supporter/huligangäng och dra skam över sin familj och indirekt över moderaterna och regeringen.

En längre period utan permission på en privatskola med hård regim rekommenderas.
Citera
2011-11-06, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Vad är det för läskiga kontakter?

Dem som jag stötte på var enligt dem själva medlemmar i Black Cobra, Men vad vet jag.

Eriks Far har ju själv vetat om vad Erik håller på med, men han har gett blotta fan i det, Jag har påpekat för Erik vad som skulle hända om det kom ut i media vad han håller på med och fick då svaret "vad jag gör har ingenting med min Pappa att göra och det vet tidningarna"

Här har ni Erik Reinfeldts facebook och wall: Eriks Facebook
Citera
2011-11-06, 18:13
Medlem
Synd att Redondo tagit bort sin Facebook, Om det stämmer att det var han som blev nedsparkad i Bromma så borde vi alla supporta honom att polisanmäla Erik och hans vänner.
Citera
2011-11-06, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity24
Så Niklas är alltså "GM" och han som sedan utdelade slaget med flaskan?
Jag vet inte vem som slog honom, men enligt vad jag har hört så var det inte "Niklas" utan en kontakt till honom. Observera att alla namn i min sammanfattning är fingerade förutom Eriks.
Citera
2011-11-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MenskSkotter
Dem som jag stötte på var enligt dem själva medlemmar i Black Cobra, Men vad vet jag.

Eriks Far har ju själv vetat om vad Erik håller på med, men han har gett blotta fan i det, Jag har påpekat för Erik vad som skulle hända om det kom ut i media vad han håller på med och fick då svaret "vad jag gör har ingenting med min Pappa att göra och det vet tidningarna"

Här har ni Erik Reinfeldts facebook och wall: Eriks Facebook
Mne du skrve att han fått kontakterna via sin pappa.. Har Fredrik Black cobrakontakter??
Citera
2011-11-06, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Synd att Redondo tagit bort sin Facebook, Om det stämmer att det var han som blev nedsparkad i Bromma så borde vi alla supporta honom att polisanmäla Erik och hans vänner.
Jag såg en kille som blev nersparkad brevid en container, hade han mohawk?
Citera
2011-11-06, 18:15
Medlem
olof-palmes avatar
Vilken jävla idiot Fredrik och Filippa skapat...

Hoppas han åker på tillräckligt mycket pisk eller käftar med fel folk så han får ett helvete.

Edit: Sökte lite på internet och hittade nån bild på honom där han ser väldigt full ut eller så är han så ful överlag.. http://www.nationell.nu/wp-content/uploads/2011/03/erik3.jpg
Senast redigerad av olof-palme 2011-11-06 kl. 18:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in